شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۲۶۶
روحانی:

از تاریخ سهمیه بندی بنزین خودم هم خبر نداشتم!/ من هم همزمان با مردم متوجه اجرای این طرح شدم +فیلم

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب: 709052
رئیس جمهور گفت: ما در تمام دنیا بیشترین یارانه سوخت را می‌دهیم و محاسبات مراکز اقتصادی دنیا این است که در سال ۲۶ میلیارد دلار یارانه سوخت می‌پردازیم.
از تاریخ سهمیه بندی بنزین خودم هم خبر نداشتم!/ من هم همزمان با مردم متوجه اجرای این طرح شدم +فیلم
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز لازم بود که من در این چندهفته‌ای که مسئله زلزله‌زدگان و مشکلات آن‌ها را پیگیری می‌کردم از نزدیک در جریان اوضاع این مناطق قرار گیرم و می‌خواستم هر چه زودتر مردم را از نزدیک زیارت کرده و سیر امور را از نزدیک مشاهده کنم که از مردم این خطه قدردانی لازم را دارم و از تمامی دست‌اندرکارانی که از ساعات اولیه در این مناطق تلاش کردند، تشکر کنم.

روحانی ادامه داد: مسئله دیگر شرکت مردم استان در راهپیمایی عظیم بود که انصافاً جای تشکر دارد که مردم برای کشور و امنیت و استقلال خودشان فداکار هستند و شما مردم توانستید دشمن را مأیوس کنید و دشمن چه سرمایه‌گذاری عظیمی در دو سال انجام داده بود و فشار سهمگین اقتصادی بر مردم وارد کرد تا مردم را عصبانی کنند و آرزوهایی داشتند و فکر می‌کردند کار نظام تمام است.

وی ابراز داشت: اصلاح قیمت انرژی که در شب جمعه اجرا شد، دشمنان با تمام قدرت از شب شنبه وارد عمل شده و فکر می‌کردند ماه‌ها طول می‌کشد و جنگ داخلی و کشتار ایجاد می‌شود. فکر می‌کردند این‌گونه می توانند مردم را تسلیم کنند که مردم با صراحت به دنیا نشان دادند که این ملت در برابر فشار خارجی تسلیم نمی‌شوند و ایستادگی می‌کند.

روحانی ادامه داد: ممکن است نقد داشته باشند که حقشان است اما اینکه برخی‌ها سعی کنند از این شرایط سوءاستفاده کنند درست نیست. وقتی یک عده مزدور و اوباش این‌گونه رفتار می‌کنند بهترین پاسخ را مردم به این افراد می‌دهند. مشت گره‌کرده مردم و قدرت ملی را حضور مردم نشان می‌دهد و حضور مردم و راهپیمایی آن‌ها نشان از حمایت مردم از کشورشان است.

رئیس جمهور همچنین گفت: هر زمان در کشور مشکل داشتیم، مردم این استان به پا خاسته‌اند و با دل و جان به صحنه آمده‌اند و باید شکرگزار خداوند و حضور مردم باشیم و هرچه به این مردم خدمت کنیم در برابر عظمت آن‌ها ناچیز است.

وی گفت: از طرح‌هایی که امروز افتتاح شد، خوشحال هستم به‌خصوص بحث راه آهن که همه مسئولین باید تلاش کنند این راه‌آهن در سال آینده به تبریز برسد تا مردم در ساعات کمی به تهران برسند.

روحانی افزود: پنج پروژه راه‌آهن را به مردم قول داده بودیم و علاوه بر آن نیز برخی پروژه‌های دیگر را در دست اجرا داریم که یکی آستارا به رشت و دیگری چابهار به زاهدان است که این دو راه‌آهن از لحاظ ترانزیتی اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد.

وی افزود: راه‌آهن بسیار مهم است و یکی از نکاتی است که از ابتدای دولت بر روی آن تأکید می‌کردم چراکه بحث ریل اهمیت ویژه‌ای در توسعه کشور دارد.

روحانی افزود: امیدواریم این راه‌آهن متصل به ترکیه و استانبول شود چراکه آذربایجان شرقی، مرزبان بزرگی در مرز با ارمنستان، ترکیه و آذربایجان است و منطقه مهمی به شمار می‌رود و اینکه امسال 3 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در استان خواهد بود، حرکت خوبی است.

رئیس جمهور گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم برای پروژه‌های زیربنایی تأکید بالایی شده و بزرگ‌ترین طرح بهداشتی در این دولت انجام‌ شده و طرح تحول سلامت، بیمه شدن همه مردم و افزایش تخت بیمارستان‌ها طرح‌های ویژه‌ای است که موجب شگفتی دنیا است و سران کشورهای اروپایی گاه از اجرای موفق این طرح‌ها اظهار تعجب می‌کنند.

روحانی ابراز داشت: این دولت، دولت زیست‌محیطی است، اینکه تراز و وسعت دریاچه ارومیه بالا آمده نشان از توجه ویژه دولت به این بخش‌ها دارد.

وی گفت: در چند روز اخیر که اینترنت قطع بود، مردم مشکل بزرگی داشتند که امروز این مشکل در بخش بزرگی از کشور حل شد. در این ۶ سال بیش از ۶ هزار نفر با فضای مجازی و فضای سایبری صاحب شغل شده‌اند.

روحانی افزود: زندگی مردم با این فضا متحول شده که این کار بزرگ در این دولت انجام‌ شده که البته هر کار جدیدی که وارد می‌شود باید مراقبت کرد چرا که هر کاری ممکن است مشکلی هم ایجاد کند، هرچه تحولات ایجاد می‌شود باید مراقبت هم انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران در دو سال اخیر آزمایش بزرگی را پشت سر گذرانده‌اند و خداوند پیروزی بزرگی را نصیب ما کرده است، گفت: دو نفر از سران کشورهای آسیایی و اروپایی در جلسه خصوصی به من می‌گفتند که مردم شما چگونه این فشارها را تحمل می‌کنند.

وی اظهار داشت: البته مردم مشکل‌ دارند اما اینکه مردم مقاومت می‌کنند و سر فرود نمی‌آورند، افتخار بزرگی است که در شرایط بسیار سخت کارهای خوبی هم انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: باید جراحی‌هایی هم انجام گیرد، می توانیم انجام ندهیم اما اگر انجام ندهیم، دولت بعدی دچار مشکل می‌شود. می‌توان در بحث سوخت اصلاح قیمت نداشته باشیم، اما نتیجه این می‌شود که در سال ۱۴۰۰ باید بنزین وارد کنیم، امروز در بنزین خودکفا هستیم.

روحانی افزود: دولت ما تولید بنزین را دو برابر کرده است، امروز هم گازوییل و هم بنزین صادر می‌کنیم، اینکه امسال مصرف بنزین ما بالا باشد باید در سال‌های بعد رو به وارد کردن بنزین آوریم و مردم در آن سال می‌گفتند دولت قبلی چرا در این خصوص اقدام نکرد.

رئیس جمهور گفت: ما در تمام دنیا بیشترین یارانه سوخت را می‌دهیم و محاسبات مراکز اقتصادی دنیا این است که در سال ۲۶ میلیارد دلار یارانه سوخت می‌پردازیم. بنزین مال مردم است و ما نمایندگان مردم هستیم، ما بنزین را لیتری ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ می‌فروشیم و صادر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در سال ۹۶، دولت گفت که طرح اصلاح قیمت را به مجلس بدهیم و با آن‌ها تصمیم بگیریم که در مجلس توافق شده بود روی قیمت بنزین، اما کمیسیون تلفیق پیش من آمدند و گفتند در شرایط امروز (سال ۹۶)، این طرح را اجرا نکنید.

وی گفت: در سال ۹۷، تحریم شدید شد و در این سال گفتیم مصلحت نیست. در نیمه دوم هم گفته شد که این طرح را به بعد از ۲۲ بهمن اجرا کنید که بعد از آن گفته شد الآن عید است و برای بعد عید این طرح را اجرا کنید. در اردیبهشت تصمیم گرفتیم طرح را اجرایی کنیم که یک خبرگزاری این تصمیم را چند روز قبل اعلام کرد و این خبر باعث شد راه‌بندان در پمپ‌بنزین‌ها داشته باشیم که اگر آن موقع لغو نمی‌کردیم باعث فاجعه می‌شد که لغو شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه نحوه و زمان اجرای سهمیه‌بندی بنزین به وزیر کشور و شورای امنیت کشور واگذار شده بود، اظهار داشت: به آنها گفتم که نحوه تبلیغات، برنامه‌ریزی و اجرای آن را خودتان مدیریت کنید. با صدا و سیما هماهنگ باشید و هر زمانی را که مناسب دیدید آن را اجرا کنید و تأکید کردم که حتی زمان اجرای آن را به من هم نگویید و خود من هم همزمان با مردم متوجه اجرای این طرح شدم.

 

وی گفت: ۲۴ میلیون خانواری که در کشور داریم، ۷ میلیون وضعیت خوب و ۱۸ میلیون متوسط و در تنگنا داشتیم که این افراد را مورد هدف برای کمک قرار دادیم. طرح اجرای قیمت بنزین، چیزی نصیب دولت نمی کند و تمام سود آن عاید مردم می شود. ما از رهبری اجازه گرفتیم که کل پول را به مردم برگردانیم که ایشان، این امر را تایید کردند.

روحانی ادامه داد: ممکن است یک بخش از این طرح مشکل داشته باشد که کارشناسان می توانند اشکالات را مطرح کنند. دشمنان از این وضعیت سوءاستفاده کردند و کسی که این فروشگاه را غارت می کند یا حمله به مرکز نظامی می کند، مربوط به قیمت سوخت نمی شود.

وی گفت: افرادی دستگیر شده اند که باید به مردم توضیح دهند و قوه قضاییه و وزارت اطلاعات باید این کار را برعهده گیرند. طرح مطرح شده به تصویب سران سه قوه رسیده و پس از آن به خدمت مقام معظم رهبری داده شد. دشمن فکر نکرد که به دنبال این کارها، مردم زنجان و تبریز و به دنبال آن سایر مناطق به خیابان ها آمده و جلوی آنها را می گیرند.

روحانی ابراز داشت: بسیج یک فرهنگ و تفکر است یعنی ما همه توانمان را داوطلبانه وارد میدان کنیم. در هر روزی نیروهای بسیجی ما وارد صحنه شده و در این حوادث هم این نیروها توانستند در ۴۸ ساعت صحنه را آرام کنند البته کار اصلی را مردم انجام دادند.

وی گفت: بسیج به عنوان پیشتاز اصلی در تمامی مسایل مهم بوده اند که از تمامی نیروهای نظامی و انتظامی در اینجا قدردانی می کنیم. کار اقتصادی، فقط درامد و صادرات و رفاه نیست، در کار اقتصادی، شغل برای جوانان ایجاد می کنیم که بسیار مهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آخیییی ،بمیییییرم ،بقیه کارااتم همینطوره ؟!!!! بی خبر از همه چیز!!!!
روحانی عزیز متشکریم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دکتر روحانی به خوبی شفاف سازی کردن و ملت فهیم نیز قانع شده اند.
Iran, Islamic Republic of
از طرف ملت حرف نزن
ب2
Iran, Islamic Republic of
اینها شش سال و نیم است که از طرف ملت حرف می زنند.
هاشمی :به آقای رئیس جمهور
Iran, Islamic Republic of
اینکه میگی ، به آنها گفتم : "حتی زمان اجرای طرح را به من هم نگویید "
نه مشکلی را حل می کند نه ارزشی دارد که منت آن را بر سر ما مردم بگذاری
باید پاسخگوی این همه خسارت و جنایتی که به دست اشرار اتفاق افتاد ، باشی
Iran, Islamic Republic of
كي بود كي بود من نبودم
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
ملت هنوز درباره علت حذف کارت سوخت و سهمیه بندی در سال 93 و بازگشت دوباره آن با اینهمه هزینه قانع نشده اند.
Iran, Islamic Republic of
این را هم بگذارید کنار بقیه چیزهایی که هنوز قانع نشده اید.
امید
Iran, Islamic Republic of
مردم از شدت گرفتن تورم و گرانی ناراضی و شاکی هستند.
United States
پس شما هم میشوی اغتشاشگر چون ناراضی هستی .!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ادم ناراضی به بانک و فروشگاهها حمله نمیکنه و خرابی نمیزنه
Netherlands Antilles
بهترین کار چک کردند دوربین های بانک ها و راهنماییو رانندگی هست و کسانی که به سوی معترضین شلیک کردند .شما بفرمایید مردم چطوری میتوانند به چیزی که موافق آن نیستند اعتراض کنند که هزاران لقب دریافت نکنند .چراا پلیس از مردم معترض هیچگاه حمایت نمیکنه و فقط از موافقین مواظبت و حمایت میکنه
Iran, Islamic Republic of
این اصولگراها تا اسم اعتراض میاد جبهه میگیرند و نمیگند مردم کجا باید صداشون را برسونند.بعد که کارشان را کردند نمیگند حالا باید ببینیم چطوری این طرح تصویب شد و کی امضا کرد و مجلس کجا بود سعی هم در بازگشت نرخ قبلی نمیکنند.به جاش میرند با دولت سر مسائل جناحیشون به بهانه قیمت بنزیت تسویه حساب میکنند که معترضین را به سمت خودشون بکشانند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
من اصلا راضی نیستم!!
ولی این دلیل بر اغتشاشکر بودن تلقی نکن شازده !!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
95 درصد درآمد دلاری متعلق به شرکتهای دولتی است. اگر دلار 3400 تومانی به 18 هزارتومان برسد، چه کسی سود می برد؟؟ دولت
دولت محترم دلار را گران کرد، در حال حاضر 12 هزارتومان. حدود سه و نیم برابر. در حال حاضر قیمت بنزین را با دلار 12 هزارتومان می سنجند و می گویند ارزان است.
Iran, Islamic Republic of
شما قانون عرضه و تقاضا را به هم ریختی....
شاکی
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
من هم متشکرم که سرمایه دار نبودم ولی کمک هزینه معیشتی دریافت نکردم.دارایی 1 میلیاردی قیمت یک اپارتمان 70 متری معمولی در سطح متوسط تهران است.
خخ
Iran, Islamic Republic of
دلار 12000 تومانی و گوشت 120 هزار تومانی و بنزین 3000 تومانی همه گلابی برجام است.
Iran, Islamic Republic of
تقصیر آمریکاست نه برجام
پاسخ 16:55
Iran, Islamic Republic of
عراقچی: نتیجه پایبندی به برجام تحریم بیشتر بود.
Iran, Islamic Republic of
برجام اگه خوب بود، جلوی تجاوز به خودشو میتونست بگیره
Iran, Islamic Republic of
برجام خیلیم خوب بود
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن نتیجه برجام است.
شهاب
Iran, Islamic Republic of
عمده مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت دولته و به عوامل خارجی مربوط نیست.
Iran, Islamic Republic of
عجب به عوامل خارجی مربوط نیست !!!
Iran, Islamic Republic of
بله امريكا گفت دلار بشه چندين برابر
امريكا داره جونان ايران بيكار و افسرده ميكنه
امريكا داره از پول مردم در بانكها اختلاس ميكنه
امريكا داره هر كاري ميكنه اخرشم ميگه كي بود كي بود من نبودم
Iran, Islamic Republic of
....
خخ
Iran, Islamic Republic of
کی بود کی بود ؟!!! من نبودم !
رضا
Iran, Islamic Republic of
دکتر بیخبر
به به چه شود؟!!
Iran, Islamic Republic of
می گه یارانه سوخت می دهیم؟؟؟ ا....
صمد
Iran, Islamic Republic of
یارانه سوخت برای بسیاری از خانوارها واریز نشده است.
سعید۱۱۰
Iran, Islamic Republic of
آمریکا خیلی شانس آورده ....
Iran, Islamic Republic of
اخی بمیرم حتما کلی هم از بی تدبیری دولت افسوس خورده و عصبانی شده و بد و بیراه گفته....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای روحانی
بخندیم یا گریه کنیم
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور چی فکر میکنه ...؟!!
معاویه
Netherlands
....
Iran, Islamic Republic of
مخصوصا صدا و سیما که دو روز قبل از گرانی بنزین اتفاقی گزارش ارزان بودن بنزین را تهیه کرد.حالا اونم مثل بقیه خودش را کشیده کنار و روحانی ماند و حوضش.
امیری
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که منفی داده اند چه جوابی دارند برای این حرف مزخرف رئیسشان؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
جوابها را بخوان .صد جور جواب در آن میبینی.
Iran, Islamic Republic of
من موندم با این رئیس جمهور مملکتمان؟!!!
کی تموم میشی روحانی !؟؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
خندوانه
Iran, Islamic Republic of
کاش برای سری جدید خندوانه کاندید میشد
Iran, Islamic Republic of
نباید به رییس جمهوری که نشان داده است شش سال برای کشور با تدبیر تلاش نموده است، بی ادبی کرد...
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت بنزین در شرایطی که 2 سال پی در پی دچار تورم دو رقمی هستیم اوج بی تدبیری بود.
Iran, Islamic Republic of
هنوز خوابی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی عامل اصلی افزایش قیمت بنزین درآبان ماه سال 1398 درکشور بوده است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دکتر روحانی نقشی در گرانی بنزین نداشته اند.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
افزایش 3 برابری قیمت بنزین در شرایطی که دچار تورم افسارگسیخته هستیم اشتباه محض دولت روحانی بود.
Iran, Islamic Republic of
این کار دولت تنها نبوده، همه بودن
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت بنزین دستپخت دولت و مجلس است.
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها کار خوب دیگران را می گویند ما کردیم خراب کاری خودشون را می گویند همه بودند!!!
Iran, Islamic Republic of
دیگرون کارخوبی نداشتن هیچوقت
Iran, Islamic Republic of
میشه بگید همه یعنی چه کسانی؟!!
جز دولتی ها؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اختیاراین کارفقط بادولته نه کس دیگه...
سرور
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خخخخ..چقدتوجالب
Iran, Islamic Republic of
بر طبق اخبار رسیده، اصولا دکتر روحانی با این طرح مخالفت نموده اند.
Iran, Islamic Republic of
دکتر روحانی در راه خدا و اسلام رحمانی حرکت نموده اند و با داشتن تحصیلات حوزوی و دانشگاهی، علم و دین را در هم آمیخته، ایرانی جدید را رقم زده اند. ایرانی آباد، آزاد، و شاد، با بهترین روابط خارجی و برترین نوع تعاملات داخلی. سایت وزین جهان نیز باطنا با این حرکت دکتر همدل است.
Iran, Islamic Republic of
مسخره نکن
شمس
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
الان اینا رو گفتی که بخندیم دیگه ... نه؟
Iran, Islamic Republic of
...
شاهد
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
داستان تخیلی زیاد میخونی؟
United Arab Emirates
.....
