پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ثبت‌نام مسکن ملی وارد فاز سوم شد

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 710236
ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن وارد فاز سوم خود شد و در این مرحله قرار است پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه نام نویسی متقاضیان را بر اساس شرایط اعلام شده انجام دهند.
ثبت‌نام مسکن ملی وارد فاز سوم شد
به گزارش جهان نيوز، طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که در آن ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طی امسال و سال آتی احداث می‌شود. از این ۴۰۰ هزار واحد مسکونی، ۱۰۰ هزار واحد در بافت فرسوده شهرها و توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران، ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید و توسط شرکت عمران شهرهای جدید احداث خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تاکنون ثبت نام مسکن ملی در برخی استانها آغاز شده و در فاز سوم قرار است در 5 استان و 60 شهر این نام نویسی از امروز انجام شود.

ثبت نام در پنج استانِ همدان، یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه از امروز ۱۶ آذرماه تا ۱۹ آذرماه به طول می انجامد و قرار است ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ۶۰ شهر انجام شود.

بنا بر این گزارش، ثبت‌نام در استان همدان برای ۱۰ شهرستانِ همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد، تویسرکان، بهار، جورقان، کبودرآهنگ، گیان و سرکان انجام می شود. در استان یزد نیز در ۱۸ شهرستان استان از جمله یزد، میبد، اردکان، بافق، مهریز، احمدآباد، ابرکوه، تفت، نیر، شاهدیه، زارچ، ندوشن، مهردشت، خضرآباد، اشکذر، هرات، مروست و بهاباد، ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است.

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان چهارمحال‌وبختیاری نیز در ۱۵ شهرستان استان که شاملِ شهرکرد، بروجن، فرخ‌شهر، فارسان، لردگان، نقنه، بلداجی، هفشجان، کیان، سورشجان، باباحیدر، جونقان، اردل، سامان و بن آغاز شده است. همچنین، در استان خوزستان نیز شهرستان‌های اهواز، ایذه، دزفول، بندرماهشهر، اندیمشک، بهبهان، شوشتر، شوش، سوسنگرد، حمزه، سالند، شهرامام، میانرود، شرافت، شاوور و آغاجاری جزو ۱۵ شهر خوزستان در برنامه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار دارند که ثبت نام آن‌ها آغاز شده است.

در استان کرمانشاه نیز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، کنگاور، سنقر، جوانرود، صحنه، قصرشیرین، گیلانغرب، تازه‌آباد، پاوه و روانسر آغاز شده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *