شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۱۳

شناسایی و بازداشت زن جوان اغتشاشگر جنوب تهران

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب: 709944
رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از بازداشت زن جوانی که برای شناسایی نشدن چهره و مشخصات سجلی اش را در اغتشاشات اخیر تغییر داده بود، خبر داد و گفت: متهم با هوشیاری پلیس شناسایی و بامداد امروز دستگیر شد.
شناسایی و بازداشت زن جوان اغتشاشگر جنوب تهران
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ"مهدی تاجیک" گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه زن جوانی در روز اول اغتشاشات با آتش زدن چند حلقه لاستیک و انسداد خیابان فدائیان اسلام و شعاردهی و سنگ پرانی به سمت مأموران، اماکن عمومی را تخریب کرده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی، مخفیگاه این زن جوان در حوالی شهرستان قرچک شناسایی شد، ولی در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم از محل سکونتش گریخته است و به نقطه دیگری نقل مکان کرده است.

وی افزود: تلاش مأموران برای شناسایی مخفیگاه جدید متهم ادامه یافت تا اینکه روز گذشته، مخفیگاه این فرد در حوالی چهار راه مصباح شهرستان کرج شناسایی شد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

تاجیک با اشاره به اینکه متهم بامداد امروز دوازدهم آذرماه در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی منتقل شد، اضافه کرد: در بررسی سوابق متهم، جرایم امنیتی فراوانی دیده می‌شود و آخرین بار این خانم جوان در سال ۹۱ توسط یکی از دستگاه‌های امنیتی کشور به جرم تبلیغ و فعالیت علیه نظام و حمایت از گروه‌های معاند بازداشت شده است که پس از تحمل حبس و آزادی از زندان، با تغییر چهره و مشخصات سجلی اشت مجددا سرلیدری اغتشاشات اخیر را برعهده گرفته بود.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف متهم به جرایم انتسابی وی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن پ
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
کشورهایی که از اغتشاشات حمایت کردند، انتقام می گیریم
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ !!.....
Iran, Islamic Republic of
گوجه فرنگی همچنان بالای ۱۲ هزار تومان قیمت دارد
در حال حاضر در میادین اصلی، قیمت گوجه فرنگی حدود ۱۰ هزار تومان است و در واحدهای صنفی با قیمت ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان عرضه می شود....
Denmark
دلار هم 12 هزار و خرده ای هست!
یک کیلو گوجه یک دلار!
اونایی که هزاری را با یک دلاری می گرفتن و می رقصیدن؛‌الان کجان؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از خاوری چه خبر ..اسید پاش ها کجا هستند ....آقا زاده ها چگونه ارز خارج کردند ...اختلاس ها به کجا کشید
محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
الان شما نگران این اختشاشگر شدی .و...!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
شما آنها را سر کار آوردی بنابراین شما ازشان خبر داری اینها الان کجایند
Iran, Islamic Republic of
معلومه مجازاتهای قبلی بازدارنده نبوده بلکه او را به ادامه خرابکاری های قبلیش جری تر کرده ..