چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۱

ماجرای تغيير رمز اول برخی کارت‌های بانکی

پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 709997
به گزارش جهان نيوز، ایسنا نوشت: صبح روز گذشته تعدادی از مشتريان بعضی از بانک‌های کشور تماس‌هايی از بانک‌های خود دريافت کرده‌اند که بر اساس آن رمز اول کارت‌های بانکی‌شان تغيير کرده و از آنها خواسته شده که نسبت به تغيير رمز اول خود اقدام کنند. پس از اين تماس تلفنی، براي اين مشتريان پيامکی مبنی بر تغيير رمز آنها به چهار رقم آخر کد ملی ارسال و تاکيد شده که نسبت به تغيير رمز خود از طريق دستگاه‌های خودپرداز اقدام کنند.

اين اتفاق سبب شده است، اين مشتريان بانکی نسبت به مشکل ايجادشده در بانک‌های خود دچار نگرانی شوند. اما در اين زمينه اطلاعات رسيده حاکی از آن است که با توجه به اينکه از ابتدای ماه آينده استفاده از رمز دوم پويا اجباری خواهد شد، تصميم بر آن شده که مشتريان برای افزايش امنيت حساب خود، رمز اول کارت بانکی‌شان را تغيير دهند. اين اقدام فقط برای امنيت بيشتر است و کوچک‌ترين مشکلی در زمينه رمز کارت‌هاي بانکی مشتريان اين بانک ايجاد نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دو چشم پر سو
United Arab Emirates
....