پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲۰

ترامپ: هزاران نفر در ایران برای اعتراض کشته می‌شوند

سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 709783
رئیس‌جمهور آمریکا که برای نشست دو روزه به لندن سفر کرده با اتهام‌زنی مجدد به ایران مدعی شد که در حال حاضر هزاران نفر در ایران فقط به دلیل اعتراض کردن، کشته می‌شوند.
هزاران نفر در ایران به دلیل اعتراض کشته می‌شوند!
به گزارش جهان نيوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که برای نشست دو روزه ناتو به انگلیس سفر کرده، مجدداً با مداخله در امور داخلی ایران اتهام‌زنی‌هایی را تکرار کرد.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر ایران مدعی شد:« احتمالاً همین حالا که ما در حال صحبت کردن هستیم، ایران در حال کشتن هزاران و هزاران نفر است و به همین دلیل است که آنها اینترنت را قطع کردند تا افراد نتوانند آنجا چه خبر است».

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا آمریکا قرار است در این خصوص اقدامی انجام دهد، گفت: «ترجیح می‌دهم در حال حاضر چیزی نگویم».

ترامپ در حالی به ایران اتهام کشتار هزاران نفر را می‌زند که هیچ آمار رسمی از تلفات آشوب‌های اخیر تاکنون اعلام نشده و آمارهای غیرموثقی که رسانه‌ها و نهادهای غربی مورد ادعا قرار می‌دهند نیز صدها نفر از عدد هزار کمتر است.

خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از ترامپ نوشت که او از ایرانیانی که بخاطر اعتراض کشته شده‌اند، دفاع می‌کند!

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در ادامه افزود: «رسانه‌ها باید به ایران بروند و از اوضاع در این کشور مطلع شوند».
 
انتقادات ماکرون از ناتو «توهین‌آمیز» بود
ترامپ همچنین ضمن «زننده» خواندن اظهارات اخیر «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه درباره ائتلاف ناتو تأکید کرد که هیچ‌کس بیش از فرانسه به ناتو نیازی ندارد.

ترامپ که برای حضور در نشست دو روزه ناتو به انلگیس سفر کرده است، به اظهارات اخیر ماکرون که گفته بود ناتو دچار مرگ مغزی شده است، واکنش نشان داد.

وی تأکید کرد که هیچ کس‌ به اندازه فرانسه به ناتو نیاز ندارد و آمریکا کشوری است که «کمترین منفعت» را از ائتلاف سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) می‌برد.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تأکید کرد که شاهد فاصله گرفتن فرانسه از ائتلاف ناتو است و توضیح داد: «من رابطه خوبی با ماکرون دارم اما برخی اوقات، حرف‌هایی را که نباید، می‌زند».

این مقام آمریکایی تأکید دارد، مسئله‌ای که مانع همکاری مؤثر میان اعضای ناتو می‌شود، فقدان «تقسیم مسئولیت» کافی شرکای اروپایی ائتلاف است.

اجازه نمی‌دهم فرانسه از شرکت‌های آمریکایی سود ببرد
رئیس‌جمهور آمریکا به طور مداوم از فرانسه و آلمان به دلیل عدم تخصیص بودجه کافی برای دفاع ناتو انتقاد می‌کند و همچنین در خصوص تصمیم اخیر فرانسه برای تعیین مالیات بر شرکت‌های بزرگ فناوری آمریکا گفت: «در صورتیکه قرار باشد شرکت‌های آمریکایی مالیات بدهند، به آنها (فرانسه) اجازه نخواهم داد که از شرکت‌های آمریکایی منفعت ببرند».

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن انتقاد از عدم مسئولیت‌پذیری کشورهای اروپایی عضو ناتو گفت: «اتحادیه اروپا در خصوص تجارت، رفتار بسیار بسیار غیرمنصفانه‌ای با آمریکا دارد. اینکه در ناتو و در تجارت از ما سوء‌استفاده کنند درست نیست و ما اجازه این کار را نمی‌دهیم».

وی ادامه داد: «ما در زمینه تجارت با اتحادیه اروپا گفت‌وگو کرده‌ایم و آنها باید تغییر رویه دهند وگرنه اوضاع دشوار می‌شود».

ترکیه می‌خواست از آمریکا سلاح بخرد، اوباما اجازه نداد
ترامپ همچنین از ترکیه به عنوان عضو خوب ناتو یاد کرد و گفت: «من ترکیه را دوست دارم و با رئیس‌جمهور آن کنار می‌آیم. او عضو خوب ناتو است».

رئیس‌جمهور آمریکا به اختلافات اخیر این کشور با ترکیه به دلیل خرید سامانه‌های روسی «اس-400» گفت: «ترکیه خواستار خرید سلاح‌های آمریکایی بود اما اوبامامانع آن شد و بنابراین آنها از روسیه خرید کردند».

وی درباره همکاری واشنگتن و آنکارا در مقابله با داعش گفت که ترکیه در عملیاتی که به کشته شدن «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش منتهی شد، ترکیه بسیار پشتیان و مفید بود.

