جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

اعتراف یک تشکل سلطنت طلب به حضور در ناآرامی‌ها

پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 708142
ما با آگاهی از اینکه بخاطر تحریم‌های دولت آمریکا، ممکن است تصمیماتی در ایران گرفته شود، شبکه‌هایی را از قبل در داخل ایران آماده کردیم که وارد اعتراضات مردمی شده و با آتش زدن و تخریب اماکن و اموال عمومی کشور را به اغتشاش و آشوب بکشانیم.
اعتراف تشکل سلطنت طلب به حضور در ناآرامی‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، امیرحسین اعتمادی دبیر یکی از تشکل‌های ضدانقلابی سلطنت‌طلب مقیم آمریکا در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی فارسی بطور صریح اعتراف کرد: ما با آگاهی از اینکه بخاطر تحریم‌های دولت آمریکا، ممکن است تصمیماتی در ایران گرفته شود، شبکه‌هایی را از قبل در داخل ایران آماده کردیم که وارد اعتراضات مردمی شده و با آتش زدن و تخریب اماکن و اموال عمومی کشور را به اغتشاش و آشوب بکشانیم.

این سخن، دخالت عناصر خارج از مرزها و سوار شدن آنها بر موج‌های پدید آمده از مطالبات مردمی از طریق عوامل سازمان‌دهی شده در داخل کشور را تایید می‌کند، واقعیتی که هوشیاری بیشتر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی را می‌طلبد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شاهین
Iran, Islamic Republic of
....