کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گل‌محمدی بالاخره جانشین کالدرون می‌شود؟

11 آذر 1398 ساعت 8:34

باخت روز گذشته شهرخودرو و از دست دادن صدر جدول نقطه آغازی برای جدایی یحیی گل‌محمدی از تیم مشهدی بود.


به گزارش جهان نیوز، گابریل کالدرون که نتوانست جای مربی موفق و محبوب پرسپولیس را در لیگ نوزدهم پر کند، هنوز اوضاع تیمش آنچنان هم بد نیست که مدیران پرسپولیس رأی به اخراج او بدهند. با این حال مربی آرژانتینی با چهار باختی که در کارنامه تیمش ثبت‌شده، خودش را لبه پرتگاه می‌بیند و هر روز شایعه برکناری‌اش را می‌شنود.

شاید مدیران پرسپولیس هم منتظر لغزشی از سرمربی خود هستند تا رأی به تغییرات بدهند. البته جدا از اینکه چه نتیجه‌ای برای پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر ثبت‌شده، هواداران از نحوه بازی تیم‌شان اصلا راضی‌نیستند و دائما از کالدرون انتقاد می‌کنند.


شاید عذاب‌آورترین اتفاق برای مربی آرژانتینی مقایسه دائم او با برانکو باشد. مربی کروات هم در یک‌سال ابتدایی حضورش در پرسپولیس به نتایج چندان امیدوارکننده‌ای نرسید و سپس توانست برای سه سال پیاپی سرخپوشان را قهرمان ایران کند. حالا هم که سایه یحیی گل‌محمدی بالای سر کالدرون احساس‌می‌شود، شاید مربی آرژانتینی هم دیگر نخواهد در چنین وضعیتی به کارش ادامه دهد.

به‌هرحال اوضاع برای کالدرون پیچیده خواهد بود و ممکن است او با کوچکترین لغزش نامه اخراج خود را بگیرد. البته اول از همه باید دید مدیران پرسپولیس در پروژه جذب یحیی گل‌محمدی چقدر موفق خواهند بود. آنها کار سختی برای جلو بردن این پروژه آن هم به صورت مخفیانه خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 709531

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/709531/گل-محمدی-بالاخره-جانشین-کالدرون-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com