جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶
وزارت اطلاعات خبر داد:

عناصر مرتبط با CIA آمریکا دستگیر شدند

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب: 709056
مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات گفت: تعدادی از عناصری که در تلاش برای جمع‌آوری اطلاعاتی از اغتشاشات و انتقال آنها به خارج کشور بودند، شناسائی و دستگیر شدند.
عناصر مرتبط با CIA آمریکا دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات اعلام کرد: تعدادی از عناصری که در تلاش برای جمع آوری اطلاعاتی از اغتشاشات و انتقال آنها به خارج کشور جهت ارائه به بیگانگان بودند قبل از هرگونه اقدام، شناسائی و دستگیر شدند.

عناصر مذکور که با بودجه سرویس اطلاعاتی آمریکا (CIA) که در کشورهای مختلف آموزش های لازم جمع آوری اطلاعات در پوشش شهروند خبرنگاری دیده بودند، از مدت ها قبل تحت رصد اطلاعاتی قرار داشته و پس از اوج گیری اغتشاشات، مشخص گردید که دستوراتی برای حضور در اغتشاشات و تهیه گزارشات دقیق و به ویژه تصویری دریافت نموده اند.

بر این اساس تعداد 6 نفر از این افراد که در زمان حضور در صحنه های اغتشاش و اجرای دستورات عناصر سرویس اطلاعاتی دستگیر و همچنین 2 نفر دیگر نیز که اقدام به جمع آوری اطلاعات و قصد انتقال آن به خارج از کشور را داشتند؛ قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شدند.

مدیرکل ضد جاسوسی ضمن تأکید بر هوشیاری و مراقبت سربازان گمنام امام زمان (عج) در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت سایر افراد مرتبط با این شبکه در سطح کشور تحت رصد قرار داشته و در صورت هرگونه اقدام مغایر با امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، مورد برخورد قضایی و امنیتی قرار خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Germany
بنده متوجه این جمله نمی شوم : «سایر افراد مرتبط با این شبکه در سطح کشور تحت رصد قرار داشته و در صورت هرگونه اقدام مغایر با امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران، مورد برخورد قضایی و امنیتی قرار خواهند گرفت» ...... یعنی میدانید طرف جاسوس است ولی میخواهید او را نصیحت کنید تا جاسوسی نکنه ؟ یا همچنان به مراقبت وی ادامه دهید و سند و مدرک جرم جمع آوری کنید؟
طرف اگه جاسوس هست یا با جاسوسان در ارتباط هست ، خب بگیریدش و پوستش کله اش را بکنید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بتازگي چقدر اغتشاشگر و جاسوس زياد شده ببم جان