شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۶

واکنش ظریف به اظهارات مداخله‌جویانه دولت‌های غربی درباره اغتشاشات در ایران

سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 707854
وزیر امور خارجه کشورمان اظهارات مقامات آمریکایی و اروپایی درباره اغتشاشات اخیر در ایران را محکوم کرد.
واکنش ظریف به اظهارات غربی‌ها درباره اغتشاشات
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه به اظهارات فریبکارانه و مداخله‌جویانه مقامات آمریکا و کشورهای اروپایی درباره ناآرامی‌های اخیر در برخی شهرهای ایران شدیداً واکنش نشان داد.

ظریف در واکنش به اظهارات مداخله جویانه و فریبکارانه کاخ سفید و وزیر امور خارجه آمریکا و برخی دولت های اروپایی در خصوص ناآرامی‌های اخیر در برخی شهرهای ایران اظهار داشت: اعتراض قانون‌مند حق مردم است که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شده است و نیازی به یادآوری و حمایت مزورانه رژیم هایی که هدف رسمی خود را وادار کردن ایران به اجرای خواسته‌های غیرمشروع و ضد قانونی آنها از طریق تحمیل فشار اقتصادی - حتی در حوزه غذا و دارو - بر شهروندان ایرانی اعلام کرده‌اند، ندارد.  

وزیر امور خارجه اعلام حمایت مقامات آمریکایی از " مردم ایران " را  دروغی شرم آور خواند و افزود: رژیمی که با اعمال تروریسم اقتصادی مانع رسیدن غذا و دارو به مردم عادی اعم از سالخوردگان و بیماران می شود هیچگاه نمی تواند ادعای وقیحانه حمایت از مردم ایران داشته باشد. آقای پمپئو نخست باید پاسخگوی اقدامات اعلام شده تروریستی و جنایت علیه بشریت ضد مردم ایران باشد.

دکتر ظریف تصریح کرد:  کشورهایی که نتوانسته‌اند از خود هیچ توان و اراده‌ای در برابر تروریسم اقتصادی آمریکا نشان دهند و اکنون برای پنهان کردن ناتوانی خود از آشوب و برهم زدن نظم عمومی حمایت سیاسی و میدانی می‌نمایند مسئولیت کلیه عواقب تحریکات خطرناک خود را بر عهده خواهند داشت.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
...
United Arab Emirates
...
Romania
مقامات آمریکا و کشورهای اروپایی ازسال 1357 تاکنون درامورد داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند ...
بابائی
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
ناآرامی های درایران برگ دیگری درکارنامه سیاه و ننگین جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی ضدانقلاب، گروهک تروریستی منافقین، آمریکا، فرانسه، آلمان و عربستان سعودی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
با افزایش قیمت بنزین مشکلات اقتصادی مردم و کشور حل نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه از ابتدا دستگاه قضا تاکنون با تخریب‌کنندگان اموال عمومی برخورد قاطع نکرده است‌.
Iran, Islamic Republic of
آشوبگران حوادث اخیر کشور ثابت کردند که افراد نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و شخصیت بودند وهستند.
Iran, Islamic Republic of
از اشرار و آشوبگران انتقام می گیریم
Iran, Islamic Republic of
دولت‌های غربی جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون شریک جرم جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ضدانقلاب، گروهک تروریستی منافقین، اشرار و آشوبگران درسراسرایران هستند.
Iran, Islamic Republic of
مردم دنیا باید بفهمد ترامپ سگ زنجیری رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل درجهان است.
Iran, Islamic Republic of
انتقاد بنده از سکوت دولت روحانی دربرابر جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ضدانقلاب، گروهگ تروریستی منافقین، اشرار و آغتشاشات اخیر درسراسر ایران است......
Romania
1 - باید جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار شماره یک را به دنیا معرفی کنیم.
2 - باید جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی فرانسه جنایتکار شماره یک را به دنیا معرفی کنیم.
3 - باید جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار شماره یک را به دنیا معرفی کنیم.
Iran, Islamic Republic of
تعدادی به بهانه‌های واهی به خصوص در یکی دو روز اخیر دست به اقدامات اوباشگرانه و وحشیانه زده و ضرر‌ها و خسارات زیادی را به اموال مردم و اموال عمومی وارد کردند که قطعا این افراد نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت جزو اشرار و جزو کسانی هستند که قانون برخورد قاطعی با آنان خواهد کرد.