چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

«شبکه کوچک» راه افتاد

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 707573
"شبکه کوچک" برنامه‌ای که کودکان تماشاگرش را به برنامه‌سازی ترغیب می‌کند؛ اسفندماه از شبکه ۲ پخش می‌شود.
«شبکه کوچک» راه افتاد
به گزارش جهان نيوز، تفاهمنامه ساخت برنامه تلویزیونی «شبکه کوچک» میان رییس مرکز پویانمایی صبا و مدیر شبکه 2 سیما به امضا رسید.

در این نشست، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه 2 سیما با ابراز خرسندی از ارائه طرح‌های ناب تلویزیونی، گفت: امروزه شاهد دوران شکوفایی مرکز پویانمایی صبا در ساخت پویانمایی‌های باکیفیت و مخاطب‌پسندیم.

وی افزود: مرکز صبا مرجعیت تولید پویانمایی در کشور را برعهده دارد و با برخورداری از مدیری کاربلد و آشنا با هنرهای دیجیتال، تولیدات شناسنامه‌دار و مخاطب محوری را از این مرکز شاهدیم.

جعفری جلوه، لیوانی رئیس مرکز صبا را از خانواده شبکه 2 دانست و گفت: وجود او امتیاز ارزشمندی برای ارتقای سطح همکاری‌های دو طرف خواهد بود و این تفاهمنامه نشان از جدیت شبکه 2 در پیگیری ساخت برنامه "شبکه کوچک" دارد.

در ادامه، محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا گفت: بر اساس قراردادی که میان مرکز صبا و شبکه 2 منعقد شد به‌زودی شاهد تولید برنامه‌ای با تکنیک رئال، عروسک و پویانمایی خواهیم بود. مطمئنم این تفاهمنامه باب تازه‌ای برای افزایش تعاملات میان مرکز صبا و شبکه 2 خواهد بود.

وی افزود: حضور تهیه‌کننده‌ای با تجربه و خلاق برای برنامه "شبکه کوچک" و حمایت‌های شبکه 2 بدون شک امتیازی برای ساخت این برنامه است؛ بنابراین بخش نگارش و محتوای این برنامه زیر نظر شبکه 2 خواهد بود تا اهداف شبکه برای نمایش تولیدات تلویزیونی باکیفیت و حفظ جایگاه مخاطب رعایت شود از طرفی هم بخش فُرم و تولید انیمیشن و عروسک‌ها و رئال، تحت نظارت مرکز صبا اجرا می‌شود تا شاهد تولیدی با سطح کیفی بسیار خوب و مخاطب‌پسند باشیم.

در ادامه این جلسه، مسعود صفوی تهیه‌کننده "شبکه کوچک" گفت: عنوان برنامه نام خاص و دوست‌داشتنی بر وزن شبکه کودک است. مخاطب آن کودک و نوجوان است و تولید این برنامه به‌زودی آغاز می‌شود و در اسفندماه سال جاری آماده پخش از شبکه 2 سیما خواهد بود.

تهیه‌کننده برنامه پربیننده "شکرستان" افزود: مدت هر قسمت این برنامه 60 دقیقه است و قابلیت پخش 2 قسمت در هفته را دارد.

صفوی خاطرنشان کرد: "شبکه کوچک" دو مشخصه مهم دارد؛ اول اینکه این برنامه نوعی تازه از برنامه‌سازی و متشکل از رئال و انیمیشن و عروسک است و دوم اینکه برنامه‌ای بسیار تعاملی است به عبارتی حتی بچه‌هایی که برنامه را تماشا می‌کنند و مخاطب را ترغیب می‌کند تا برنامه‌سازی تلویزیونی کنند و برای "شبکه کوچک" ارسال کنند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *