جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

دستگیری ۷۹ نفر از عوامل اغتشاشات در خوزستان

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 709652
مدیر کل ضد تروریست وزارت اطلاعات از دستگیری ۷۹ نفر از عناصر اصلی اغتشاشات خوزستان خبر داد.
دستگیری ۷۹ نفر از عوامل اغتشاشات در خوزستان
به گزارش جهان نيوز، مدیر کل ضد تروریست وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان خوزستان، ۷۹ نفر از عناصر اصلی حمله به مراکز عمومی و خصوصی، پایگاه های نظامی و انتظامی و مردم شناسائی و در حین و بعد از اغتشاشات دستگیر شدند.
 
از این افراد ۱۳ قبضه انواع اسلحه از جمله کلاشنیکف و کلت کمری، لباس نظامی، پلاک جعلی خودرو و تابلو ایست و بازرسی کشف و ضبط گردید.

سه تیم تروریستی که با حمایت یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس آموزش های ویژه دیده و نقش مهمی در حمله به مراکز دولتی و شلیک به حافظان امنیت و مردم داشته اند که یکی از اتباع این کشور نیز جزء دستگیرشدگان می باشد.

مدیر کل ضد تروریست وزارت اطلاعات همچنین گفت: چندین تیم تروریستی که برنامه ریزی و یا نقش موثر در خرابکاری و حمله به مراکز حساس و مردم در سطح کشور داشتند، شناسایی و دستگیر شدند که در آینده نزدیک به سمع و نظر مردم بصیر کشور خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا حافظ استعمار
Bulgaria
قابل توجه کوته فکرهایی که با دیدن کلیپ های ساختگی افرادی با لباس نیرو ی انتظامی آنهارا عامل تخریب اموال عمومی معرفی میکنند. دیگر گذشت آن دوران ...استعمارگران بدانند مردم فهیم ایران دچار توهم نمیشوند وفریب گرگ ها نمیخورند .....