پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حامد عنقا: قرار بود «احسان علیخانی» آقازاده شود

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 709473
تهیه‌کننده سریال "آقازاده" از بازیگری مجری تلویزیون گفت که قرار بود آقازاده داستان باشد اما پیش‌تولید "عصر جدید" اجازه نداد.
حامد عنقا: قرار بود «احسان علیخانی» آقازاده شود
به گزارش جهان نيوز، حامد عنقا در برنامه "صحنه" رادیو تهران به روند ساخت سریال "آقازاده" اشاره کرد که در آلوده‌ترین مناطق تهران یعنی فرودگاه مهرآباد مشغول کارند و فیلمبرداری ادامه دارد. امیدواریم که بتوانیم ابتدای زمستان یا اوایل بهمن کار را توزیع کنیم.

سریال 24 قسمتی است و به تعبیر نویسنده و تهیه‌کننده "آقازاده" لازم باشد یکی دو قسمت هم به آن اضافه می‌شود.

عنقا درباره بازی مجری تلویزیون در نقش "آقازاده" توضیح داد: امیر آقایی یکی از نقش‌های اصلی این سریال یا همان آقازاده را بازی می‌‌کند؛ احسان علیخانی کاندیدای اصلی و فراتر از کاندیدا بود، چرا که خیلی جدی با هم صحبت کرده بودیم و نزدیک به اجرا هم بودیم اما از آنجایی که علیخانی می‌خواست خیلی زودتر وارد مرحله پیش‌تولید "عصر جدید" شود این هماهنگی اتفاق نیفتاد.

نویسنده و تهیه‌کننده سریال "آقازاده" تأکید کرد: من به علیخانی حق می‌دهم درباره بازیگری حساسیت داشته باشد، چون برای این تغییر مسیر دادن باید ریسک بالایی را متحمل شود. شاید دوست نداشته باشد که بگوییم اما او بسیار دوست داشت که این را با سریال "آقازاده" تجربه کند و مفصل هم حرف زدیم؛ چندین و چند جلسه با هم داشتیم اما فکر می‌کنم بازهم در نهایت نتوانست به آن نیروی مقابله درونی‌اش غلبه کند.

"آقازاده" با طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی مدتی است کلید خورده است و امیر آقایی، امین تارخ، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، جمشید هاشم‌پور، ثریا قاسمی، سینا مهراد و امین حیایی با هنرمندی نیکی کریمی از جمله بازیگران آنند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *