پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۵

ترامپ در اغتشاشات ایران دچار حمله قلبی شد / کاخ سفید تکذیب کرد

سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 708834
در حالی که منابع نزدیک به ترامپ تکذیب کردند اما اخبار منتشره حاکی از این است که رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل بیماری قلبی برای بار چندم در بیمارستان بستری شده بود.
ترامپ در اغتشاشات ایران دچار حمله قلبی شد
به گزارش جهان نيوز، سکوت و غیبت چند روزه دونالد ترامپ در روزهای اغتشاشات ایران، موجب تعجب بسیاری از رسانه‌ها شد.

ترامپ که در موارد بسیار نازل‌تر در توییتر واکنش نشان می‌داد؛ طی آن روزها نه‌تنها به اغتشاشات ایران، بلکه هیچ مسئله دیگری واکنش نشان نداد.

اخبار رسیده حاکی از این است که وی به دلیل بیماری قلبی برای بار چندم در بیمارستان بستری شده بود؛ پزشکان به دلیل بیماری قلبی از ترامپ خواسته اند تا از وزن خود بکاهد.

این در حالی است که در خبری که گاردین و سی ان ان منتشر کردند، منابع آگاه از سوی ترامپ، حمله قلبی وی را رد کردند. 

سفر غیرقابل اعلام  دونالد ترامپ هفته گذشته در مرکز ملی پزشکی نظامی والتر رید باعث ایجاد گمانه زنی در مورد سلامتی وی در بین مردم و پزشکان شد. دكتر كاخ سفید در بیانیه ای در اواخر دوشنبه شب اظهار داشت كه رئیس جمهور تحت آزمایش "معمول ، برنامه ریزی شده" قرار گرفت و "عدم قطعیت برنامه ریزی" را برای حفظ سفر از ركورد منسوب كرد.


خود ترامپ در دیدار روز سه شنبه در کابینه خطاب به این دیدار ، گفت: "من روز شنبه برای جسمی رفتم" زیرا او وقت اضافه دارد. این نخستین باری بود که وی از بازدید آن آخر هفته در ملاء عام دیده می شد.
ترامپ به فست فود و نوشابه علاقه دارد. در زمان تبلیغات انتخاباتی، او نامه‌ای از دکترش نشان داد که نوشته بود او "سالم‌ترین فرد منتخب" خواهد بود، اما دکتری که نامش پای این نامه بود گفت که ترامپ خودش این نامه را نوشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
شرم آور است که دولت روحانی، ظریف، عراقچی، دولتمردان، مسئولین و نمایندگان مجلس درباره دخالت و مداخله آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل درناآرامی های اخیر درکشور و اغتشاشات تاکنون سکوت کردند
Romania
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باید به ملت ایران توضیح و پاسخ بدهد چرا فرانسه جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون به عاملان شهادت 18000 ایراننی پناه داده است.
ایتالیا و فرانسه، پایتخت و خانه قاتلان 18 هزارشهید ایران + فیلم
فراسنه با ملت ایران دشمن است، روحانی و ظریف
دولت ناتوان روحانی باید سفیر فرانسه را اخراج کند.
دولت ناتوان روحانی باید هرچه سریع سفیر فرانسه را اخصار و شکایت خود اعلام کند و یا حتی سفیر را اخراج کند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون با دستور رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک ازتروریست های سوریه کمک، حمایت، هدایت، مدیریت و پشتیبانی می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
...