جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ادعای عجیب انصاری‌فرد و انتظار کالدرون

پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 709080
پرسپولیس در بحث جذب مهاجم برای رفع مشکل گلزنی اش همچنان اندرخم کوچه ای است که از تابستان سال جاری عرب و پس از آن انصاریفرد در آن گم شده اند!
گرت بیل و نیمار در راه پرسپولیس!
به گزارش جهان نيوز، با میانگین گرفتن از تعداد گل‌های زده شده توسط خطوط حمله تیم های لیگ برتری مشخص می شود پرسپولیس کالدرون کم گل نزده که بگوییم تیمش گل نمی زند ولی مهاجمانش گلهایی را نزده اند که باعث شده امروز طرفداران تیمش از اینکه پس از ۴ سال استقلال توانسته بالاتر از این تیم در جدول بایستد گله مند شده و در روز مهم و حساسی همچون بازی تک حذفی با صنعت نفت آبادان تیم محبوبشان را تنها بگذارند!

*پرسپولیس گلی از باغ جونیور نچید!
اما آیا کالدرون این موضوع را نمی دانست! اینکه جونیور گلزن نیست؟ او در ماه های گذشته بارها فرصت های خوبی به این بازیکن داد تا آنچه تحت عنوان رزومه از او دیده بود را به چشم ببیند ولی ظاهرا اتمسفر لیگ ایران برای این پسر سبزه‌روی برزیلی، اکسیژنی برای گلزنی نداشت تا در آن نفس بکشد!

مرد باتجربه آرژانتینی خیلی زود متوجه شد از جونیور گلی برای پرسپولیس نمی روید و برای همین در همه دیدارهایی که با خبرنگاران پیش و پس از مسابقات هفته های منتهی به دیدار با نفت داشت این موضوع را متذکر شد. او حتی در دو نشست قبل و پس از دیدار با صنعت نفت در جام حذفی نیز این موضوع را تذکر داد و مشخص کرد در جایگاه ویژه استادیوم آزادی چه اندازه از فرصتهایی که مقابل نفت مسجد سلیمان از کف تیمش رفته دندان قروچه کرده است!

*کالدرون چشم انتظار نیم فصل!
این مربی آرژانتینی که دل خوشی از عملکرد علی علیپور هم ندارد، البته با در نظر گرفتن فاصله اندک باقیمانده تا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در شرایطی که مشخص است دیگر امیدی به مدیران باشگاهش ندارد اعلام کرد که دیگر باید تا نیم فصل صبوری به خرج داد تا مهاجم جدیدی خریداری کنند.

*ادعای عجیب انصاریفرد!
از سوی دیگر محمدحسن انصاریفر برای آرام کردن سکوها و فضای مجازی در یکی از صحبتهای عجیبش که دوم آذر ماه جاری در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی به زبان آورد رسما گفت: " سه بازیکن تراز اول دنیا را برای حضور در پست مهاجمی به آقای کالدرون معرفی کردیم که قرار است ایشان نظر بدهد. با این حال خودم فکر می کنم مشکل تیم در زمینه گلزنی برطرف شود".

*زلاتان؛ مرغی که از قفس پرید؟
سئوال اول این است که کدام سه مهاجم تراز اول دنیا در ماه نوامبر بیکار بودند؟ تنها گزینه زلاتان ابراهیموویچ بود که البته او هم که گفته می شد به میلان یا منچستر خواهد رفت، به تازگی راهی لیگ سوئد شد و سهام یک باشگاه را خرید. اگر این گزینه مدنظر مدیرعامل پرسپولیس بوده پس با تعلل در این ارتباط مرغ از قفس پرید!

*پرسپولیس دنبال نیمار و بیل است؟
دو مهاجم دیگری که هم تراز اول هستند و هم در تیم های‌شان با مربیان شان درگیری دارند و رسانه های اروپایی خبر از احتمال جدایی آنها از تیم های فعلی شان را منتشر کرده اند نیمار از پاری سن ژرمن و گرت بیل از رئال مادرید هستند. اینگونه که مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده اگر هر دو این نفرات مدنظرش نباشند ولی بی شک یکی از آنها در دایره مدنظر باشگاه جای دارد.

*کپی کاری انصاریفرد از روی دست وزارت ورزش!
وقتی انصاریفرد از واژه تراز اول درباره گزینه های اضافه شدن به خط حمله پرسپولیس استفاده می کند اولین گزینه هایی که با جستجو در فضای اینترنت به آنها برمی خوریم همین نفرات هستند. البته مشابه این حالت زمستان ۱۳۹۷ وقتی کارلوس کی روش عطای کار در فدراسیون فوتبال ایران را به لقایش بخشید اتفاق افتاده بود. وقتی مازیار ناظمی در اظهار نظری عجیب از زین الدین زیدان، خوزه مورینیو و یورگن کلینزمن به عنوان گزینه های وزارت ورزش برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان اسم برد و در نهایت به مارک ویلموتس رسیدیم!

*کالدرون راه استراماچونی را ادامه نداد!
اما آیا جذب مهاجم خارجی دیگر، صرف هزینه های دلاری دوباره و چشم پوشی بر نیروهای بالقوه تنها راه حل گلزنی پرسپولیس است؟ کمی آن طرفتر از پرونده پرسپولیس روی میز رییس مجمع این باشگاه (مسعود سلطانی فر – وزیر ورزش) پرونده استقلال هم با شرایطی مشابه همین وضعیت را برای آندره‌آ استراماچونی فراهم کرده بود که هر نشست خبری تا نشست خبری بعدی از نداشتن مهاجم گله داشت تا اینکه از فریاد کردن نیازهای تیمش خسته شد. او سرانجام دست بر زانوی استقلال گذاشت و با تکیه بر نیروی جوانان ایرانی همچون مهدی قائدی و سجاد آقایی مشکل تیمش را حداقل به صورت موقتی رفع کرد. کاری که کالدرون هم در دربی آخر گوشه ای از آن را با ظهور مهدی عبدی دید ولی چندان به آن اعتنا نکرد!

*ایرانی جنس ایرنی بخر!
در روزهای بی پولی پرسپولیس و وضعیت تحریم ظالمانه غرب علیه کشورمان در جابجا کردن دلارهایی که قرار است از بیرون به داخل و بالعکس ردوبدل شود روزگار دشوارتر سپری می شود، تکیه بر نیروهای جوان داخلی اثربخش تر خواهد بود تا هم بار مالی روی دست باشگاه نگذارد و هم تولد دو و یا چندباره گلزنانی مانند مهدی طارمی ها، سردار آزمون ها و امثالهم را شاهد باشیم. یاد شعار ایرانی جنس ایرانی بخر می افتیم!




منبع: مشرق
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *