جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

کلاهبردار ۴۰ میلیاردی به کشور بازگردانده شد

سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 707874
رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی از بازداشت و بازگرداندن کلاهبردار ۴۰میلیاردی به کشور خبر داد.
کلاهبردار ۴۰ میلیاردی به کشور بازگردانده شد
به گزارش جهان نيوز، سردار هادی شیرزاد با اعلام خبر بازداشت یک کلاهبردار متواری در خارج از کشور، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مقامات قضایی کشور مبنی بر اینکه فردی متهم به کلاهبرداری به یکی از کشورهای منطقه متواری شده، پلیس بین‌الملل ناجا، پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی متهم را دستگیر کرد و به کشور بازگرداند.

رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی افزود: این متهم با سوءاستفاده از اعتماد مالباختگان، اقدام به کلاهبرداری به‌مبلغ 400 میلیارد ریال کرده و به خارج از کشور متواری شده بود.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های به‌عمل‌آمده و با استفاده از ظرفیت سازمان اینترپل، متهم بلافاصله در یکی از کشورهای منطقه ردیابی، شناسایی و حکم جلب بین‌المللی یا همان اعلان قرمز علیه وی صادر و موضوع تحت تعقیب بودن آن به اینترپل کشور محل اختفا نیز ارسال شد.
به‌گفته این مقام انتظامی، با هدایت عملیاتی پلیسی و بر اساس اعلان قرمز صادره و همچنین رایزنی‌های پلیسی، متهم دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

منبع:تسنیم
برچسب ها: کلاهبردار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یه نفر جیب کل کشور رو خالی کرده اونو دستگیر کنید:
علیرضا زاکانی خطاب به اصلاحطلبان در مناظره با تاج زاده گفت: یه کم به حال مردم گریه کنید! مردم معیشتشون گیره.. شما نمی‌توانید بگویید دولت روحانی از اصلاحطلبان جداست.. تصمیمات غلط این دولت پیر و خسته پدر مردم رو درآورده... نمی‌توانید بگویید کارت سوخت وقتی حذف شد ۱۵۰هزارمیلیارد تومان به جیب قاچاقچی‌ها رفت، یعنی ۳ برابر مسکن مهر، ۴ برابر پول عمرانی کشور، آقای زنگنه از ما نیست. یک نقد راجب آقای زنگه زدید؟ جیب مردم را خالی کردند.