پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

سرگیجه بازیکنان پرسپولیس در آستانه بازی با ذوب‌آهن

پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۳۰
کد مطلب: 709958
به نظر می‌رسد کالدرون در آستانه هفته سیزدهم هنوز روش مناسب بازی تیمش را پیدا نکرده و همچنان مشغول تست سیستم‌های مختلف در تمرینات است.
سرگیجه بازیکنان پرسپولیس در آستانه بازی با ذوب‌آهن
به گزارش جهان نيوز، گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها در بازی‌های درون‌تیمی اخیر در تمرینات، ۵ سیستم را امتحان کرده است! او حتی سیستم بازی با سه دفاع را تست کرد که استقلال استراماچونی با آن بازی می‌کند. خاطرتان باشد کالدرون در بازی‌های جام شهدا مشخصاً از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کرد، اما در ادامه باز هم تغییر سیستم داد.

او ابتدای فصل در ترکیب پرسپولیس تنها یک هافبک دفاعی به نام احمد نوراللهی می‌گذاشت و مقابل او سه وینگر و هافبک تهاجمی و دو مهاجم بازی می‌کردند. در واقع می‌توان این سیستم را ۱-۴-۱-۴ یا ۲-۴-۴ لوزی دانست هر چند با توجه به اینکه بازی پشت در‌های بسته برگزار شد مشخص نیست موقعیت چینش بازیکنان در این ترکیب چگونه بوده است.

این سیستم هم انتظارات را برآورده نکرد تا اینکه محسن ربیع‌خواه وارد ترکیب شده و کنار احمد نورالهی بازی کرد. به عبارتی کالدرون سیستم ۲-۴-۴ خطی را آزمایش کرد. قبل از دیدار لغو شده پرسپولیس مقابل نساجی مازندران، محسن ربیع‌خواه بیمار شده و از ترکیب اصلی خارج شد. قرار بود در این دیدار که به دلیل آلودگی هوا لغو شد بشار رسن جای محسن ربیع‌خواه بازی کند. با لغو این بازی همه چیز به‌هم خورد، اما کالدرون به فکر افتاد بشار را وارد ترکیب اصلی کند. بر همین اساس او ۵ سیستم مختلف ۲-۴-۴ لوزی، ۲-۴-۴ خطی، ۳-۳-۴، ۱-۴-۱-۴ و حتی ۲-۵-۳ را در تمرینات و بازی‌های درون‌تیمی پرسپولیس امتحان کرده است!

به هر حال به نظر می‌رسد کالدرون در آستانه هفته سیزدهم (بخوانید نزدیک نیم‌فصل) هنوز روش مناسب بازی تیمش را پیدا نکرده و همچنان مشغول تست سیستم‌های مختلف در تمرینات است تا به ارنج و سیستم نهایی برسد! این اقدام اخیر سرگیجه بازیکنان پرسپولیس را به دنبال داشته که هنوز نمی‌دانند قرار است پنج‌شنبه با چه سیستمی باید به مصاف ذوب‌آهن اصفهان بروند!

منبع: روزنامه خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دلمان خوشه این دولت میره این طرفداری خاص از لین تیم که اگه اسرارش فاش بشه... تمام میشه اما متاسفانه خبرگزاری شما و فارس و... طرفدار سرسخت این تیمن...! شما که خودتونو منادی عدالت خواهی میدانید و به اسم دین مبین آمدید جلو دیگه بس کنید
انصاف و عدلم آرزوست......................