پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

یک ایرانی سراغ «قاتل بروسلی» می‌رود!

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 707667
یک کارگردان سینما گفت: فیلم سینمایی «قاتل بروسلی» را با حضور بازیگران ایرانی و خارجی و برای اکران عمومی در سینماها، از نیمه آذرماه در هنگ کنگ کلید خواهد زد.
یک ایرانی سراغ «قاتل بروسلی» می‌رود!
به گزارش جهان نيوز، بهمن گودرزی، کارگردان سینمای ایران  از آغاز ساخت تازه‌ترین فیلم سینمایی خود به تهیه کنندگی مرتضی شایسته طی روز‌های آینده خبر داد و گفت: درگیر مقدمات ساخت فیلم کمدی «قاتل بروسلی» هستم که قرارداد ساختش نیز با یکی از کمپانی‌های فیلمسازی هنگ کنگ بسته شده است.

وی افزود: فعلا دنبال رایزنی با بازیگران چهره هستم، اما متاسفانه همه درگیر بازی در فیلم‌های دیگری هستند و، چون به آن کار‌ها هم تعهد دارند، نمی‌توانند فعلا به این فیلم پاسخ جدی بدهند.

گودرزی همچنین گفت: در تلاشم که نیمه آذرماه «قاتل بروسلی» را در هنگ کنگ کلید بزنم. همه تلاشم این است که از بازیگران معروف و مدنظرم در این کار استفاده کنم.

وی ادامه داد: فیلم را صرفا برای اکران در سینما‌ها خواهم ساخت و احیانا منتظر حضور در جشنواره داخلی و جز آن نخواهم ماند. فیلمبرداری این فیلم نیز حدد ۴۰ جلسه زمان می‌برد که بخشی در ایران و نزدیک به ۷۰ درصد از سکانس‌ها نیز در هنگ کنگ جلوی دوربین خواهد رفت.

این فیلمساز در عین حال گفت: البته در کنار بازیگران ایرانی، از چند بازیگر هنگ کنگی هم به دلیل قصه‌ای که «قاتل بروسلی» دارد، استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است؛ بهمن گودرزی تجربه ساخت فیلم‌هایی همچون «ثبت با سند برابر است»، «شیش و بش»، «به دنبال خوشبختی»، «ما خیلی باحالیم» و ... را در کارنامه فیلمسازی خود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *