کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از کرامات «آشنا» چه عجب؟!

17 آذر 1398 ساعت 8:35

شما مسئول و سبب‌ساز اتفاقات اخیر و کلیه عملکردهای دولت هستید، لطفا اشتباهی نزنید و روی اعصاب و روان ملت راه نروید!


به گزارش جهان نیوز، قدیم‌ترها وقتی می‌خواستند به رفتارورزی غیرمسئولانه و فرافکنی طرف اشاره کنند؛ می‌گفتند:«کی بود کی بود من نبودم» این روزها در ادبیات عامیانه، می‌گویند: «داداش داری ‌اشتباه می‌زنی» حالا حکایت دولتمردان ما و گفتار و رفتار این روزهای آنان مصداق همین تعابیر شده است.

سایت خرداد از سایت‌های حامی دولت، ضمن انتشار مطلب فوق نوشت: تنی چند از مسئولان محترم دولت در روزهای اخیر (البته با این قید که مسبوق به سابقه است) حرف‌هایی می‌زنند و نقدهایی مطرح می‌سازند که خواننده را دچار حیرت و تعجب کرده و چند علامت سؤال جرقه و حتی انفجار می‌زند.

اولین نمونه از این دست اظهارات مشعشع و مطنطن، متعلق به جناب مستطاب حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری و البته مغز متفکر و لیدر مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری است. ایشان اخیرا در توئیتی به موضوع گرانی بنزین اشاره کرده و به انتقاد از نحوه اجرای طرح پرداخته و گوشزد فرموده‌اند که این اقدام تاثیر ویرانگری داشته و ذهن‌ها را ملتهب کرده است.

از کرامات شیخ ما چه عجب، پنجه را باز کرد و گفت یک وجب! خوب برادر ارجمند دیگر فقط مرحوم حافظ که دست ایشان هم از دنیا کوتاه است نمی‌داند که این سبک اجرا چه کرد و چه پیامدهایی داشت. حرف تازه چه داری؟

البته مهم‌تر از هر چیزی در این بیانات مشعشع آن است که گویی حسام‌الدین آشنا نه یکی از مهم‌ترین چهره‌های حلقه نزدیکان روحانی با سمت‌های عالی رسمی و سخنگویی غیررسمی دولت در فضای مجازی، بلکه یک شهروند معمولی است.

نه عزیز دل، شما نمی‌توانی و نمی‌بایست این‌گونه حرف بزنی، شما باید مسئولیت‌پذیر باشید، راه‌حل ارائه بدهید و راهکار داشته باشید، کاری که برای آن حقوق می‌گیرید.

شما و دیگر دولت‌مردان در مقام یک کنشگر مدنی نیستید، شما مسئول و سبب‌ساز اتفاقات اخیر و کلیه عملکردهای دولت هستید، لطفا اشتباهی نزنید و روی اعصاب و روان ملت راه نروید!

منبع:کیهان


کد مطلب: 710274

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/710274/کرامات-آشنا-عجب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com