جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
معاون هماهنگ گننده پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد

شناسایی عاملان اصلی اغتشاشات محله شهدا

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 709500
معاون هماهنگ گننده پلیس پیشگیری از شناسایی و دستگیری ۲ عامل اصلی اغتشاشات محله شهدا تهران خبر داد.
شناسایی عاملان اصلی اغتشاشات محله شهدا
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در توضیح این خبر، بیان داشت: در پی ناآرامی سهمیه بندی بنزین، یکی از جایگاه های سوخت در "محله شهدا" دچار خسارت های مالی شد که شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اغتشاش در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا قرار گرفت.

وی بیان داشت: در تحقیقات پلیسی، ۲ تن از عاملان اصلی این اغتشاشات که با سر و صدا و بلوا قصد داشتند مردم را به آتش کشاندن جایگاه سوخت ترغیب کنند، شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با شناسایی متهمان مشخص شد که هر ۲ اغتشاشگر از متهمان با سابقه بوده که پیش تر توسط ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا و سایر کلانتری های همجوار به علت درگیری و شرارت دستگیر شده اند.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: مخفیگاه متهمان شناسایی شد و با دستور قضائی تیم عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و موفق شدند، هر ۲ متهم را در عملیات های منسجم و هماهنگ دستگیر کنند.

ناصری نژاد خاطر نشان کرد: متهمان به همراه مستندات جرم ارتکابی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط اعدام