Iran, Islamic Republic of
اخبار رسیده از کجا؟!....
Iran, Islamic Republic of
اصلا من گرون کردم من من من.....
شاهین
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت بنزین برای جبران کسری بودجه دولت بود.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نه گراني بنزين براي نجات حسين فريدون و مهدي جهانگيري و ... از حبس و مجازات اختلاس و كلاه برداري بود
به محض اينكه دانيال زاده و مهدي جهانگيري وحسين فريدون مورد پيكرد قرار گرفتند مسئله بنزين را مطرح كردن تا مجازات اينها به حاشيه رانده بشه
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ترامپ نفت حسكه سوريه را غارت مي كنه ...
Iran, Islamic Republic of
انصافا ادبیات اول راهنمایی رو یه دور از اول بخون بعد کامنت بذار.
ذره بین
France
داداش منبع اخبارت بدجوری سوراخه عوضش کن تا غرقت نکرده.
Iran, Islamic Republic of
بر طبق اخبار رسیده، دکتر روحانی خواستار کاهش قیمت سوخت به مقدار هر لیتر 300 تومان بوده اند.!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دکتر روحانی نه در گرانی بنزین، نه در قضیه ی دلار موسوم به جهانگیری، و نه در برجام، و نیز در تصویب لوایح FATF نقشی نداشته اند. ...
سرور
Iran, Islamic Republic of
....
ترکمنچای
Iran, Islamic Republic of
تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن و بنزین 3 هزار تومانی گلابی برجام است.
Iran, Islamic Republic of
خواجه حافظ فقط نقش داشته اند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا فقط خواجه حافظ نقش نداشته چون همه قوا با دولت هماهنگ بودن
United Arab Emirates
آقا بگید تقصیر احمدی نژاده قائله رو ختم کنید
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید دقیقا ایشون در چی چی نقش داشته اند؟
و این درحالی است که سر برجام خودش گفت تمام مسئولیت برجام با من است؟
Iran, Islamic Republic of
چی میشه که دولت یک قیمت ثابت و مناسب با حقوق های پایین تعیین کنه و دیگه بهش دست نزنه و اجازه گران شدن هم به هیچکس نده تا تورم ریشه کن بشه.این چه کاریه که هر سال کمی حقوق ها را افزایش بده و کالا ها را هم بالا ببره.هنوز تورم گسترده حل نشده میخواد 4 تا صفر هم برداره.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
در برجام نقشی نداشته اند صبح یکی از روزها تلویزیون را باز کرده گفتند برجام تصویب شده و...
Iran, Islamic Republic of
دولت با سه قوه هماهنگ بوده
بی تدبیری
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر رئیسی تاکید کرده بودند قبل از اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی این طرح نباید اجرایی بشود.
United Arab Emirates
به هرحال تاکید داشتن که باید اجرا بشه،اقناع و اطلاع رسانی فرقی در نتیجه نداشته
پاسخ 16:08
Iran, Islamic Republic of
اگر اقناع و اطلاع رسانی قبلی صورت می گرفت به مردم شوک روانی وارد نمی شد و اموال عمومی و خصوصی تخریب نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
تصمیم همگی بوده که یه دفعه گفته بشه ،دولت تنها نبوده
پاسخ 05:08
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی تاکید کرده بودند قبل از اقناع افکار عمومی و اطلاع رسانی نباید اجرا بشود.
Iran, Islamic Republic of
درنتیجه فرقی نداشته مهم اینه که موافق این طرح بودن
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
مسعود
Iran, Islamic Republic of
افزایش قیمت بنزین دستپخت دولت و مجلس بود.
Iran, Islamic Republic of
دستپخت سران قوا هم بود
Iran, Islamic Republic of
اینهمه به ایشون حمله شد درحالیکه زمان ونحوه اجراش دست ایشون نبود
اصغر
Iran, Islamic Republic of
پس حتما دست من بود!
Iran, Islamic Republic of
شاید!!!1
سوال
Iran, Islamic Republic of
پس دست کی بود ؟!!!!
جواب 10:02
Iran, Islamic Republic of
...
توفیق
Iran, Islamic Republic of
مردم ! انصاف داشته باشین ! چرا باور نمی کنین که آقای روحانی کلی شغل ایجاد کرده ؟! ...
R.a
Iran, Islamic Republic of
خخخخ..شغل....
Iran, Islamic Republic of
توضیح دادن دست کی بود!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
وزیر کشور!!!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
,.....
Iran, Islamic Republic of
در تایید یکی از این سه نقطه ها که معنیش معلومه باید بگیم اصلا برجام هم ربطی به روحانی نداره!!!
فریدون هم داداشش نیست!!!!
اصلا روحانی رییس جمهور نیست!!!!

....
Iran, Islamic Republic of
فریدون کاملا بی گناهه اینا همش توطئه دلواپساست
خخ
Iran, Islamic Republic of
از یوزارسیف چه خبر ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
توهم توطئه!!!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بنزین با دستور دولت روحانی گران شده است.
Iran, Islamic Republic of
همه بودن نه فقط روحانی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه با مسببان ناامنی‌های اخیر قاطعانه تاکنون برخورد نکرده است.
Iran, Islamic Republic of
وی گفت: در چند روز اخیر که اینترنت قطع بود، مردم مشکل بزرگی داشتند که امروز این مشکل در بخش بزرگی از کشور حل شد. در این ۶ سال بیش از ۶ هزار نفر با فضای مجازی و فضای سایبری صاحب شغل شده‌اند.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
راست میگه برید یه نگاه فقط به همین اینستاگرام بندازید ببینید چه تعدادی دارن چه درآمدهایی کسب میکنند که چندبرابر درآمده یه کارمنده وضمنا‌ مشروع هم هست
Iran, Islamic Republic of
دشمنان درجه یک داخلی از آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل بدتر هستند.
United Arab Emirates
چقدر علاقه دارید برای خودتون دشمن خیالی درست کنید!
Iran, Islamic Republic of
اشرار مورد حمایت مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار شماره یک وبه سرکردگی آمریکا جنایتکار شماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک میلیاردها تومان به مردم ایران خسارت وارد کردند.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
دوباره پیدات شد...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
بیگانگان به سرکردگی آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی دخالت و مداخله درامور داخلی ناآرامی های اخیر درایران نقش دارند.
ب۲
Iran, Islamic Republic of
...
سرور
Iran, Islamic Republic of
دوباره که کامنتهای بی سر و ته و بی ربط.....
Iran, Islamic Republic of
1 - آمریکایی‌ها در اغتشاشات نقش داشتند.
2 - اروپایی‌ها در اغتشاشات نقش داشتند
3 - سعودی‌ها در اغتشاشات نقش داشتند.
4 - صهیونیست‌ها در اغتشاشات نقش داشتند.
5 - مدعیان حقوق بشردر اغتشاشات نقش داشتند.
6 - ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، اشرار و دشمنان داخلی در اغتشاشات نقش داشتند.
Iran, Islamic Republic of
صدام دیکتاتور درجنگ تحمیلی هشت ساله بیش از 573 بار با کمک، حمایت، هدایت، مدیریت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی، با کمک مالی عربستان سعودی و سایر کشورهای عربی درسایه سازمان های بین المللی علیه مردم از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و سایر کشورهای اروپایی استفاده کرده است.
حرم
Iran, Islamic Republic of
من قسم می خورم در تمام این ... مقصر مردمند ، اگه گفتین به چه دلیل؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
کدوم رو باور کنیم، خزانه ی خالی و یارانه ی معیشت!!!!...
Iran, Islamic Republic of
خوب‌خزانه خالیه این یه حقیقته ،الان همین کمک معیشتی رو به بدبختی دارن میدن
Iran, Islamic Republic of
یا نمیدونی خزانه یعنی چی یا معنای حقیقت رو نمیدونی
Iran, Islamic Republic of
معنی خزانه و حقیقت رو ازشماها بهتر میدونیم
Iran, Islamic Republic of
خزانه و حقیقت رو شماها نمیدونید
Iran, Islamic Republic of
نه این شماهایید که نمیدونید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
روحانی روزانه هزار بار باید از مردم ایران عذرخواهی کند
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
....
جهان اگر مرد هستي يه نظر خواهي در مورد ميزان رضايت مردم از حسن روحاني انجام بده !!!.
Iran, Islamic Republic of
چرا دولتی‌ها تاکنون هیچ واکنشی به نابسامانی‌های اوضاع اقتصادی کشور نمی‌دهند؟
Iran, Islamic Republic of
پس این قهقهه ای که رئیس جمهور محترم زدند و گفتند من هم بعدا متوجه شدم واکنش نبود؟
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون وعده ها خودش عمل نکرده است و همچنان نیزادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
پول نیست هیچی نیست نفت فروش نمیره ،کالای غیرنفتی چیزی ازش درنمیاد به اونصورت ،بخواد عمل کنه هم نمیشه
