جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵

ادعای BBC در مورد بازداشت بسیجیان کذب است

جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 710072
جانشین قرارگاه امنیتی ثارالله با تکذیب خبر بی بی سی فارسی، گفت: حتی یک مورد هم نبوده که نیروهای وزارت بخواهند برخوردی با نیروهای بسیج داشته باشند.
ادعای BBC در مورد بازداشت بسیجیان کذب است
به گزارش جهان نيوز، سردار محمدکوثری جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه خبر رسانه رژیم سلطنتی انگلیس مبنی بر بازداشت تعدادی از بسیجیان تهران توسط وزارت اطلاعات کذب محض است، گفت: بنده به عنوان مقام مسئول می‌گویم که حتی یک مورد هم نبوده که نیروهای وزارت بخواهند برخوردی با نیروهای بسیج داشته باشند.

وی گفت: در بحث مقابله با اغتشاشات اخیر هماهنگی خوبی بین وزارت با مجموعه بسیج و سپاه وجود داشت و طبیعی است چنین هماهنگی و برادری بین نیروهای حافظ امنیت، دشمنان ملت ایران را سردرگم کند.

جانشین قرارگاه ثارالله تاکید کرد: بخشی از نیروهای وزارت اطلاعات از مجموعه بسیج بوده و خودشان بسیجی هستند و چنین خبرسازی‌های نشان می دهد که دشمن چقدر از عملکرد نیروهای وزارت اطلاعات در برخورد با اغتشاشگران عصبانی هستند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود برنیروهای جان برکف بسیج مردمی ولایت پیشه .
Europe
بی بی سی از قول منبع اگاه که نمی خواهد نامش فاش شود چاپ کرده. روی عکس ها هم خود بی بی سی فارسی برچسب BASIJ و ISNA زده و عکسهایش هم تقلبی است و احتمالا مال ایران نیست. وقتی عکسها رو share کردم یرچسب ها منتقل نشد. این نشان می دهد بر چسب عکس ها از خود بی بی سی است و در خود عکسها نبوده.
Iran, Islamic Republic of
آفرین به سردار که با بصیرت خود هم قدر سربازان گمنام امام زمان عج را بیان کرد و هم دسیسه بی بی سی را بر آب داد