جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

متهم: مقتول به برادرم فحاشی کرد او را کشتم!

پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 708146
شرور سابقه‌داری که در جریان نزاع بر سر فحاشی مرتکب قتل شده است به زودی پای میز محاکمه حاضر می‌شود.
متهم: مقتول به برادرم فحاشی کرد او را کشتم!
به گزارش جهان نيوز، بیستم مرداد‌سال‌۹۷، مأموران کلانتری‌۱۵۳ شهرک ولیعصر از قتل مرد جوانی در یکی از مغازه‌های شهرک باخبر و راهی محل شدند. جسد متعلق به نوید ۳۰‌ساله بود که در جریان درگیری با یکی از اراذل و اوباش محل بر اثر اصابت چاقو کشته شده بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، یکی از دوستان مقتول به نام سعید که در محل حضور داشت به عنوان شاهد به مأموران گفت: «سامان از اراذل و اوباش محل بود و بار‌ها سابقه درگیری داشت. ساعتی قبل همراه برادرش به مغازه‌ام آمد و مدعی بود یکی از دوستانمان به نام احسان به برادرش فحاشی کرده‌است. او به این بهانه با ما درگیر شد و در آن درگیری نوید که به هواخواهی از احسان وارد درگیری شده‌بود را با ضربه چاقو کشت.»

بعد از این توضیحات، تلاش برای دستگیری سامان‌۳۱‌ساله آغاز شد تا اینکه وی چند روز بعد از حادثه در حالیکه در آن درگیری زخمی شده‌بود، بازداشت شد. متهم به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات مشخص شد وی دارای سابقه کیفری است. او با اقرار به جرمش در شرح ماجرا گفت: «برادرم با یکی از بچه‌های محل به نام احسان اختلاف داشت و بار‌ها با هم درگیر شده بودند. روز قبل از حادثه برادرم در محل او را دید و بار دیگر با هم درگیر شدند و در آن درگیری احسان به برادرم فحاشی کرد. وقتی ماجرا را فهمیدم از برادرم خواستم سراغش برویم و او قبول کرد.» متهم ادامه داد: «روز حادثه برادرم را سوار موتور کردم و به مغازه سعید که در یکی از خیابان‌های شهرک ولیعصر قلیان فروشی داشت رفتیم. از موتور پیاده شدم و داخل مغازه رفتم. چند نفر از جمله مقتول نیز داخل مغازه بودند. سراغ احسان را گرفتم که آن‌ها گفتند از او خبر نداریم. به آن‌ها گفتم احسان به برادرم فحاشی کرده است، اما آن‌ها بار دیگر بی‌تفاوت جوابم را دادند.

می‌دانستم احسان داخل مغازه خودش را مخفی کرده است به همین دلیل از رفتار آن‌ها عصبانی شدم و بار دیگر بلند داد زد و گفتم احسان ترسو بیا بیرون. همان لحظه برادرم وارد مغازه شد و با صدای بلند سراغ احسان را گرفتیم. همین باعث درگیری شد و در آن درگیری مقتول و دوستان احسان به طرفداری از او وارد درگیری شدند.» متهم در خصوص قتل گفت: «همه آن‌ها با چاقو به ما حمله کردند. وقتی مقتول با چاقو به طرفم حمله کرد برای دفاع از خودم با چاقو یک ضربه به سینه مقتول زدم و او روی زمین افتاد. باور کنید قصد کشتن او را نداشتم.»

با اقرار‌های متهم و بنا به شواهد و قرائن موجود همچنین گواهی شاهدان حادثه، سامان به اتهام قتل عمد و شرکت در نزاع دسته جمعی، سعید به اتهام ضرب و جرح و شرکت در نزاع دسته جمعی و دیگر متهمان نیز به اتهام شرکت در نزاع دسته راهی زندان شدند. پرونده بعد از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهمان بعد از تعیین نوبت رسیدگی در یکی از شعبات دادگاه پای میز محاکمه قرار خواهند گرفت.
 
منبع:جوان
برچسب ها: متهم حوادث قتل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *