چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

اشکان خطیبی: هرگز به مهاجرت از ایران فکر نکردم

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 709934
اشکان خطیبی بازیگر فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی در واکنش به طرح حذف معافیت مالی هنرمندان پستی را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشته است.
اشکان خطیبی: هرگز به مهاجرت از ایران فکر نکردم
به گزارش جهان نيوز، در پی حذف معافیت مالی هنرمندان،  برخی از هنرمندان این روزها واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های مجازی  از خود نشان داده‌اند که برخی به طرفداری از این موضوع و عده‌ای نیز مخالف این جریان هستند.

در این بین «اشکان خطیبی» بازیگر فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی نیز یک ویدئو ضبط کرده و در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است که متن آن را در زیر می‌خوانید:

«من اشکان خطیبی هستم و این ویدئو رو برای ثبت در حافظه جمعی پست می‌کنم. من هیچوقت خودم رو یک سلبریتی به حساب نیاوردم چراکه ۵ روز از هفت روز هفته در پلاتوهای آموزشگاه‌های مختلف به درس دادن به جوان‌ها و نوجوان هایی می گذره که دل خوشی دیگه ای غیر از این کلاس ها ندارند در ضمن بابت حق‌الزحمه معلمی مالیات پرداخت می‌کنم. باقی روزامم تو سالنای تئاتر می‌گذره. 

از سال ۹۲ هم در هیچ فیلم سینمایی یا سریال حضور نداشتم و اگر نگران پول های مشکوک وارد شده به سینما هستید باید عرض کنم که بابت هیچ یک از دو فیلم آخرم مثل قاعده تصادف در سال ۹۱ و سینما نیمکت در سال ۹۲ یک ریال هم دریافت نکردم.

به ندرت در جشن های کوچک و بزرگ هنری شرکت کردم و به رغم اینکه همه خانواده‌ام خارج از ایران زندگی می‌کنند اما مهاجرت نکردم چرا که معتقدم هنرمند برآمده از مردمش و برای مردمش است.

همینطور معتقدم یک هنرمند می تونه بینش سیاسی داشته باشه، اما تخصصی سیاسی خیر. من هم چون خیلی از هموطنان دیگر از ترس نغلتیدن از دامن بد به بدتر به آقای حسن روحانی رای دادم و همین جا بر خودم واجب می دونم حتی اگر یک نفر به خاطر من به اجبار رای داده یا به کاندیدایی که نباید رای داده از پیشگاه مردم ایران همینجا عذرخواهی کنم.

اما آن چیزی که این روزها از سوی شبکه‌های داخلی و خارجی، مجریان با سواد و بی سواد، سیاسیون و غیر سیاسیون، مردم کوچه و بازار به عنوان تحقیر کلامی با هنروند، یه لبریتی، سلبریدی و مفت خور به هنرمندان ایرانی گفته می‌شود نه تنها گره‌ای از مشکلات باز نمی‌کند بلکه بنیانگذار نوع جدیدی از تفرقه هم خواهد بود. حالا وقت یکدلیه، سرتون سلامت و پر شهامت.»

منبع:فارس
https://jahannews.com/vdcjtheaxuqeyhz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtheaxuqeyhz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *