چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۵

حمله افراد مسلح به بیت و دفتر امام جمعه یزد

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 707780
اشرار مسلح به سلاح سرد که قصد حمله به منزل و دفتر کار آیت‌الله ناصری یزدی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند، دستگیر و چند شرور دیگر متواری شدند.
به گزارش جهان نيوز، بر اساس اعلام دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، تعدادی از اراذل و اوباش با سلاح سرد قصد تعرض و سوءقصد به منزل و دفتر آیت‌الله ناصری یزدی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را داشتند، که توسط نیرو‌های حفاظت دفتر امام جمعه و نیرو‌های امنیتی مستقر، شناسایی و با درگیری مختصری پیش از آنکه موفق به عملی کردن هدف خود شوند، دستگیر شدند.

چهار نفر از این افراد دستگیر و تعدادی از آن‌ها نیز متواری شدند و از افراد دستگیر شده، دو فقره قمه و شمشیر، یک چاقوی ضامن‌دار و یک موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط و به همراه دستگیر شدگان به مراجع مربوطه تحویل شدند.

مناطق مختلف شهر و استان یزد اکنون در آرامش کامل به سر می‌برد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
حمله افراد مسلح مورد حمایت آمریکا و آلمان به بیت و دفتر امام جمعه یزد
آلمان از زمان جنگ تحمیلی هشت ساله تاکنون درامور داخلی ایران دخالت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
تروریست های خارجی مورد حمایت آلمان به سرکردگی آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی در اغتشاشات اخیر ایران وجود دارد.
آتش زدن فلان بانک کار مردم نیست، کار اشرار مورد حمایت آمریکا و آلمان است
این وسط به امام جمعه چه ربطی داره؟
Iran, Islamic Republic of
دولت مسئول شرایط کلی اقتصادی کشور هست و بنزین رو همین دولتی گرون کرده که همین افراد بهش رای دادن ؛ این وسط به امام جمعه چه ربطی داره؟؟؟!!!!!
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
سفیر مسئله دار و فضول آلمان در تهران ؛ از ماهها پیش با سرک کشیدن به جاهایی که اصلا ربطی به یک سفیر خارجی ندارد ، درحال مقدمه چینی بلوا بود و مسئولین هم در خواب زمستانی ! بارها در این مورد هشدار داده بودیم !!
Iran, Islamic Republic of
اینها هسته های خشونت هستند. هدفشون فقط و فقط زیان مالی و جانی به ایران عزیز است. در واقع آدمهای وحشی بی وطن که مزدور بیگانه شده اند. حالا میخواد طرفشون امام جمعه باشد یا کارمند شهرداری یا آتش نشان یا مردم عادی. رابطه شون رو با داخلی کشف کنید این مهمتر از خود اغتشاش محسوب می شود. منبع رو کشف کنید.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گرا و آشوبگرا