پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

روش جدید اعتراض به عدم دریافت یارانه معیشتی

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب: 709661
بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: متقاضیان دریافت حمایت معیشتی از این پس می‌توانند به جای کد رهگیری در سامانه hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند.
روش جدید اعتراض به عدم دریافت یارانه معیشتی
به گزارش جهان نيوز، وزارت کار و رفاه اجتماعی، اطلاعیه شماره (5) ستاد شناسایی مشمولین بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع هموطنان می رساند، به منظور رفاه حال سرپرستان خانوار که امکان مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی برای خرید سیم کارت و ثبت درخواست در سامانه *6369# ندارند و نیز افرادی که به دلیل برخی مشکلات ارسال پیامک ، پس از ثبت درخواست در این سامانه کد رهگیری را دریافت نکرده اند از امروز 11 آذرماه 1398 ، امکان وارد کردن شماره حساب واریز یارانه به جای کد رهگیری در سامانه hemayat.mcls.gov.ir فراهم شده است.

لذا متقاضیان می بایست با وارد کردن کد ملی، و  شماره حساب واریز یارانه و کد امنیتی که در سایت برایشان  نمایش داده می شود اقدام به ثبت درخواست رسیدگی به طرح حمایت معیشتی کنند. 

لازم به ذکر است با توجه به این که سایت مذکور در بستر شبکه ملی اطلاعات کشور اقدام به ارائه سرویس می کند در زمان مراجعه به سایت باید تمامی  فیلترشکن ها غیرفعال شوند ، در غیر این صورت سایت پیغام خطا را نمایش داده و کد امنیتی را به کاربر نشان نمی دهد. 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این صفحه اعتراض ثبت میشه بعد همه موارد ثبتی مرحله اخر هیچ پیام تاییدی نمی یاد که اعتراض ثبت شده راهکار چیه؟
سید
Iran, Islamic Republic of
سلام ما یک خانواده شش نفری هستیم نه ماشین داریم نه خانه فقط من یک نفر کار می کنم چرا به ما یارانه معیشتی نمیدن
Iran, Islamic Republic of
سلام من شغل گازرسانی مشغول هستم برای خرید لوازم مردم پول به حساب ما واریز میکنن ما هم برای انها خرید میکنییم با پول مردم اما به یارنه معیشتی نمیدن میگن حسابتون ماهی چند میلون برداشت داشته