جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

چرا علیرضا بیرانوند لژیونر نشد؟

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 710191
دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران، دلیل اصلی لژیونر نشدنش را فاش کرد.
چرا علیرضا بیرانوند لژیونر نشد؟
به گزارش جهان نيوز، گفته می‌شد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از درخشش در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا به فوتبال خارج از ایران می‌رود و لژیونر خواهد شد که این اتفاق رخ نداد.
 
علیرضا بیرانوند در این باره گفت: برخی از فوتبالیست‌ها فقط برای اینکه بگویند ما تجربه حضور در فوتبال خارج از ایران را داریم، به هر کشوری می‌روند تا بازی کنند، اما من شرایط را بررسی کردیم و متوجه شدم در ۲۶ - ۲۷ سالگی اگر به کشور سطح پایین اروپا بروم، ۳ سال عمر خودم را هدر می‌دهم، زیرا در پرسپولیس شرایط خوبی دارم و می‌خواهم بمانم.

او افزود: البته هواداران پرسپولیس بار‌ها به من گفته‌اند که فوتبال خود را در اروپا ادامه دهم. آن‌ها به من لطف دارند، اما در حال حاضر با پرسپولیس قرارداد دارم و در این تیم هستم.

بیرانوند در پایان گفت: خیلی دوست داشتم در لیگ برتر انگلیس یا لالیگا اسپانیا بازی کنم. در هر صورت اگر پیشنهادی بیاید، باید باشگاه هم در جریان آن باشد، زیرا قرارداد دارم و رضایت پرسپولیس واجب است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *