پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۵

وداع مردم با پیکر ۲ شهید اغتشاشات تهران

سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 707871
مراسم وداع با پیکر دو شهیدی که در اغتشاشات اخیر تهران به دست آشوبگران به شهادت رسیدند، امروز در معراج الشهدای تهران برگزار می‌شود.
وداع مردم با پیکر ۲ شهید اغتشاشات تهران
به گزارش جهان نيوز، «مرتضی ابراهیمی» و «مصطفی رضایی» و «مجید شیخی» در پی اغتشاشات روز‌های اخیر در تهران به دست اشرار و آشوبگران به شهادت رسیدند.

مراسم وداع با پیکر پاک شهیدان مرتضی ابراهیمی و مصطفی رضایی ساعت ۱۶ امروز سه شنبه ۲۸ آبان با حضور عموم مردم در معراج الشهدای تهران برگزار می‌شود.

عوامل آشوبگر در روز‌های گذشته به بهانه گرانی قیمت بنزین و با ورود به تجمعات اعتراضی دست به تخریب اماکن دولتی و خصوصی و نیز شهادت نیرو‌های امنیتی در کشور زدند.

روز گذشته نیز پیکر شهید مدافع وطن ایرج جواهری از کارکنان پلیس که در پی حمله اشرار مسلح به کلانتری به شهادت رسیده بود در کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اعتراض با اغتشاش فرق می کنه وقتی دست به تخریب می زنه به مامور حمله می کنند یا به اماکن بالاخص کلانتری و... چاره اش اسلحه است. این کوتاه اومدن ها اشرار را جری تر کرده. این که به مامور بگن بدون اسلحه بره جلوی اغتشاشگر واقعا احمقانه است ..
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند مسببان را !!
Iran, Islamic Republic of
باید همه مردم بیان در صحنه تا غائله بخوابه
دلارام
Iran, Islamic Republic of
....
دلارام
Iran, Islamic Republic of
...