جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

استفاده اشرار از شمشیر، کلت کمری و کلاشینکف

پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب: 710054
به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک مرد کشته و ۲ نفر مصدوم شدند. پیگیری ها حاکی از آن است که حادثه تروریستی نبوده است.
تیراندازی در افسریه تهران با یک کشته و دو زخمی
به گزارش جهان نيوز، به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

یک منبع آگاه در پلیس پایتخت گفت: حادثه تروریستی نبوده و به دنبال یک اختلاف قبلی رخ داده است که در این حادثه که در یک قهوه‌خانه به وقوع پیوست است بر اثر تیراندازی، یک مرد که راننده اسنپ بود و در قهوه‌خانه حضور داشت، کشته شد و دو نفر دیگر از جمله یک پسر ۱۲ ساله مصدوم شدند.

به گزارش مهر، دقایقی پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که در آن گفته شده بود: چند جوان مسلح به کلاش و قمه به بلوار ‎خاتم‌الانبیا تهران ریختند و خیابان را به ‎رگبار بستند که در این حادثه چندین تیرهوایی شلیک و چند تیر بی هدف هم به مغازه ها و عابران شلیک کردند.

‏در این حادثه که با ‎تیراندازی به قهوه خانه آغاز شد یک جوان هدف ‎گلوله قرار گرفت که از ناحیه پهلو زخمی شد، تیر بی هدف دیگری به پای یک کودک ۷ ساله، یک تیر به صورت عابری وسط خیابان، تیر دیگری نیز به عابر دیگری اصابت کرد.

‏علاوه بر صدای حدود ۱۳ ‎تیرهوایی که شنیده شد تعدادی نارنجک هم در خیابان انداختند و با قمه شیشه‌های خودروهای پارک شده را شکستند.

سردار حمید هداوند جانشین رییس پلیس پایتخت در خصوص آخرین جزئیات تیراندازی در افسریه تهران اظهار داشت: ۴ نفر با خودروی پرشیای سفید، در حالی که خودرو فاقد پلاک بود، با صورت پوشیده و برابر اظهارات شهروندان با سلاح کلاش و دو کلت و یک شمشیر مقابل قهوه‌خانه‌ای در قصر فیروزه، بلوار خاتم الانبیا، اقدام به تیراندازی با کلاش کردند که دو عابر تیرخورده و یک نفر داخل پراید بر اثر تیراندازی فوت کرده است.

سردار هداوند گفت: حدود ۷ خودرو و بخشی از قهوه‌خانه تخریب شده است که بلافاصله ماموران پلیس به محل درگیری مراجعه کرده و پس ازبررسی، دو نفر از ضاربین را شناسایی کردند.

بنابر آخرین تحقیقات، علت این درگیری، احتمالا اختلاف ضاربان و اوباش با مالک قهوه‌خانه بوده است.

یادآور می‌شود، به دنبال تیراندازی ساعت ۲۰.۳۰ امشب در منطقه افسریه تهران، یک مرد کشته و ۲ نفر مصدوم شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رسول
Iran, Islamic Republic of
الان برای شمارش گلوله ها باید خبرنگار سیما جناب فتحعلی رو خبر کنیم یا خودش میاد جلوی دوربین اسلحه را خشاب گذاری و مسلح میکنه ؟!...........
Iran, Islamic Republic of
....
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
خوب پیشرفت میکنیم و به لطف آزادیها به مراحل بالای آزادی نائل شده و به زودی تگزاس کامل بلکه پیشرفته‌تر خواهیم شد.
ولی خداییش این چه طرز آمار دادن ناجا است: حدود ۷ خودرو. یعنی ممکن است ۶/۳۸ خودرو باشد یا مثلا حدود ۱۱ نفر یعنی ممکن است ۱۰/۷۵۳ نفر باشد؟