جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

چمران: قالیباف در ائتلاف اصولگرایان حضور دارد

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 707562
عضو شورای ائتلاف جریان‌های انقلاب به دعوت قالیباف از جوانان برای شرکت در انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: آقای قالیباف در ائتلاف هستند.
چمران: قالیباف در ائتلاف اصولگرایان حضور دارد
به گزارش جهان نيوز، مهدی چمران عضو شورای ائتلاف جریان‌های انقلاب با بیان اینکه هنوز به مصداق‌ها نرسیدیم، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا از مردم کمک بگیریم و نظر آنها را دخیل بدانیم.

عضو شورای ائتلاف جریان‌های انقلاب با بیان اینکه در همه استان‌ها شوراهایی را شکل می‌دهیم، ادامه داد: این شوراها حدوداً ۳۰ نفره هستند که از اقشار مختلف متشکل می‌شوند و با تشکیل مجمع، در بین کاندیداها افرادی را انتخاب می‌کنند و کاندیداهای مورد نیاز را به آرا عمومی می‌گذاریم و نظرسنجی می‌کنیم تا چه کسانی در لیست قرار گیرند.

او افزود: امیدواریم این حرکت با کمک مردم، نیروهای انقلابی و تمام گروه‌هایی که با یکدیگر ائتلاف کردند شکل گیرد تا مردم بیشترین سهم را در انتخاب نهایی و تعیین لیست داشته باشند.

چمران به دعوت آقای قالیباف از جوانان برای شرکت در انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: آقای قالیباف در ائتلاف هستند و به نیروهای جوانی که به میدان آمدند فرصتی داده خواهد شد تا خود را نشان دهند و معرفی کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود
Iran, Islamic Republic of
...