پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

تکلیف ۱۰۲ هزار دلار گم شده پرسپولیس چیست؟

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 707551
با وجود تعاملی که بین باشگاه پرسپولیس و بازیکن پیشین این تیم وجود دارد اما هنوز مطالبات بازیکن برزیلی سرخ‌پوشان پرداخت نشده و وضعیت 102 هزار دلار در این میان نامشخص است.
تکلیف ۱۰۲ هزار دلار گم شده پرسپولیس چیست؟
به گزارش جهان نيوز، فرناندو گابریل بازیکن برزیلی و پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جدایی از این تیم هنوز سال‌هاست که از این باشگاه طلبکار است و این در حالی است که پرداخت مطالبات او دچار اتفاقات عجیب و پیچیده‌ای شد به طوری که با وجود پرداخت مطالبات این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس، پول به دست گابریل نرسید!
 
گابریل حدود 120 هزار دلار از پرسپولیس طلبکار بود و در زمان مدیرعاملی حمیدرضا گرشاسبی بخشی از این پول پرداخت شد. این در حالی است که 120 هزار دلار بدهی پرسپولیس به گابریل با درخواست این بازیکن به دست ایجنت ایرانی‌اش رسید تا از طریق او این پول به این بازیکن پرداخت شود اما این ایجنت ایرانی فقط حدود 18 هزار دلار از این پول را به گابریل داد که کمتر از 20 درصد از طلب او از پرسپولیس بوده است! این فرد با عنوان اینکه از گابریل طلبکار بوده 102 هزار دلار را برمی‌دارد و این موضوع باعث می‌شود تا گابریل در همین خصوص نامه‌ای به فیفا ارسال کند.

بعد از این اتفاقات، باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از تبعات انضباطی بدهی به گابریل، در دو قسط بخش دیگری از مطالبات این بازیکن برزیلی را به او می‌پردازد. این موضوع باعث شده تا در حدود 23 هزار دلار از مطالبات این بازیکن باقی بماند و مدیران فعلی پرسپولیس در تلاش هستند تا بتوانند با این بازیکن تسویه کرده و رضایت او را جلب کنند.

البته مسؤولان فعلی پرسپولیس تعامل خوبی با فرناندو گابریل دارند و این موضوع باعث شد تا آنها در نامه‌ای که چندی قبل با فیفا ارسال کردند خواستار این شدند که طلب گابریل برزیلی از محل مطالبات پرسپولیس از فیفا پرداخت شود.

فیفا اما به دلیل مشکلات تحریم و مسائل دیگری که وجود دارد با این درخواست موافقت نکرده است. این مسائل باعث شده تا مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال راه‌حل‌هایی باشند تا بتوانند مطالبات این بازیکن را بپردازند هر چند که هنوز تکلیف 102 هزار دلاری که پیش از این باشگاه پرسپولیس برای تسویه با این بازیکن برزیلی پرداخت کرده اما به دست گابریل نرسیده نامشخص است!
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دزدي با گم شدن چه فرقي دارد