پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۳۲
پروژه یک جریان سیاسی برای سوءاستفاده از ناآرامی‌ها؛

اغتشاش و آشوب تمام شد/ موج سواری سه گانه اصلاح طلبان شروع شد +جزئیات

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 709010
پروانه سلحشوری از جمله نمایندگان اصلاح طلب چندی روزی است در این حوزه فعال شده است و خود را دغدغه مند موضوع اینترنت نشان می دهد. 
اغتشاش و آشوب تمام شد/ موج سواری سه گانه اصلاح طلبان شروع شد +جزئیات
گروه سیاسی جهان نيوز: موج سواری رسانه ای روی ماجرای اینترنت از سوی اصلاح طلبان هنوز در حال اجراست. اصلاح طلبان از جمله نمایندگان این جریان تاکید ویژه ای دارند که بایستی اینترنت موبایلی دوباره وصل شود. مشخص است که اینترنت برای بسیاری از مشاغل مهم است و بستر کار آنها روی شبکه عنکبوتی است اما اصلاح طلبان سعی دارند دوباره از این نیاز بدیهی مردم استفاده کنند. 

حالا اصلاح طلبان از فضای بعد از ناآرامی ها برای خود کیسه دوخته اند و سعی دارنداز موجی که بعد از این موضوع ایجاد شده است سواری بگیرند. قطعا نهادهای امنیتی در این حوزه سعی کردند که به نوعی به وظایف و رسالت خود یعنی برقراری امنیت در کشور عمل کنند اما رسانه های اصلاح طلب و برخی از فعالان این جناح سیاسی سعی می کنند از همین موضوع و مشکلات میان آن استفاده کنند.

اصلاح طلبان به سه حوزه ای که بعد از ناآرامی ها بوجود آمد متمرکز شده اند. موضوع اینترنت و اتصال آن که نیاز بسیاری است و همه به وصل شدن آن تاکید می کنند حالا در دستور کار اصلاح طلبان قرار گرفته است. اصلاح طلبان به طور کاملا هوشمندانه ای سعی می کنند طرفداری از وصل شدن اینترنت را به نام خود ثبت کنند؛ این درحالی است که همه جناح های سیاسی بیان می کنند که اینترنت باید وصل شود. خبرگزاری اصلاح طلب ایسنا در یک عملیات رسانه ای از اغلب نمایندگان اصلاح طلب برای این موضوع مصاحبه گرفت و چند روزی است که صفحات خود را در حمایت از اتصال اینترنت پر می کند.

پروانه سلحشوری از جمله نمایندگان اصلاح طلب نیز چندی روزی است در این حوزه فعال شده است و خود را دغدغه مند موضوع اینترنت نشان می دهد. 

از سوی دیگر اصلاح طلبان مانور رسانه ای دیگر خود را روی ماجرای دستگیری برخی از دانشجویان در اشوب های اخیر قرار داده اند. بر همین مبنا اصلاح طلبان بیان می کنند که چون این افراد دانشجو بوده اند بایستی آزاد شوند. درحالی که نیروهای امنیتی مطرح می کنند که آشوب گرانی که دستگیر شده اند غربالگری شده اند و افرادی که در این حوزه مشکل خاصی نداشته باشند ازاد میشوند. با این حال آشوب گر آشوبگر است و در هر لباسی هم باشد که باشد باید پاسخگوی خطای و عمل غیرقانونی خود باشد.

از سوی دیگر حوزه سوم در زمینه کشته شدگان وقایع اخیر است. اصلاح طلبان حالا دایه مهربان تر از مادر شده اند و بیان می کنند حامی خانواده های افرادی که متاسفانه در این وقایع جانشان از دست رفته، هستند. این درحالی است که مردمی که در این اعتراضات حضور داشتند به مدیریت نامطلوب مسئولان اجرایی که مورد حمایت اصلاح طلبان بودند انتقاد داشتند و موضوع گرانی قیمت بنزین آتشی شد بر این عصبانیت برخی از آنها. به نظر می رسد اصلاح طلبان به جای اینکه خود را حامی خانواده افراد کشته شدن در این وقایع نشان دهد باید پاسخگوی وضعیت کشور و شرایطی که باعث شده مردم در حوزه معیشت مشکل پیدا کنند، باشد. اما فعالان این جریان سیاسی سعی دارند این مطالبه را به نفع خود دور بزنند.

اصلاح طلبان متاسفانه از هر چیزی برای منفعت خود موج خبری می سازند و ازآن سوء استفاده می کنند که این موارد نه تنها اخلاقی نیست بلکه بسیار ناپسند است. در این حوزه اصلاح طلبان در فتنه های پیشین با کشته سازی سعی می کردند ماهی خود را فضای غبارآلود بگیرند و حالا متاسفانه بر سنت ناپسند و غیراخلاقی خود هنوز مانده اند و سعی می کنند از کشته های وقایع اخیر برای خود سناریوی سیاسی درست کنند.

متاسفانه اصلاح طلبان همواره در فضای امنیتی سعی کرده اند خود را احیا کنند. این جریان سیاسی به سبب مشکلاتی که در کشور بوجود آمده است با ریزش شدید آرا مواجه شده اما در این شرایط هم دست از اقدامات رادیکال خود بر نمی دارد و به جای پاسخگویی به مشکلات معیشتی مردم دست به سناریوسازی سیاسی می زنند. 



 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رحمان
Iran, Islamic Republic of
قطع اینترنت دستاورد دولت بنفش بود اصلاح طلبان باید در این مورد پاسخگو باشند.
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
......
Netherlands Antilles
درست است که اغتشاشات و اعتراضات پایان یافت اما گرانی و در آمد پایین و هزار مشکل حل نشده همچنان پا بر جاست و وحشتناک آزار دهنده است
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
از اصلاح طلبانی که از اغتشاشگران حمایت کردند انتظاری بجز موج سواری نباید داشت !
Iran, Islamic Republic of
ما نفهمیدیم .در این کشور واقعا کسی معترض نبود و همگی آشوبگر و فتنه گر بودند؟!!
Iran, Islamic Republic of
صف معترضان از اغتشاشگران جدا بود.
ب
Turkey
...
Iran, Islamic Republic of
شما اصولگراها خودتون هم خسته نمیشید از این لغت سازی ها و تعابیر منفی....
امین
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان فقط بفکر منافع حزبی و جناحی خودشان هستن و اصلا" بفکر مردم نیستن.
Romania
اصلاح طلبا ک ب درک..ولی اصولگراها چی؟اونا ب فکر مردم هستن؟
Iran, Islamic Republic of
اگه به فکر مردم نباشن، حداقل خائن و وطن فروش نیستن...
Iran, Islamic Republic of
باید دید آنها در سهمیه بندی بنزین‌چه میکنند
مردم زیر ذره بین‌بگذارندشان
ببینند چطور رفت و آمد دارند البته خودشان که حالا بحث امنیتی ست خانواده هایشان
چند ماشین دارند ؟
چقدر از وسایل نقلیه عمومی استفاده میکنند
چگونه معیشتی دارند
خخ
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان اگر غیر از این می کردند باید تعجب می کردیم !
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان ؛ چون چندسالی است که می دانند ؛ تاریخ مصرفشان تمام شده ، لذا فقط به فکر پر کردن جیب هایشان ، برای ایام حاشیه نشینی هستند !!
Iran, Islamic Republic of
اتصال مجدد فضای مجازی خارج از کشور به این افراد میدان فتنه گری داده....
محمد
Iran, Islamic Republic of
مسبب تمام مشکلات کشور اصلاح طلبان هستند مردم ولایی ایران فریب آنها رانمی خورند
United Arab Emirates
....
Iran, Islamic Republic of
.....
علی
Iran, Islamic Republic of
باید جریان سومی که بهه اصول انقلاب معتقدند... کشور را اداره کنند و مجلس را به دست بگیرند. جریانی که واقعا هزینه کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
توجه کنید که رسانه های انقلابی تو این دو هفته قطعی اینترنت مثه شما، مشرق، الف و ... کمترین خبر رو در مورد زمان وصل نت و... منتشر میکردن، در حالیکه ایسنا، انتخاب و عصرایران ساعت به ساعت خبر میزدنو پیگیری میکردنو ملت کامنت میزاشتنو.......
Iran, Islamic Republic of
این که عنوان شود اصلاح طلبان از اعتراضات خیابانی اخیر برای خود بهره برداری می کنند کاملا اشتباه است چون تمامی جریان های حزبی شناخته شده در ایران از چشم مردم (همه مردم نه ۱۵ در صد) افتاده اند لذا برای التیام زخم روحی مردم باید چاره جویی عقلانی شود....
Iran, Islamic Republic of
از چشم اون ور آبیا که نیفتادن
...
ب
Turkey
اولا هرکسی که مردم را به این روز انداخته و فقیر کرده خدا ازش نگذره ...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان همیشه از این فرصت ها استفاده کردند..
علی
Iran, Islamic Republic of
قطع اینترنت کار صحیحی بود از سوی هرکسی یاشد. برای رفع خطر و کنترل امور لازم بود.
Iran, Islamic Republic of
.....
جواد
.....
Iran, Islamic Republic of
رای نمی آوری دیگه. .
ایرانی وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
حالاکه نزدیک انتخابات شد اصلاح طلبان بیانیه میدهند واز ملت به اصطلاح حمایت می کنند....!!!!!
ا
Denmark
من فقط می خوام به اونا بگم چی رو اصلاح می کنید اصلاکی می خواد اصلاح کنه ؟ ....