جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

زمان تجمع مردم تهران علیه ضدانقلاب و اغتشاشگران

پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 708194
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه ۴ آذرماه ۹۸ از ساعت ۹:۳۰ صبح در مقابل میدان امام حسین(ع) تجمع آغاز و به سمت میدان شهدا تظاهرات خواهند کرد.
زمان تجمع مردم تهران علیه ضدانقلاب و اغتشاشگران
به گزارش جهان نيوز، ‌حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از راهپیمایی مردم بابصیرت و انقلابی شهر تهران در محکومیت اشرار و آشوبگران خبر داد و افزود: درپی حرکات شوم آشوبگران و اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات مردم شریف و انقلابی شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد.

وی ادامه داد: کشور ما هم اکنون در شرایط حساسی قرار دارد، فتنه ای در کشور رخ داد و دشمنان خارجی و منافقین با موج سواری با جنایات مشمئز کننده اغتشاشگران همنوایی کردند و دیدیم این خسارات به نظام و مردم چه ضربه ای وارد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اتفاقات تلخ روزهای گذشته مانند جسارت به حریم مساجد و آتش زدن قرآن و مثله کردن مدافعان امنیت واقعا دردناک بود و به همین جهت در شهر تهران راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر و حمایت از مقام معظم رهبری و پیگیری مطالبات به حق مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در شهر تهران روز دوشنبه ۴ آذرماه ۹۸ از ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان امام حسین(ع) تجمع آغاز و به سمت میدان شهدا تظاهرات خواهند کرد.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اکبر
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
چرا انقدر کشش میدید ؟ جنجالی بود خوابید