پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۷

ماجرای غیبت مهران رجبی در «فوق لیسانسه‌ها»

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 709640
رجبی درباره عدم حضورش در «فوق لیسانسه ها» گفت: بازی در سری این سریال، قسمت من نبود. بنابراین بینندگان منتظر بازی من در قسمت های بعد نباشند.
ماجرای غیبت مهران رجبی در «فوق لیسانسه‌ها»
به گزارش جهان نيوز، مهران رجبی بازیگر پرکار تلویزیون و سینما که برخلاف دو سری قبل از سریال درحال پخش سروش صحت، این بار در «فوق لیسانسه ها» حضور ندارد، در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا عنوان کرد: نامم گویا همچنان در خبرها جز بازیگران این سریال برده می شود که البته به اشتباه است و آن را جدی نگیرید!

وی افزود: قرار هم نیست در قسمت های باقی مانده، نقشی داشته باشم که این را هم باید به پای گرفتاری من گذاشت.

رجبی در اینباره گفت: دوستی من با سروش صحت و رضا جودی بیشتر از همکاری بعنوان بازیگر و فیلمساز است؛ اگر هم در این سری حضور ندارم، به چند علت است که یکی همزمانی تصویربرداری «فوق لیسانسه ها» با سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری بود.

این بازیگر توضیح داد: البته نیازی هم به سکانس اصلی بازی من در «فوق لیسانسه ها» و همان حوض وسط پارک، در قصه سری سوم احساس نکردند. چند مرتبه هم خواستند که دوباره در مجموعه حضور داشته باشم اما متاسفانه نتوانستم؛ به هرحال این بخش دیگر در فیلمنامه نوشته نشد.

وی تأکید کرد: فکر می کنم من گرفتارترین آدم روی کره زمین باشم؛ بنابراین بهتر دیدند که این سکانس سریال دیگر نوشته نشود که من هم در قصه نباشم.

مهران رجبی با این حال گفت: «فوق لیسانسه ها» مثل دو سری قبلش کار خوبی است که مخاطب را جذب می کند. اما به هرحال به قولی بازی در این سری، قسمت من نبود. بنابراین بینندگان منتظر بازی من در قسمت های بعد نباشند.

لازم به ذکر است؛ از ابتدا قرار بر این بود مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» در ۴۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش شود، اما به دلیل پخش زود هنگام این سریال در زمانی که مشخص شده بود، تنها ۳۰ قسمت از آن به پخش در سال ۹۸ می رسد.

بر همین اساس ۱۰ قسمت باقی‌مانده از «فوق لیسانسه‌ها» قرار است در سال آینده و بعد از پایان پخش سریال‌های نوروزی ۹۹ و قبل از آغاز ماه رمضان به روی آنتن رود. لذا ۱۰ قسمت به این سریال اضافه شده است که در مجموع ادامه «فوق لیسانسه‌ها» در ۲۰ قسمت پخش خواهد شد.

تصویربرداری بخشی از این سریال به پایان رسیده است و در حال حاضر گروه مشغول استراحت هستند و ادامه تصویربرداری از اوایل دی ماه آغاز خواهد شد.

فصل اول سریال «لیسانسه‌ها» در دی ماه سال ۹۵ از شبکه سه سیما پخش شد و در آذر ماه ۹۶ فصل دوم این سریال پخش شد. از بازیگران این مجموعه می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، متین ستوده، بیژن بنفشه‌خواه و ... اشاره کرد.

منبع:آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای سروش صحت ! رشید یاسمی ازشماجلوتر نبود؟
India
شفاف بگو یاسمی کیه؟ کجا جلوتر بود
Iran, Islamic Republic of
تو نگاه نکن
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
مجموعه‌ای شرم‌آور از جوانان بیست و هفت هشت ساله که بهره هوشیشان در حد بچه سه‌ساله است ....
Iran, Islamic Republic of
....
احمد
Iran, Islamic Republic of
فوق لیسانسیه ها مخاطب زیادی دارد اما مطلب آموزنده به ببینده ارائه نمی کند و صرفاً برای شب های طولانی سرگرمی است. ....
Iran, Islamic Republic of
شما برین همون «پدر» رو نگاه کنین که پسره عین جن دیده ها از پنجره دانشگاه خودشو پرت میکنه پایین.
...