جانسون عملکرد خوبی در انتخابات 21 آذر خواهد داشت
رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در بخشی از سخنان خود به انتخابات آتی بریتانیا اشاره کرد و گفت که تمایلی به مداخله در انتخابات انگلیس را ندارد اما بر این باور است که «بوریس جانسون» نخست‌وزیر فعلی بریتانیا بسیار توانمند است و عملکرد بسیار خوبی دارد.

وی ضمن حمایت از برگزیت تصریح کرد: «من فکر می‌کنم بوریس بسیار توانمند است و فکر می‌کنم که (در انتخابات 12 دسامبر، 21 آذرماه) عملکرد خوبی خواهد داشت».

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of


دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در دیدار با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در لندن گفت: اوباما، بوش و کلینتون از عربستان نخواسته بودند که به ما پول پرداخت کند. ترامپ بار دیگر با درآوردن ادای شاه سعودی گفت: ”به من گفت: هیچ کسی پیشتر از ما درخواست پرداخت پول نکرده بود“. من به او گفتم، اکنون من از شما می خواهم که پول پرداخت کنید.
Iran, Islamic Republic of
آقای ترامپ! دهانت را ببند و به مشکلات مردم بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا رسیدگی کن
ازسازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک دهان سگ هار شان را درآمریکا، واشنگتن و کاخ سفید ببندند.
از نهاد های بین المللی خیانتکار شماره یک می خواهیم دهان سگ هار شان را در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید ببندند.
Iran, Islamic Republic of
رژیم سعودی درسایه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر۵ شهروند شیعه را به اعدام محکوم کرد
رژیم سعودی ۵ شهروند شیعه را به اعدام محکوم کرد/ حقوق بشر قانون جنگل آمریکایی و حقوق بشر قانون جنگل اروپایی و قوانین جنگل سازمان های بین المللی کجا هستند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و متحدانش به همراه دبیرکل بی ادب سازمان ملل، رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل و رئیس بی ادب رئیس حقوق سازمان ملل بخاطر قتل عام مسلمانان درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان باید دادگاه لاهه به عنوان جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت باید محاکمه شوند.
Iran, Islamic Republic of
30 هزار سرباز سودانی در یمن چه می‌کنند، چرا آمریکا، سودان را تحریم نمی کند؟
30 هزار سرباز سودانی در یمن چه می‌کنند، چرا غرب، سودان را تحریم نمی کند؟
سودان ازسال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن است.
نیروهای تروریست سودانی به همراه ائتلاف متجاوز سعودی به علت جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت درجنگ یمن باید در دادگاه لاهه محاکمه شوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
از ابتدای جنگ یمن تاکنون ۱۰۰هزار تن‌ کشته شدند حقوق بشر قانون جنگل آمریکایی و حقوق بشر قانون جنگل اروپایی و قوانین جنگل سازمان های بین المللی کجا هستند.
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
عکسی که جنایت آل سعود را به دنیا نشان داد
تصویر منتشرشده از آثار جنایات موشک باران عربستان بر سر مردم مظلوم یمن.
Romania
کسانی که در مقابل امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ایستادند و از آمریکا و ایادی جنایت کارش حمایت کردند، در واقع از کشتن مردم و غارت اموال مردم حمایت کردند و این همه خسارت به کشور وارد نمودند و این واقعه اخیر ماهیت این مزدوران را بیش از پیش روشن ساخت.
Romania
در فتنه سال 88 گفتم کسانی که در برابر این نظام اسلامی ایستادند عاقبت به خیر نمی شوند و در صف آمریکا و اسرائیل خواهند بود و اکنون به روشنی این واقعیت را می بینیم.
Romania
...
Romania
بدترن پرونده حقوق بشری جهان متعلق به عربستان جنایتکار است، آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان های بین الملللی پشتیبانی ناقض حقوق بشر عربستان در سراسر جهان هستند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک از زمان جنگ تحمیلی هشت ساله تاکنون با دلار نجس سعودی ها جنایتکار شماره یک درعراق و منطقه جنایت می کنند .....
Iran, Islamic Republic of
حمله شیمیایی درسوریه کار آمریکا بود.
آمریکا تسلیحات داعش را تامین می کند.
آمریکا تسلیحات گروهک تروریستی جبهه النصره را تامین می کند.
آمریکا تسلیحات مخالفان سوری را تامین می کند.
آمریکا تستلیحات شورشیان سوریه را تامین می کند.
آمریکا از گروه های تروریستی درسوریه حمایت می کند.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ حیوان و حشی سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار شماره یک باید آمار کشته‌ها را درآمریکا، فلسطین اشغالی، نوارغزه، افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن برای مردم دنیا اعلام کند.
Iran, Islamic Republic of
آِیا عمر «جبهه النصره مورد حمایت آمریکا و متحدانش» در سوریه به سر آمده است؟
Romania
حمله موشکی به پايگاه آمريكا در عراق
تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

دفتر اطلاع رساني ستاد ارتش عراق اعلام كرد: پنج فروند موشک به پايگاه عين الاسد در غرب استان الانبار شلیک شد.

پایگاه عین الاسد بزرگترین پایگاه هوایی آمریکا در عراق است.