شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تماس تلفنی «هنیه» و دبیر کل جهاد اسلامی و تأکید بر افزایش هماهنگی

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 707586
رهبران جنبش‎های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی در یک تماس تلفنی بر تقویت همکاری، هماهنگی و مشورت دوجانبه در این مرحله دقیق و حساس تأکید کردند.
تماس تلفنی دبیر کل جهاد اسلامی با رهبر حماس
به گزارش جهان نيوز، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تماس گرفت و به وی و خانواده‌های شهدای این جنبش و در رأس آنها «بهاء ابوالعطا» تسلیت گفت.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، هنیه تأکید کرد که خون این شهدا به ذخیره‌ای برای ایستادگی ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن تبدیل خواهد شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه عملکرد مقاومت در رویایی اخیر و شکست توطئه‌های رژیم اشغالگر را ستود و تأکید کرد: حماس در هر شرایطی پشتیبان و حامی تمام گروه‌های مقاومت فلسطین باقی خواهد ماند.

دو رهبر جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی بر عمق رابطه دوجانبه که ریشه آن به میدان مقاومت و فداکاری‌های شهدا و اسرا بازمی‌گردد، تأکید کردند.

هنیه و النخاله در پایان بر تقویت همکاری، هماهنگی و مشورت میان دو گروه و دیگر گروه‌ها در این مرحله دقیق و حساس تأکید کردند.

سه شنبه هفته گذشته، در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل بهاء ابوالعطا یکی از فرماندهان شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، وی به همراه همسرش به شهادت رسید و درگیری دو روزه میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی آغاز شد.

در این رویارویی، مقاومت بیش از چهارصد راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد و رژیم صهیونیستی در دهها حمله به غزه ۳۴ نفر را به شهادت رساند و بیش از ۱۰۰ نفر را زخمی کرد؛ چندین تن از شهدا از اعضای جهاداسلامی بودند.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *