جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۷۵
سرلشکر سلامی:

فتنه روزهای اخیر حاصل همه شکست‌های دشمن بود/ به صهیونیست‌ها میگویم که به آمریکا تکیه نکنید/ اگر از خط قرمزهای ما عبور کنید، نابودتان می‌کنیم

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 708702
فرمانده کل سپاه گفت: فتنه‌ای که در روزهای اخیر اتفاق افتاد حاصل همه شکست های بزرگی بود که دشمن در عرصه های مختلف ظرف 40 سال و به خصوص در 8 ماه گذشته از امت اسلام و ملت ایران دریافت کرده است.
فتنه روزهای اخیر حاصل همه شکست‌های دشمن بود/ به صهیونیست‌ها میگویم که به آمریکا تکیه نکنید/ اگر از خط قرمزهای ما عبور کنید، نابودتان می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ مردم تهران در حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور، اظهار داشت: امروز که شما اینجا در قلب جهان اسلام یعنی تهران جمع شده‌اند تیر خلاصی به تلاش های آمریکا زدید، آفرین بر شما و قدم‌های ثابت و استوار که آمدید. آمدید تا از امام مسلمین در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید. اگر از آسمان به این نقطه نگاه شود، واژه شرف را روی زمین ترسیم کرده اید.

وی افزود: هر امتی امام خود را گم کند، محکوم به هلاکت و مصیبت است. شما از حوادث دردناک صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید آن ماجراهای غم انگیز تکرار شود. ای کاش اندکی از این جمعیت در مسجد کوفه بود تا امام علی(ع) ضربت نخورد، ای کاش شما با امام حسن می‌بودید تا در مقابل معاویه تنها نماند و همه آبروی هستی را به قربانگاه اسلام نبرد.

سرلشکر سلامی خطاب به جمعیت حاضر در میدان انقلاب با بیان اینکه شما از آن واقعه‌های دردناک درس گرفته‌اید، ادامه داد: ای کاش شما می‌بودید تا امام مسلمین، حسین ابن علی(ع) در عاشورای 61 هجری تنها نمی‌ماند و این لبیک ها را در آن زمان سر می‌دادید تا فرزندان امام اسیر نشوند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم و این لحظه در حال شکست دادن همه قدرت استکبار هستیم، گفت: جنگی که در خیابان های ما آغاز شد، یک سناریو کامل جهانی بود. این جنگ تمام شد، شما دقیق عمل کردید و آن لحظاتی که نباید به پیاده نظام دشمن بپیوندید، نجیبانه صف خود را جدا کردید و امروز به میدان آمدید تا اسلام دوباره سرافراز، ایران جاودانه و دشمن فرو بپاشد.

** امروز تیر خلاص به دشمن زده شد
وی تصریح کرد: امروز تیر خلاص به دشمن زده شد. فتنه‌ای که در روزهای اخیر اتفاق افتاد حاصل همه شکست های بزرگی بود که دشمن در عرصه های مختلف ظرف 40 سال و به خصوص در 8 ماه گذشته از امت اسلام و ملت ایران دریافت کرده است. او نمی‌توانست حادثه بسازد، اما منتظر ساختن یک حادثه بود تا از آن استفاده کند، دشمن حتی به پوشک بچه هم برای آزار مردم متوسل شد، بنزین فقط بهانه بود و او به دنبال اذیت کردن ملت ایران بود.

سرلشکر سلامی افزود: دیدید که حتی ترامپ جلسه استیضاح کنگره را نیامد و در کاخ سفید ماند و اتاق فرماندهی تشکیل داد تا ملت بزرگ ایران را شکست دهد. ما رصد می کردیم، او این بار همه توان خود را به صحنه آورد، فشار و جنگ روانی حداکثری و پیاده نظام مزدور داخلی به میدان آمد. حتی ناو هواپیمابر او که ماه‌ها از ترس ما در بیرون از خلیج فارس مانده بود، به میدان آمد. اما می‌گویم به آنها که دیر شده است، به صهیونیست ها هم می‌گویم که دلخوش به آمریکا نباشد، او دیر می‌آید، زمانی می‌آید که شما نابود شده‌اید.

** در همه صحنه‌ها با هدایت یک مرد الهی حضور داریم
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما به شکل سریالی در همه صحنه ها و با هدایت یک مرد الهی حضور داریم، خاطرنشان کرد: آن مرد بزرگی که این لحظه در نزدیکی ماست، در قلب ما خانه دارد. او کسی است که در عمق سرزمین های تحت سلطه دشمنان نفوذ کرده و آنها را به عقب رانده است. سرزمین‌های اسلامی را به میدان جهاد آزادیخواهانه علیه مستکبران تبدیل کرده است و توسعه نفوذ انقلابش را هزاران کیلومتر آن طرف تر برده، شرفمندانه به میدان آمد و خداوند به عزت او افزود و صفحه جدیدی از تاریخ بزرگ برای ایران بزرگ ساخت.

وی گفت: رهبر ما سیاست آمریکایی ها و مستکبران را در لبنان با شکست مواجه کرد، چنان سپاهی در آنجا ساخت که صهیونیست‌ها شب و روزشان، شب است. او از ملت سوریه دفاع کرد، جهان اسلام را به هم پیوند داد و سرانجام آن زنجیره مستحکم مقاومت را حفظ کرد. ملت عراق را از شر شیاطین و تجزیه آنها نجات داد و امت را به هم گره زد؛ به اربعین نگاه کنید. او کسی است که هر امتی به آن تکیه کرد، ایستاد و هرکسی از او فاصله گرفت، افتاد. هنر او شکستن قدرت‌های بزرگ و تحقیر آمریکا و پیروز کردن مسلمین است.

** هیچ کاری را بدون پاسخ نمی‌گذاریم
سرلشکر سلامی با بیان اینکه رهبری قائمه و مردم قائده انقلاب ما هستند، عنوان کرد: مطمئن باشید امروز دیگر دشمنان ما قادر به هیچ عملی نیستند، آنها شکست خورده‌اند، به قامت رهبران افسرده و پژمرده‌شان نگاه کنید. ما همه جا آنها را تعقیب می‌کنیم و به آنها می‌گوییم که ما هیچ کاری را بی پاسخ نمی‌گذاریم و با همه تسویه حساب می‌کنیم، روز و کیفیت آن را ما مشخص می‌کنیم. ما از نسل همان مردان و زنانی هستیم که راه را بر دشمنان بسته‌ایم.

فرمانده کل سپاه گفت: سفیر یکی از کشورها که ما اطلاعات محرمانه آن را داریم اما نامش را نمی‌گویم، همه سفرا را جمع کرد و به آنها گفت "به اروپایی ها بگویید ایرانی ها در حال بریدن وابستگی اقتصادی کشورشان به نفت هستند و به خودکفایی رسیده اند، بجنبید، نفت را باز کنید، گشایش ایجاد کنید وگرنه ملت ایران اقتصادش از نفت جدا می‌شود." ما به خیمه دشمن رسیده ایم، دشمن دیگر نفس ندارد و سیاست و قدرت نظامی‌اش دیگر نافذ نیست و در مقابل شیرهای سپاه و ارتش اسلام هیچ قدرتی یارای ایستادگی ندارد.

وی خطاب به مسئولین، اظهار داشت: به همه مسئولین میگویم که ملت آمد و وظیفه خود را انجام داد، اکنون نوبت ماست، کمربندها را ببندید، میان مردم حرکت کنید و مشکلات را حل کنید. ما با مردم هستیم و پیش مرگ و فداییان مردم هستیم.

سرلشکر سلامی با هشدار به دشمنان ملت ایران خطاب به سران آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود، گفت: شما ما را در میدان تجربه کرده‌اید و سیلی‌های محکمی خوردید و نتوانستید پاسخ بدهید؛ بعضی از این سیلی‌ها را همه جهان دیده و برخی را هم ندیده است. منتظر باشید از خط قرمزهای ما عبور کنید، نابودتان می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هرکسی بخواهد به مال، جان و ناموس ملت ما تعرض کند، سخت مجازات خواهد شد؛ آنگونه که همگان عبرت بگیرند. ما نجابت به خرج دادیم و مدارا کردیم، اما مراقب باشید صبر ما انتها دارد. به ملت ایران احترام بگذارید و مودب باشید، اگر این انرژی متراکم آزاد شود، هیچ دشمنی در هیچ جای جهان امن و امنیت نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما ملت اسلام و ملت ایرانیم و رهبر بزرگی داریم که تا به امروز ما را از همه صحنه‌های سخت، ایمن عبور داده است و پناهگاه همه مستضعفان است.

سرلشکر سلامی در پایان خطاب به مردم انقلابی تهران که در تجمع امنیت، اقتدار و آرامش حضور یافته‌اند، گفت: من خاک کف پای همه شما را برای تبرک به صورت می کشم، پاهایتان را می بوسم و برای همه شما عزیزان، عزت، تندرستی، شادابی و سربلندی از خداوند خواستارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت
Bulgaria
احسن به مردم که دشمنان خودشان را بیشتر شناختند....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و عربستان سعودی در حوادث ناآرامی های اخیر کشور از خط قرمز های ما عبور کردند ولی متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
بسیجی‌ها نبودند همه چیز در آتش می‌سوخت ....
Iran, Islamic Republic of
این گرانی تا عید ریشه مردم را میسوزاند
Iran, Islamic Republic of
یعنی اینا که اومدن راهپیمایی هم مثل ما حقوق زیر 2 میلیون میگیرن و بنزین سه تومانی میزنن و گوحه فرنگی 15 تومنی میخرن؟ ...
Iran, Islamic Republic of
اونا رو مطمئنم ولی تو رو شک دارم حقوقت مثل اینا کم باشه
Iran, Islamic Republic of
مگه شما گوجه فرنگی ۱۵تومنی میخری ؟
بابا پس شما خبر از دل مردم نداری
Iran, Islamic Republic of
بسیجی اونایی بودن که سینه سپر کردن جلوی ارتش بعث ......
لعنت به هرچي مزدور خائن و آلت دست دشمن
Iran, Islamic Republic of
فلسفه وجودي بسيج و بسيجي جز ايستادن در برابر متجاوز به نواميس و مقدسات اسلام و مردم ايران نبوده ونيست. بله ..... بسيجي يه روز جلوي ارتش متجاوز بعث كه مستظهر به حمايتهاي همه جانيه دولتها و ارتشهاي جنايتكار و زورگوي دنيا بود , ايستاد و جانش را قرباني كرد , امروز هم در مقابل يه مشت جنايتكار وحشي خائن كه توسط همان حاميان و اربابان ارتش بعث براي چنين روزهايي آموزش ديده اند,سينه سپر كرده و مي ايستد.
Iran, Islamic Republic of
توی فیلم خداحافظ رفیق بهزاد پور سکانسی هست که ارواح شهدا نیمه شب توی شهر میچرخن. یه جا وقتی ایست بازرسی را می بینند یکی از شهدا میگه؛: اونا کیان لباس ما را پوشیدن ....
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
به سعودی‌ها جنایتکار شماره یک میگویم که به آمریکا تکیه نکنید
Iran, Islamic Republic of
تکیه نکنید تا مثل ما خوشبخت خوشبخت خوشبخت شوید
مسعود
Iran, Islamic Republic of
نميدونم چرا هروقت ترامپ آمريكايي سعوديها را گاو شيرده خطاب ميكنه, ناخودآگاه به ياد اوج خوشبختي و عزت و اقتدار سعوديها مي افتم!!!
بله جناب! ميزان خوشبختي سعوديها را ميشه از اوج قرب و عزت و شخصيت و اقتداري كه پيش اربابان آمركاييشون دارن ,فهميد!!
لابد جنابعالي كه دوست نداري به چشم گاو شيرده بهت نگاه كنن؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
قطعنامه تجمع بزرگ مردم تهران:خواهان اشد مجازات دستگاه قضا برای اغتشاشگران هستیم
شرکت کنندگان در تجمع بزرگ مردمی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، با قرائت قطعنامه‌ای مواضع خود را در ۶ بند اعلام کردند.
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر سردار... آفرین
Iran, Islamic Republic of
آفرین به چی
Iran, Islamic Republic of
اندک نظرات موافق را که بیشترش کار خودتونه منتشر میکنید و صدها نظر مخالف را ندیده میگیرید و خلاصه حال میکنید با این رفتارهای جناحی بچه گانه
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
خواهان اشد مجازات دستگاه قضا برای اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان حقوق بشر با حمایت مالی عربستان سعودی به سرکردگی آمریکا هستیم
Iran, Islamic Republic of
باید ناتوانی، کوتاهی، بی نظمی، سکوت و خیانت های سازمان های بین المللی را درمورد جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش و مدعیان دروغین حقوق بشر را به مردم دنیا معرفی کنیم
