جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فروش فوري و اعتباري پرايد ۱۳۱ از سوي سايپا برای تنظيم بازار و حذف نقش واسطه‌ها / از سرمایه‌گذاری با هدف کسب سود در حوزه خودرو پرهیز کنید / از دلالان و واسطه‌ها خودرو نخرید

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب: 709510
گروه خودروسازي سايپا با هدف تنظيم بازار و حذف نقش واسطه ها از بازار، طرح فروش فوري و اعتباري سایپا ۱۳۱ را از ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه، يازدهم آذر اجرا مي كند.
فروش فوري و اعتباري پرايد ۱۳۱ از سوي سايپا برای تنظيم بازار و حذف نقش واسطه‌ها
به گزارش ساپيانيوز، طرح فروش فوري اين محصول سايپا با هدف افزايش عرضه و كاهش قيمت در بازار آزاد انجام مي‌شود.

در اين طرح فروش فوري و اعتباري، سايپا ۱۳۱ به قيمت ۳۷۵ ميليون ریال عرضه مي شود كه ۴۰ ميليون ريال از آن در قالب تسهيلات با بازپرداخت يك‌ساله صورت خواهد گرفت.

تسهيلات ۴۰ ميليون ريالي با دو هدف اجرا می‌شود، هدف اول ایجاد زمینه برای مشارکت هموطنان با توان مالي كمتر در این طرح است، ضمن اينكه محصولات عرضه شده در اين طرح فروش تا يكسال در رهن گروه خودروسازي سايپا باقي مي مانند تا از اين طريق خودرو صرفاً به مصرف كننده واقعي فروخته شود و از نقش آفرینی واسطه‌ها جلوگيري شود.

براساس اعلام سایپا، عرضه محصولات اين گروه خودروسازي از جمله پرايد با هدف تنظیم و کاهش التهابات کاذب بازار و حذف دلالان، در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

گروه خودروسازي سايپا براي كاهش نقش واسطه‌ها در بازار و فروش خودرو به مشتري واقعي، تمهيداتي نيز انديشيده و در اين طرح فروش اجرا كرده است؛ از جمله اينكه به هر كد ملي تنها يك دستگاه خودرو فروخته خواهد شد و كساني كه در ۱۸ ماه گذشته در يكي از طرح‌هاي فروش سايپا شركت كرده باشند نيز نمي توانند در اين طرح ثبت نام كنند.

همچنين ثبت نام براي افراد زير ۱۸ سال امكان پذير نيست و كدپستي ثبت نام‌كننده و كد نمايندگي انتخابي توسط مشتري نيز بايد در يك استان باشد.

از سوي ديگر و با توجه به تسهيلات يك ساله در نظر گرفته شده براي اين طرح، خودرو تا يكسال در رهن گروه خودروسازي سايپا باقي مي ماند و امكان تسويه پيش از موعد و فك رهن به هيچ عنوان ميسر نخواهد بود.

در پایان از هموطنان عزیز دعوت می‌شود ضمن پرهیز از سرمایه‌گذاری با هدف کسب سود در حوزه خودرو، برای خرید خودروی مورد نیاز خود به هیچ وجه به دلالان و واسطه‌هایی که با سوء استفاده از شرایط موجود نسبت به افزایش غیرطبیعی قیمت‌ها اقدام کرده‌اند مراجعه نکرده و محصولات را برای مصرف نهایی طبق قیمت مصوب از مبادی رسمی و از طریق سایت اینترنتی خودروسازان ثبت‌نام و خرید کنند.
برچسب ها: جهان نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *