پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

چطور برای دریافت کمک معیشتی اقدام کنیم؟ +اینفوگرافیک

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 709565
افرادی که در مرحله اول واریز کمک معیشتی مشمول دریافت این بسته نشدند می توانند با شماره گیری کد دستوری #۶۳۶۹* نسبت به این موضوع اعتراض کنند.
به گزارش جهان نيوز، واریز مرحله نخست کمک معیشتی  به حساب ۶۰ میلیون نفر انجام شد و در این میان بسیاری از افراد نسبت به دریافت نکردن این بسته اعتراض داشتند؛ در این راستا وزارت رفاه کد دستوری #۶۳۶۹* برای ثبت کد ملی سرپرستان خانوار و بررسی صلاحیت افراد را اعلام کرد.

پس از بررسی از سوی وزرت رفاه پیامک مشمول یا عدم شمول به همراه کد رهگیری به شماره سرپرست خانوار ارسال می‌شود سپس افراد می‌توانند به سایت  hamtayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافتی را در صفحه خود ارائه کنند تا اطلاعات آنها بررسی و در صورت صلاحیت از مرحله بعدی کمک معیشتی دریافت کنند ضمنا نوبت اول این بسته نیز به حساب افرادی که نیازمند شناخته شده‌اند واریز می‌شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سایتش که خوشبختانه خراب هست قابل توجه رفاه
الان یه هفته است کد ملی ارسال کردیم ولی جوابی و پیامکی نیومده که مشمول هستیم یا نه!!!!!!!!!
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
از نخستین روز فعال شدن شماره برای ثبت اعتراض اقدام کرده ام.با اینکه سرپرست خانوارم و شماره تلفن همراه به نام خودم هست و کدملی ام را دقیق ارسال کرده ام تا کنون هیچ پیامکی برای فرستاده نشده است.امیدوارم دست اندرکاران توضیح دهند چون من دست بردار نخواهم بود تا این که حقم را بگیرم.
.
Iran, Islamic Republic of
...
مظلوم !
Iran, Islamic Republic of
میگن به 8 دهک ( 60 میلیون نفر ) یارانه معیشتی دادیم ! یعنی من بازنشسته ، که هیچ شرط حذف یارانه شامل من نیست ، جز دو دهک متمول جامعه هستم ، که به من ندادن ؟؟!!