Iran, Islamic Republic of
فعلا که ایران را بعنوان متهم ردیف اول تروریسم دولتی و دخالت در امور کشورها و چندین اتهام دیگر به جهانیان معرفی کرده اند چون جمهوری اسلامی ابزار معرفی دشمنانش تحت موارد فوق را ندارد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
.....
United Arab Emirates
آمریکا و متحدانش به همراه دبیرکل بی ادب سازمان ملل، رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل و رئیس بی ادب رئیس حقوق سازمان ملل بخاطر قتل عام مسلمانان درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان باید دادگاه لاهه به عنوان جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت باید محاکمه شوند.
Iran, Islamic Republic of
سرت سلامت سردار.
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مردم شريف وطنم
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف وطن واقعا مظلوم و بی حامی هستند
United Arab Emirates
انشاالله
Iran, Islamic Republic of
1 - آمریکایی‌ها در اغتشاشات نقش داشتند.
2 - اروپایی‌ها در اغتشاشات نقش داشتند
3 - سعودی‌ها در اغتشاشات نقش داشتند.
4 - صهیونیست‌ها در اغتشاشات نقش داشتند.
5 - مدعیان حقوق بشردر اغتشاشات نقش داشتند.
6 - ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، اشرار و دشمنان داخلی در اغتشاشات نقش داشتند.
Iran, Islamic Republic of
چه کسی گروهک تروریستی منافقین را به وجود آورد؟ فرانسه عامل اصلی به وجود آمدن گروهک تروریستی منافقین بود/ فرانسه به همراه سایر کشورهای اروپایی، صدام دیکتاتور و با کمک مالی عربستان سعودی به سرکردگی آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی بود.
Iran, Islamic Republic of
فرانسه چهل و اندی ساله که محل پرورش دشمنان ملت ایران شده و بدبختی ما همه اش زیر سر پاریس است
Iran, Islamic Republic of
انگلیسی ها، فرانسوی ها و آلمانی ها دراغتشاشات نقش داشتند.
Iran, Islamic Republic of
کشورهای مداخله گر درآشوب اخیر پاسخ کوبنده دریافت خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی از آمریکا، عربستان و اسرلئیل انتقام می گیریم/ آمریکایی ها، سعودی‌ها و صهیونیست ها در اغتشاشات نقش داشتند
Iran, Islamic Republic of
انتقال محرمانه سلاح‌های آمریکایی در جنوب یمن
....
Iran, Islamic Republic of
مدعیان حقوق بشر کجا هستند؟ مدعیان حقوق بشر ازسال 2001 تاکنون با پول مکه مسلمانان را قتل عام می کنند.
مدعیان حقوق بشر کجا هستند؟ مدعیان حقوق بشر ازسال 2001 تاکنون با دلار نجس سعودی ها درسراسر منطقه خاورمیانه و جهان آدمکشی می کنند.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت سردار ، احسنت قهرمان
فقط گریه کردم
سردار
Romania
دشمنان درجه یک داخلی هیچ فرقی با تروریست های داعش ندارند.
دشمنان درجه یک داخلی هیچ فرقی با آمریکایی ها ندارند.
دشمنان درجه یک داخلی هیچ فرقی با اروپایی ها ندارند.
دشمنان درجه یک داخلی هیچ فرقی با سعودی ها ندارند.
دشمنان درجه یک داخلی هیچ فرقی با صهیونیست ها ندارند.
Iran, Islamic Republic of
بالاخره ابن. راهپیمایی در راستای حمایت از گرونی بنزین بود یا ارزون شدنش؟! ....
قیومی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مقام معظم رهبری که صبح روز یکشنبه با تایید تصمیم روسای سه قوه درخصوص سه برابر کردن قبمت بنزین باعث شدند روح امید و حماسه در مردم بسیجی دمیده شود و امروز در تهران بر فرمایشات گهربار ایشان صحه بگذارند
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
تیراندازی نیروهای مقاومت فلسطین به پهپاد رژیم صهیونیستی

تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

نیروهای مقاومت فلسطین به طرف پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی که برفراز غزه درحال پرواز بود تیراندازی کردند.
Iran, Islamic Republic of
دخالت و مداخله فرانسه جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک درامور داخلی ایران نشان داد که ساخت بمب اتمی و سلاح شیمیایی دربرابر مقابل فرانسه و متحدانش گزینهای درست است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا کشوری است که ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
انگلیس کشوری است که ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
فاتحه فتنه بنزینی را هم بسلامتی خواندید حالا از فردا تا شب عید بنشینید و سبقت قیمتها از بنزین را تماشا کنید
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مردم در برابر اغتشاشگرانی که از آمریکا خط می‌گیرند سکوت نمی‌کنند
مردم در برابر اغتشاشگرانی که از آمریکا خط می گیرند و به جان، اموال و ناموس ملت بزرگ ایران حمله ور میشوند و امنیت را خدشه دار می کنند سکوت نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
رادیو بین المللی چین مطرح کرد؛
خاموشی سریع آشفتگی ایران و خنثی کردن دوباره توطئه آمریکا
با آن که آمریکا تدابیر گوناگونی در پیش گرفت، اما اغتشاشات در ایران ظرف چند روز خاموش شد، چنین نتیجه ای کاملا خارج از انتظار کشورهای غربی بود.
Iran, Islamic Republic of
موضع آمریکا مشروعیت دادن به جنایات اسرائیل است
Iran, Islamic Republic of
ملت ایران هرگز در برابر آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل کرنش نخواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
اعتراضات در ایران؛ تاکتیک «خوشه‌های خشونت» آمریکا چگونه شکست خورد.....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
خدایا همه دشمنان حقیقی این ملت را نیست و نابود بگردان تا یک نفس راحت بکشیم
Iran, Islamic Republic of
پول مکه ازسال 2001 تاکنون خرج تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی جیش الظلم، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی می شود و همچنان ادامه نیز ادامه دارد.
جنگ افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه با دلار نجس سعودی ها تامین می شود.
Iran, Islamic Republic of
در این عملیات بیش از ۳۵۰ نفر از متجاوزان از جمله نظامیانی از عربستان سعودی، امارات و سودان کشته یا زخمی شدند. علاوه بر این در این عملیات پنج انبار مهمات و چندین دستگاه خودرو و نفربر در این پایگاه‌ها منهدم شد.
در این عملیات، چند دستگاه رادار دشمن از کار افتاد و منهدم شد و علاوه بر این سامانه‌های موشکی پاتریوت آن‌ها در حملات هوایی و موشکی منهدم شد.
Iran, Islamic Republic of
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیات «ان عدتم عدنا» در پاسخ به نقضهای مکرر متجاوزان در ساحل غربی ،پایگاه‌های نیرو‌های متجاوز و مزدوران آن‌ها را در منطقه المخا هدف قرار دادند. این عملیات با شلیک ۹ موشک بالستیک و پرواز بیش از ۲۰ پهپاد صورت گرفت.
Iran, Islamic Republic of
اینا که میگی ما را سننه اگه راس میگی شاخص فلاکت کشورها را نگاه کن و مال ایران را بیار اینجا تا هر کی شک داره ببینه
Iran, Islamic Republic of
چرا میگین که به شصت میلیون یارانه سوخت دادین. ....
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک ثابت کرد که بسیار خطر ناک تر از داعش است.
انگلیس جنایتکار شماره یک ثابت کرد که بسیار خطر ناک تر از داعش است.
عربستان جنایتکار شماره یک ثابت کرد که بسیار خطر ناک تر از داعش است.
اسرائیل جنایتکار شماره یک ثابت کرد که بسیار خطر ناک تر از داعش است.
Iran, Islamic Republic of
1 - آمریکا جنایتکار شماره یک ثابت کرد که بسیار خطر ناک تر از داعش است.
2 - انگلیس جنایتکار شماره یک ثابت کرد که بسیار خطر ناک تر از داعش است.
3 - فرانسه جنایتکار شماره یک ثابت کرد که بسیار خطر ناک تر از داعش است.
4 - آلمان جنایتکار شماره یک ثابت کرد که بسیار خطر ناک تر از داعش است.
5 - عربستان جنایتکار شماره یک ثابت کرد که بسیار خطر ناک تر از داعش است.
6 - اسرائیل جنایتکار شماره یک ثابت کرد که بسیار خطر ناک تر از داعش است.
Iran, Islamic Republic of
در مورد آمریکا و اسرائیل داخلی نظری نداشتند سردااار😏
سرباز عدالتخواه رهبری
Iran, Islamic Republic of
همراهی کارگزاران و اصلاحات رو که سردار بنا به مصالحی فاکتور گرفتن اضافه کنیم پازل کامل میشه
Iran, Islamic Republic of
خدایا به ما بصیرتی عطا کن تا به خود بقبولانیم در حمایت ازگرانفروشی هم میتوان به صحنه آمد و شعار داد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست گفته ..!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فتنه اخیر(فتنه بنزین در سال ۹۸ ) رو که مقام معظم رهبری در اواخر سال 97 پیش بینی کرده بودن ، و فتنه بعدی هم کاملا شفافه و قابل پیش بینیه . دشمن تا انتخابات 1400 فرصت داره تا فتنه های خودش رو پیاده کنه ...
Iran, Islamic Republic of
علم غیب ندارند اما هرکسی میداند که گرانی دولتی مردم را عصبی میکند
Abbas
Iran, Islamic Republic of
من میگم عبور نکرده نابودشون کن تا همه عالم از شرشون خلاص بشن؛ چطوره؟
Iran, Islamic Republic of
...
جواد
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
...