کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عدم مماشات دستگاه قضا با آشوبگران

7 آذر 1398 ساعت 9:24

قائم مقام ریاست دادگستری استان تهران با اشاره به عدم مماشات دستگاه قضایی با آشوبگران و اغتشاشگران گفت: هیچ کارخانه و کارگاه تولیدی نباید در جریان رسیدگی به پرونده‌های قضایی تعطیل شود.


به گزارش جهان نیوز، محمدی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان قدس در سالن آمفی تئاتر شهرقدس اظهار داشت: عده‌ای در جریانات اخیر به دنبال شادی دشمن بوده که به هیچ وجه از مردم عادی نبودند و ما هرگز وطن فروشان، آشوبگران و اغتشاشگران را جزء مردم نمی‌دانیم.


وی افزود: مردم ما مردم همیشه در صحنه‌ای هستند که در روزهای اخیر حماسه آفریده و اوج این حماسه روز دوشنبه در شهر تهران بود که رهبری انقلاب نیز امروز از حضور مردم بصیر ایران تشکر کردند.

قائم مقام ریاست دادگستری استان تهران بیان داشت: به مردم قول می‌دهیم که قوه قضاییه در چارچوب قانون با ویرانگران، آشوبگران و مخلان نظم و امنیت هیچ گونه مماشاتی نخواهد کرد و حضور محکم مردم در صحنه وظیفه کارگزاران را نسبت به قبل بیشتر کرد.

محمدی گفت: باید به نحوی عمل کنیم که اعتماد مردم روز به روز نسبت به دستگاه قضایی و نظام افزایش یابد و شهرقدس به نوعی جزء شهرهای صنعتی استان محسوب می‌شود و تولید داخلی بیش از هر موضوع دیگری باید به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: بایستی در رسیدگی‌های قضایی به نحوی عمل شود که هیچ کارخانه و کارگاه تولیدی نباید تعطیل شود و بایستی از ظرفیت شورای حل اختلاف برای کاهش ورودی پرونده‌ها استفاده حداکثری کنیم.
 
منبع: فارس


کد مطلب: 709090

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/709090/عدم-مماشات-دستگاه-قضا-آشوبگران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com