جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

حمایت آمریکا از ناآرامی‌های ایران

يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 707624
بعد از اظهارات مداخله‌جویانه «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا درباره بروز برخی آشوب‌ها در حاشیه اعتراضات در ایران، وزارت خارجه آمریکا هم یک بیانیه صادر کرد.
حمایت آمریکا از ناآرامی‌های ایران
به گزارش جهان نيوز، «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حمایت از آشوب‌ها در حاشیه اعتراضات در ایران، بیانیه‌ای مداخله‌جویانه صادر کرد.

این مقام آمریکایی در توئیتر نوشت: «ایالات متحده در کنار مردم ایران که مدت‌هاست در حال زجر کشیدن هستند، قرار دارد؛ مردمی که به تازه‌ترین بی‌عدالتی رژیم فاسد در قدرت اعتراض می‌کنند. ما تلاش (دولت ایران) برای قطعی اینترنت را محکوم می‌کنیم».

این بیانیه مداخله‌جویانه ساعتی بعد از توئیت «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا درباره برخی اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران صادر شد.

پمپئو در این پیام توئیتری نوشت که آمریکا صدای مردم ایران را شنیده و از آن‌ها حمایت می‌کند.

او در حالی این پیام را منتشر می‌کند که دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از سال ۲۰۱۶ و پس از روی کار آمدن، اقدامات متعددی را علیه مردم ایران اتخاذ کرده و دست به اعمال شدیدترین تحریم‌ها زده است.

با اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و سهمیه بندی آن در ایران، روز گذشته (شنبه) اعتراضاتی در نقاط مختلف کشور انجام شد. این اعتراضات در اغلب موارد با حضور مسؤولان و گفت‌وگوی ماموران ناجا با مردم به شکل مسالمت‌آمیز برگزار شد و در برخی موارد نیز با تحریک عده‌ای به اغتشاش کشیده شده است.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ضدانقلاب و منافقین با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زنند.
آمریکا ازسال 1332 تاکنون همراه با چند کشور دیگر با ملت ایران دشمن است.
Iran, Islamic Republic of
ایران پاسخ دندان شکنی به اقدام های گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا و هپیمانانش خواهد داد.
Iran, Islamic Republic of
اقدامات ضدانقلاب مورد حمایت آمریکا و متحدانش و اقدامات گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا و متحدانش ناآرامی های درایران غیر انسانی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
حمایت بی شرمانه آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک از ناآرامی‌های ایران/ واشنگتن درحال حمایت از ضدانقلاب و گروهک تروریستی منافقین درایران است.
یک کلمه حرف حق
Bulgaria
زجر وفشار مردم ایران درنتیجه قلدری وخروج یکجانبه آمریکا از یک معاهده بین المللی بنام برجام واعمال تحریم اقتصادی برمردم بود.....