Iran, Islamic Republic of
پس چرا کاندید شده بود؟!!1
Iran, Islamic Republic of
اون قبلیه که کلی دروغ تحویل داد و بعدا یه چیز دیگه شد روچرا نمیگید؟!
ب۲
Iran, Islamic Republic of
الان اون قبلیه رییس جمهوره؟!
Iran, Islamic Republic of
الان آثار اون قبلیه رو داریم میبینیم!!!1
India
.....
علی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مردم آتش فتنه را خاموش کردند/ دولت، دولتمردان، مسئولین و نمایندگان مجلس انتقادات مردم را بشنوند
یادتان هست‌ گفتید کالایی‌ گران نمی‌شود؟
در شرایطی که دولتمردان پس از افزایش قیمت بنزین، قاطعانه اعلام کردند قیمت کالاهای دیگر حق افزایش ندارد، هم اکنون قیمت بسیاری از کالاها تحت تاثیر بنزین گران شده است.
خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
من هم نه ازتاریخ سهمیه بندی اطلاع داشتم
و
نه ازتاریخ برجام
.
.
.
همش تصمیم نظام بود.....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هرخراب کاری که می کنند ميگند تصميم نظام بوده !!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
تمام کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه، خودرو، تولید داخلی با مجور و دستور دولت روحانی گران شده است.
بعدار گران بنزین‌ قیمت کالایی و... دو الی سه برابر‌ گران شده است
Iran, Islamic Republic of
دستور روحانی نبوده،تلاطمات ناشی از افزایش قیمت بنزین همیشه درهر دولتی اتفاق افتاده
Iran, Islamic Republic of
من صد تا کامنت گذاشتم دنبال یارانه بیشتر نباشید وگرنه قیمت بنزین و دیگر اقلام اساسی بالا میره.دیدید همه افزایش داشت کمک هزینه هم ندادند.اگر قرار بود آن را هم به همه بدهند الان بنزین حداقل ۵۰۰۰ تومان بود.
Iran, Islamic Republic of
مگر رهبري نفرموده بودند بنده در اين مورد تخصصي ندارم به نظر كارشناسان احترام مي گذارم اما به شرطي كه در قيمت ساير اجناس تاثير نداشته باشد و بتوانيد كنترل كنيد انجام بدهيد ؟؟...
United Arab Emirates
اینکه میگی خبر نداشتم، عذر بدتر از گناه است!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
زارع
Iran, Islamic Republic of
وزیر کشور در برنامه شبکه یک اعلام نمودند 20هزار نفر از کارکنان پمپ بنزین ها خبر داشتند ....
حسین
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
روحانی به چه میخندید؟!!!! یعنی حال و روز این روزها خنده هم داره؟!!!!...
موسوی اصفهان
Iran, Islamic Republic of
اگر ندیدید همه قصه گران شدن را گردن رهبری عزیز نیانداخت !؟ ....
دلارام
United Arab Emirates
....
عباس
Iran, Islamic Republic of
البته دیشب درربرنامه نگاه یک وزیر کشورت اعلان کرد کارگرای پمپ بنزینا هم از این اعلان قیمت با خبر بودن......
روحانی حقیقت رو گفته
Iran, Islamic Republic of
غیرممکنه همچین چیزی .....
Iran, Islamic Republic of
توجیه ناروا نکن
Iran, Islamic Republic of
کاملا رواست
Iran, Islamic Republic of
...
شیطونک
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
.....
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
واقعا دولت برای ۶۰ میلیون نفر یارانه ریخت؟
یارانه معیشتی بنزین بنده تاکنون به واریز نشده است.
شماره کد ملی 1531439901
یارانه بنزینی 5 نفره بنده واریز نشده است.
کد دستوری اعلام شده هم پاسخ نمی دهد.
حبیب
Iran, Islamic Republic of
امثال شما زیاد هستن برای خیلی ها واریز نشده است.
Iran, Islamic Republic of
به من هم ندادند.حاضرم ندهند ولی بهانه برای بالاتر رفتن نرخ بنزین و تورم بیشتر ندهم....
Iran, Islamic Republic of
این مسخره نیست رکن تصمیم گیرنده و رئیس دولت میگه من از زمان اجرای بنزین خبرنداشتم؟ پس تو چه کاره دولتید
Iran, Islamic Republic of
خوب حتما خبرنداشته
Iran, Islamic Republic of
.....
علی
Iran, Islamic Republic of
از رحم اجاره ای اصلاحطلبان بیش از این هم انتظاری نداریم.
علی برکت اله.
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان فرزندان خلف این مملکت هستن واز دلواپسا خیلی بهترن
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان در سال 88 ثابت کردند که معنای دموکراسی و رای مردم را نمی دانند و دیکتاتور واقعی هستن.
