پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

ضاربان شهید ابراهیمی در تیررس جامعه اطلاعاتی

يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 708566
فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی با اشاره به اینکه تمام قدرت‌های جهانی در صورت متحد شدن نیز قادر به واردساختن ذره‌ای تزلزل به بنای مستحکم انقلاب اسلامی نیستند، گفت: شهید مرتضی ابراهیمی امروز افتخار تمام ملت ایران است و ضاربان شهید از تیررس جامعه اطلاعاتی ما در امان نبوده و قطعا گرفتار خواهند شد.
ضاربان شهید ابراهیمی در تیررس جامعه اطلاعاتی
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید مرتضی ابراهیمی اظهار داشت: شهید ابراهیمی یک سند زنده و حجت بزرگی برای تمام ملت ایران است.

وی افزود: بنای انقلاب اسلامی تزلزل ناپذیر است و اگر تمام قدرت‌های جهان نیز متحد شوند و تمام سرمایه‌های داخلی و بیرونی خود را به صحنه آورند، قادر نیستند ذر‌ه‌ای تزلزل در این بنای استحکام جهانی یعنی کشور ایران، انقلاب و نظام اسلامی وارد کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: این امور تمام حاصل فداکاری و شهادت مردان بزرگی همچون شهید مرتضی ابراهیمی است که امروز افتخار همه ملت ایران است.

سرلشکر سلامی با اشاره به خروش ملت ایران در چند روز اخیر گفت: ملت ایران به واسطه این شهادت‌ها چند روزی است که همانند رود خروشان در متن جامعه سرازیر شده و برای او اشک ریختند و امروز او فرزند تمام امت اسلامی است و در تمام قلب‌ها جایگاه رفیعی دارد.

وی ادامه داد: ما هم برای عرض تبریک و تسلیت به محضر خانواده شریف شهید بزرگوار مشرف شدیم و این خانواده نماد یک خانواده ثابت قدم، مومن، استوار و انقلابی است و حقیقتا در چنین خانواده‌ای چنین فرزندی نیز تربیت می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: محصول تربیت شهید نیز یک فرزند رشید همانند آقا محمدصدرا است که بسیار مصمم پرچم پدر را در دست گرفته است و بلافاصله لباس او را به تن کرده است و امروز فرمانده‌ای بزرگ و جانشین پدر برای ما است.

سرلشکر سلامی با اشاره به آخرین پیگیری‌ها در خصوص قاتلان و ضاربان شهید مرتضی ابراهیمی عنوان داشت: به هر شکل تمام کسانی که در این ماجرای جنایت بار و وحشیانه نقش داشتند باید بدانند که هیچ یک از آن‌ها از تیررس جامعه اطلاعاتی ما در امان نیستند و همگان منتظر باشند.

وی تصریح کرد: این افراد نیز تحت تعقیب هستند و اگر ماجرا دقیقا روشن شود برای ملت بزرگ ایران اطلاع رسانی خواهد شد ولی بدانند که قطعا گرفتار خواهند شد و مطمئنا زمانی‌ که شناسایی‌ها قطعی شود سیستم قضایی بر اساس قانون و شرع با آن‌ها برخورد خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گردن اینها را باید شکست