سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۴

پایش مستمر بازار برای مقابله با گرانی‌ها

جمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 708293
نائب رئیس اتاق اصناف گفت: بازرسان اتحادیه ها برای گشت و بازرسی بازار پای کار آمده اند و تلاش ما اینست که قیمت کالاها نسبت به قبل تغییر نکند.
پایش مستمر بازار برای مقابله با گرانی‌ها
به گزارش جهان نيوز، حسین ایزدی سرپرست گشت‌های تعزیرات حکومتی استان تهران در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰  شبکه خبر تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته تا کنون ۳۸ گشت مشترک بازرسی در سطح بازار انجام شده است. برخی کالا‌ها بعد از اجرای طرح مدیریت سوخت، کمی افزایش قیمت داشته اند که بیشتر موارد مربوط به گرانی لاشه گوشت قرمز بوده است.
او از اجرای حکم در محل بازرسی خبر داد و افزود: با حضور قاضی و کارشناسان مرتبط در محل وقوع تخلف که بیشتر کالا‌های اساسی از جمله گوشت قرمز بوده است، حکم قضایی اجرا می‌شود.

سرپرست گشت‌های تعزیرات حکومتی استان تهران بیان کرد: نظارت‌ها تا زمانی که لازم باشد ادامه خواهد دارد. تکرار تخلفات مجازات را تشدید می کند و با پلمپ واحدهای متخلف جلوی گرانی را می گیریم.

ایزدی گفت: با وجود فشارهای اقتصادی،  اصناف همواره پای کار بوده اند و دولت هم باید در اختصاص سهمیه های مناسب به آنها کمک کند.

سرپرست گشت‌های تعزیرات حکومتی استان تهران تاکید کرد: شدت نظارت ها متوقف نمی شود و با وجود اینکه ما مرجع رسیدگی به تخلفات هستیم اما در این وضعیت برای گشت و بازرسی به میدان آمده ایم.

گشت و بازرسی روزانه ۱۰ اکیپ اتاق اصناف
در ادامه  ابراهیمی نیا نائب رئیس اتاق اصناف تصریح کرد: اتاق اصناف روزانه بیش از ۱۰ اکیپ در حال گشت زنی و بازرسی دارد.

او ادامه داد: روز گذشته ۸۲۵ مورد بازرسی داشتیم که ۹۰ مورد پرونده تشکیل شده است و عمده تخلفات گرانفروشی و صادر نکردن فاکتور فروش  بوده است.

ابراهیمی نیا تاکید کرد: تمامی بازرسان اتحادیه ها  پای کار آمده اند و تلاش ما اینست که قیمت کالاها نسبت به قبل تغییر نکند.

او بیان کرد: در این شرایط از دولت  انتظار داریم که در تعیین مالیات نگاه حمایتی نسبت به اصناف داشته باشد.

نایب رئیس اتاق اصناف اظهار داشت: تب گرانی بنزین فروکش کرده است و قیمت‌ کالاها در هر شرایطی تغییر نخواهد کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: بازار گرانی کالا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا یک مدت محدودی نظارت می کنند که اجناس گران نشه ....
Iran, Islamic Republic of
تا کی اونوقت تا عید ؟ بعد از عید دور جدید تورم شروع میشه دیگه دوباره افزایش آب و برق و گاز و تلفن و لبنیات و گوشت و مرغ و کرایه خونه و ..!!!!
Iran, Islamic Republic of
مردم همینجوری و همین الان حداقل ده سال از تورم دو سال اخیر عقبن محض اطلاعتون بازنشسته نیمه اول دهه ۸۰ با سی سال کار هنوز ۳ میلیون نمیگیره الان که خط فقر ۳ میلیونم نیست بیشتره
Iran, Islamic Republic of
فعلاً قیمت گوجه رو دریابید دیروز 12 می دادند.