کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرمسئول روزنامه خراسان داوطلب انتخابات شد

11 آذر 1398 ساعت 11:51


به گزارش جهان نیوز، سعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان با حضور در ستاد انتخابات برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.

وی درباره گرایش سیاسی خود گفت: به جریان اصولگرایی تعلق دارم و در بین اصولگرایان به جریان نواصولگرایی و قالیباف نزدیک‌تر هستم.

احدیان در گفتگو با فارس هم در پاسخ به این سوال که آیا حاضر هستید هزینه های انتخاباتی خود را برای مردم به‌صورت شفاف اعلام کنید؟ گفت: بله حتما، اگر کسی لیست هزینه های خود را اعلام نکند به او حق می دهم چون تخریب می شود، اما شخصا حاضرم تخریب بشوم اما این کار را انجام دهم.

احدیان خاطرنشان کرد: من قرار است از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کنم.

وی درباره شفافیت اموال و دارایی نمایندگان و اینکه حاضر است آن را به مردم اعلام کند، افزود:‌ با اعلام لیست اموال بسیار موافق هستم. دلیل عمده اینکه با این کار موافق هستم به مطالبه مردم باز می‌گردد.

احدیان خاطرنشان کرد: من شخصاً اعلام آمادگی می‌کنم که لیست اموال و دارایی خود را به مردم اعلام کنم.

وی گفت:‌ اولین افرادی که لیست اموال و دارایی‌های خود را اعلام کنند بسیار مهم هستند و هر چه تعداد آنها در جامعه بیشتر شود از فضای تخریب فاصله خواهیم گرفت. ضمن اینکه افرادی که برای اولین بار لیست اموال و دارایی خود را اعلام می‌کنند خود را در معرض تخریب قرار داده‌اند.

مدیرمسئول روزنامه خراسان در مورد حضور آقای قالیباف در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما آخرین بحثی که داریم همان صحبت‌های آقای مصری است که گفته بودند آقای قالیباف برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات مجلس ندارند اما فشار بر روی آقای قالیباف  برای حضور در انتخابات زیاد است و اصرارهای زیادی به ایشان برای شرکت در انتخابات می‌شود.


کد مطلب: 709588

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/709588/مدیرمسئول-روزنامه-خراسان-داوطلب-انتخابات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com