چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۵

روحانی، وزیر کشور را قربانی خواهد کرد؟

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 709386
نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی با صحبت‌هایش مبنی بر اینکه از روز افزایش قیمت بنزین مطلع نبوده قصد دارد که وزیر کشور را قربانی کند.
روحانی، وزیر کشور را قربانی خواهد کرد؟
به گزارش جهان نيوز، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در واکنش به صحبت‌های حسن روحانی در جمع مدیران آذربایجان‌شرقی مبنی براینکه من هم همزمان با مردم از افزایش قیمت بنزین با خبر شدم و موضوع را به وزیر کشور واگذار کرده بودم، اظهار کرد: «آقای رئیس‌جمهور با این صحبت‌ها قصد دارد تمام مسئولیت این تصمیم را به شورای امنیت کشور منتقل کند و روحانی در واقع با این کار به نوعی کد می‌دهد که اگر قرار است کسی قربانی شود، آن وزیر کشور است».

وی افزود: «روحانی در نظر دارد با قربانی کردن رحمانی فضلی موضوع را تمام کند و این بهم ریختگی‌ها را پایان دهد و خودش هم مصون بماند و قصه جمع شود».

نماینده مردم نجف‌آباد در  مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این موضع رئیس جمهور در قضیه بنزین را هفته بعد در مجلس پیگیری می‌کنیم، گفت: «روحانی نمک روی زخم مردم پاشیده است».

وی درباره موافقت سران قوا با افزایش قیمت بنزین هم اعلام کرد: «آیت‌الله رئیسی سه روز قبل از انجام سهمیه بندی به رئیس جمهور نامه زد و اعلام کرده شرایط کشور برای اجرای این تصمیم خوب نیست».

ابوترابی با بیان اینکه رئیس جمهور با سخنان خود مردم را عصبانی‌تر می‌کند، تأکید کرد: «تأسف می‌خورم که روحانی اینچنین فهم مردم را زیر سؤال می‌برد و با این وضعیت رئیس‌جمهور کفایت لازم را ندارد». 

منبع:آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
بنزین با دستور مستقیم دولت روحانی سه هزار تومان شده است.
Iran, Islamic Republic of
شاید هم بخواهند وزیر کشور را حذف کنند تا مانع از استیضاح وزیر نفت شوند چون با حذف وزیر نفت کابینه باید دوباره رای اعتماد بگیرد و این یعنی تنش سیاسی در یک زمان نامناسب، این احتمالات را در نظر داشته باشید.
اکبر
Iran, Islamic Republic of
اگر اعتقاد دارید "رئیس‌جمهور کفایت لازم را ندارد" بسم الله
البته ما هم بر این باوریم، مضاف بر آن که مجلس هم !!!!
Bulgaria
کاش سالهای اول قربانی میکرد تا دولت اصلاح میشد اما افسوس از جناح وباند وسفارش