Iran, Islamic Republic of
۸۸ و دموکراسی را بیخیال....
Iran, Islamic Republic of
۸۸ تقصیر شماها بود نه اینا
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....
جواد
......
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
کم کم زمان که بگذرد آقای روحانی بیان خواهد کرد که تقصیر رقبا بود که نگذاشتند افکار عمومی قبل از اجرای طرح توجیه شود ....!!!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همه این کارها و هماهنگیها با بقیه به خاطر جلوگیری از توطئه همون رقبا بود!!!!
Iran, Islamic Republic of
بهتره از توهم توطئه دست بردارید
Iran, Islamic Republic of
توطئه است جانم توطئه ،توهمی درکارنیست ،....
Iran, Islamic Republic of
.....
جواد
آقای رئیس جمهور لااقل از وزیر محترم خارجه جناب آقای ظریف یاد می گرفتید و اعلام استعفا می کردید ....
بیتا
Iran, Islamic Republic of
شش سال است که باهمین روش حرف میزنی ...
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی دولت قبلی احمدی نزاد بود
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی هنوز هم خبر ندارد بنزین درکشور سه هزار تومان شده است.؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون هنوز خبر ندارد قیمت ها کالا، اجناس، تولید داخلی درکشور 20 درصد و الی 900 درصد افزایش یافته است
Iran, Islamic Republic of
....
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا انشاالله خودش پاسخ رو بده ...
دنا
Iran, Islamic Republic of
بنازمش احمدی نزاد را سهام عدالت -یارانه- طرح مسکن مهر - سهمیه .....
United Arab Emirates
بنازم بنیانگذار تورم و گرانی آقای احمدی نژاد را
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶هنوز تو سال ۹۲ موندی. عزیزم الان سال ۹۸. و ۶سال هست که احمدی رییس جمهور نیست. ...
Iran, Islamic Republic of
۱۷/۵۴ اولا دنا رفت تو دوره احمدی نژاد چیزی نگفتی دوم خیلی ها تو دوران هاشمی و خاتمی و ۸۸ هستند بازم چیزی نگفتی.هر چی میکشیم از همون گوینده کاغذ پاره و تحریم های قبل است که با صد تا برجام هم درست نمیشه.....
Iran, Islamic Republic of
یه بنیانگذار آثار افتضاحاتش تا نسلها بعد باقی میمونه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
رکورد دار تورم در بعد از انقلاب دولت حجت الاسلام هاشمی بود.
Iran, Islamic Republic of
حداقل کلی سازندگی کردضمن اینکه اصلاح خرابیهای بعد جنگ تا ده دوازده سال طول میکشید قیمت نفت هم پایین بود
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
....
حسن
Iran, Islamic Republic of
بنده خداوندوتمام انبیاوا مامان را شاهد می گیرم که اقای روحانی بی گناه است .....
Iran, Islamic Republic of
منم قبول دارم ایشون بیگناهه ،اینا ازاون اول براش سنگ اندازی کردن
Iran, Islamic Republic of
یکی بهش بگه دلار چنده بنده خدا خبر نداره
صابر
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
.....
ققنوس
Iran, Islamic Republic of
....
علی
Iran, Islamic Republic of
تو گفتی مردم هم باور کردند .....!!!!
United Arab Emirates
ایشان حقیقت رو گفتن باور نکردنش مشکل شماست
خسارت محض
Iran, Islamic Republic of
...
مهراد
Iran, Islamic Republic of
.....
محمد
United Arab Emirates
بلای خود خواسته (چون راست نظر کرد پر خویش در آن دید _ گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
...
حشمت
Iran, Islamic Republic of
عجب...!!!!
جلال
Iran, Islamic Republic of
....
سالار
Iran, Islamic Republic of
....
علی
United Arab Emirates
....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
جهان نامردی اگه کامنت منو حذف کنی یا سه نقطه بزاری
United Kingdom
....

پس چرا استعفا نمیدی....!!!
Iran, Islamic Republic of
...
حسين
Germany
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چند روز دیگه ترامپ هم میگه داداش خلاف واقع حرف زدن یه حدی داره
تو منم جا گذاشتی دمت گرم تو خیلی خوبی
Iran, Islamic Republic of
.....
توطئه
Iran, Islamic Republic of
....
United Kingdom
.....
ریزبین
Germany
....
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
ستار نوروز ی
Iran, Islamic Republic of
...