سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

شهرت یافتن نام تجاری شما با اجاره تجهیزات نمایشگاهی

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 709049
نمایشگاه ها یک مکان مهم و تاثیر گذار در نشان دادن محصولات و خدمات شرکت ها است، بنابراین همه ساله شرکت ها و موسسات تلاش می کنند تا در نمایشگاه ها محصولات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند تا بازدیدکنندگان را به خود جذب کنند.
شهرت یافتن نام تجاری شما با اجاره تجهیزات نمایشگاهی
نمایشگاه ها یک مکان مهم و تاثیر گذار در نشان دادن محصولات و خدمات شرکت ها است، بنابراین همه ساله شرکت ها و موسسات تلاش می کنند تا در نمایشگاه ها محصولات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند تا بازدیدکنندگان را به خود جذب کنند. برای این کار بایستی طراحی غرفه شما بسیار مطلوب باشد تا همگان را به خود جذب کند ولی این کار بسیار هزینه بر است به همین خاطر ما اجاره تجهیزات نمایشگاهی را به شما پیشنهاد می کنیم تا هم غرفه ای مطلوب طراحی کنید هم هزینه ها را کاهش دهید و به هدف خود از شرکت در نمایشگاه برسید. در این مقاله با تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز بیشتتر آشنا می شوید پس با ما همراه باشید.
نیاز اساسی در هوای گرم به کولر گازی
اگر که چندان سابقه ی شرکت در نمایشگاه ها را ندارید و تازه می خواهید درآنها شرکت کنید این مقاله را کامل بخوانید. با اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توانید با کمترین هزینه به بهترین شکل ممکن در نمایشگاه ها حضو پیدا کنید و به هدفتان برسید. پیش از هر چیزی با اجاره کولر گازی دمای داخل غرفه را مطلوب سازید تا در فصل گرما بازدیدکنندگان بخاطر گرمای  داخل غرفه آن را ترک کنند. همچنین با این کار تهویه مناسبی ایجاد می کنید.
اجاره میز و صندلی نمایشگاهی
یک نمایشگاه کامل فقط نباید دارای محصول و خدمات تجاری باشد بلکه از خدمات رفاهی نیز باید برخوردار باشد. یکی دیگر از تجهیزات مهم نمایشگاهی میز و صندلی است. شما با اجراه میز و صندلی متناسب با دکووراسیون خود می توانید غرفه ای زیبا ارائه دهید. توجه داشته باشید که بازدید کنندگان نمی توانند مدت زمان زیادی را بایستند، انها نیاز دارد بنشینند و کمی استراحت کنند و با آرامش بیشتر به دیدن محصولات و گفت و گو با کارشناسان فروش بپردازند. همین طور می توانید با قرار دادن بروشور بر روی میز ها و مختصر پذیرایی نظر آنها را بیشتر جلب کنید. بنابراین تجهیزات نمایشگاهی در جلب بازدیدکننده بسیار تاثیر دارد.
 
               


آسایش چند ساعت میزبانی با اجاره مبل
دربعضی موارد بحث و گفت و گوی مدیران فروش با بازدیدکنندگان به قدری طولانی می شود که مدیر فروش خسته می شود ولی با اجاره مبلی متناسب با دکوراسیون غرفه، هم میزبان خسته نمی شود و هم بازدیدکنندگان. با اجاره مبلمان می توانید از هزینه های زیادی جلوگیری کنید و هم کار خود را راه بیندازید. به همین راحتی با اجاره تجهیزات نماایشگاهی می توانید در نمایشگاه ها شرکت کنید.

با اجاره تجهیزات پذیرایی کیفت را بیشتر کنید
اجاره تجهیزات پذیرایی برای شرکت در نمایشگاه ها تا حدودی ضروری است. تجهیزاتی مثل یخچال کوچک، آب سرد کن، چایی ساز شما را برای پذیرایی از بازدیدکنندگان آماده می کند، همین طور برای نیروهایی که در غرفه کار می کنند بسیار موثر است زیرا با خوردن چایی خستگی آنها برطرف می شود و همین طور با خوردن آب یخ و شربت انرژی آنها برای صحبت با مشتریان بیشتر می شود و بازدهی کار به همان اندازه بالا می رود. با اجاره تجهیزات نمایشگاهی به همه ی اهداف خود میرسید.
با اجاره تلویزیونی محصولات خود را بهتر به نمایش بگذارید
شما می توانید با اجاره یک ال سی دی نه چندان بزرگ و متوسط و نصب آن درر داخل غرفه محصولات و خدمات خود در قالب یک تیزر به نمایش بگذارید تا بازدیدکنندگان با تمام محصولات شما بیشتر آشنا شوند. همین طور این کار باعث می شود تا بازدیدکنندگان را بیشتر جلب خود کنید. یکی دیگر از ویژگی های این کار این است که به مدیران فروش این امکان را میدهد تا به وسیله تلویزیون محصولات و خدمات خود را بهتر به مشتری معرفی کنند. بنابرای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کار شما را هم با کیفیت تر می کند هم کم هزینه تر.
شش ویژگی که غرفه نمایشگاهی شما باید شامل آن‌ها باشد
غرفه‌ی نمایشگاهی در حقیقت نشان‌دهنده‌ی کسب‌وکار شما می‌باشد. غرفه‌ی شما هرچند روز که فعالیت داشته باشد نیازمند رعایت نکاتی است که در متن ذیل خلاصه‌شده است.
سه سؤال اصلی در خصوص غرفه سازی مدرن مطرح می‌شود:
1. چه افرادی آن را می‌سازند؟
2. هزینه‌ی غرفه سازی به چه صورت است؟
3. آیا غرفه‌ی ساخته‌شده کارکرد مربوطه را دارد؟
شاید سؤال سوم کمی بی‌ربط به نظر برسد اما اکثر مشتریان تنها به دنبال جایی هستند که زیبا بوده و بتوانند در آن بنشینند. بی‌آنکه به کارایی آن توجهی داشته باشند.
امروزه از غرفه سازی انتظارات بیشتری می‌رود. غرفه سازی باید کاملاً مدرن و به‌روز بوده و همچنین از طراحی گرافیکی جذابی برخوردار باشد. در این صورت می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جذب کند. غرفه‌ی نمایشگاهی باید قابلیت برگزاری جلسات چندنفره و انبار کردن محصولات را داشته باشد. بخشی دیگر از غرفه سازی به نمایش محصولات اختصاص داده می‌شود.
در متن ذیل نکاتی در خصوص با غرفه سازی مطرح‌شده است که افراد می‌توانند برای کسب‌وکار خود از آن استفاده کنند.
               


1) منحصربه‌فرد بودن غرفه سازی
قدم اول برای شرکت در نمایشگاه، غرفه سازی می‌باشد که سرمایه‌گذاری در زمان و پول شما می‌باشد. اگر فقط یک‌بار برای غرفه سازی خود هزینه کنید تا چندین سال می‌توانید از آن استفاده کنید. انعطاف‌پذیری در غرفه سازی بسیار مهم می‌باشد. بهتر است غرفه سازی خود را طوری انجام دهید که قابلیت تغییر اندازه داشته باشد به‌عنوان‌مثال10*10 ، 20*10 و 20*20... با این کار برای ظاهر یکسان برند شما مناسب می‌باشد.
2) اهدای اقلام تبلیغاتی
اقلامی که برای تبلیغات خود انتخاب می‌کنید تأثیر مستقیمی در جلب مشتری خواهد داشت. برای مثال استفاده از خودکار تبلیغاتی مناسب نمی‌باشد. اگر می‌خواهید از چنین گزینه‌ای استفاده کنید حتماً اقلام باکیفیت را به کار بگیرید. اگر بابت هزینه‌ی آن نگرانی دارید؛ تنها به مشتریان ثابت این اقلام را بدهید. بهتر است آدرس ایمیل و شماره‌ی مشتریان را داشته باشید تا پس از اتمام نمایشگاه نیز با آن‌ها در ارتباط باشید.

 3)برگزاری مسابقات جذاب (همراه با جایزه)
درصورتی‌که همه‌ی رقیبان شما تنها از بروشور استفاده می‌کنند شما می‌توانید مسابقاتی جذاب برگزار کرده و به مشتریان جوایزی اهدا کنید. بازی‌های انتخابی باید سرگرم‌کننده باشد. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و فرم‌هایی به مشتریان بدهید. با پر کردن فرم‌ها دیگر می‌توانید با آن‌ها در ارتباط باشید. بازی‌هایی که انتخاب می‌کنید باید با کسب‌وکار شما مرتبط باشد. برای مثال اگر شرکت شما در خصوص لوازم ورزش گلف می‌باشد؛ بخشی از غرفه سازی را به زمین کوچک گلف اختصاص بدهید تا بتوانید مسابقات را در آنجا انجام دهید. نکته‌ی دیگر این است که جوایز انتخابی باید به‌گونه‌ای باشد که قابلیت جذب مشتریان را داشته باشد.
4) اختصاص محلی برای نمایش محصولات و خدمات
بهتر است مکانی را در غرفه سازی خود برای نمایش محصولات در نظر بگیرید. هر بازدیدکننده‌ای می‌تواند تبدیل به مشتری ثابت شما شود. به همین دلیل است که غرفه سازی روشی ایده آل برای به نمایش گذاشتن و معرفی محصولات می‌باشد. مشتریان از این طریق می‌توانند در خصوص برند شما اطلاعات کسب کنند و جذب شما شوند.
5) استفاده از تکنولوژی
شما از طریق تکنولوژی می‌توانید جایگاه قابل‌توجهی در نمایشگاه به دست آورید. استفاده از صفحه‌های لمسی  و علائم دیجیتالی باعث جذب مشتری به سمت غرفه‌ی شما می‌شود. شما می‌توانید از طریق تکنولوژی توضیحات لازم را به مشتریان ارائه دهید.
6) فعال بودن در فضای مجازی
غرفه سازی در فضای حقیقی اتفاق می‌افتد اما تأثیر آن در فضای مجازی بسیار است. با این کار افرادی که نتوانسته‌اند در نمایشگاه حضور یابند می‌توانند از طریق فضای مجازی با کالاها آشنا شوند. مشتریان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی از زمان‌های برگزاری نمایشگاه مطلع شده و اطرافیان را تشویق به این موضوع کنند.
 این روند به همین صورت ادامه پیداکرده و مشتریان بیشتری جذب غرفه‌ی شما می‌شوند. استفاده از هشتگ ها روشی بی‌نظیر در ارتباط با کسب‌وکار شما می‌باشد. افرادی که در نمایشگاه حضور نیافته‌اند، با دیدن تصاویر و پست‌های مربوط به آن ترغیب خواهند شد.
منبع: اجاره تجهیزات نمایشگاهی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *