سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۷

پیام مسعود شجاعی بعد از اخراج

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 707423
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بعد از باخت به عراق، گفت: دوست داشتم بعد از این بازی پیام آور شادی باشم ولی از همه عذرخواهی می‌کنم.
پیام مسعود شجاعی بعد از اخراج
به گزارش جهان نيوز، در یکی از مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملتهای ۲۰۲۳ آسیا، تیم ملی ایران روز گذشته در اردن به مصاف تیم عراق رفت و با نتیجه یک به ۲ شکست خورد. مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در دقیقه ۸۱ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و تیم کشورمان در دقیقه ۹۲ گل دوم را از حریفش دریافت کرد.

مسعود شجاعی بعد از این بازی با انتشار پیامی از مردم ایران عذرخواهی کرد:

«همیشه در این سال ها هربار که پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را به تن کردم نهایت تلاشم را کردم که با تمام وجودم برای تیم ملی بازی کنم که منجر به موفقیت تیم ملی شود و باعث سربلندی و غرور شما مردم شریف، خانواده ام و دوستانم باشم. خیلی دوست داشتم که امروز هم بعد از بازی برای شما پیامآور شادی باشم و تبریک بگویم. ولی امروز بعد از آن اتفاق تلخ حرفی ندارم جز شرمندگی و اینکه از حضور شما هموطنان بزرگوار خانواده ام و همچنین دوستانم عذرخواهی کنم چون که به خوبی می دانم که موفقیت و بردهای تیم ملی چقدر در زندگی روزمره شما تاثیرگذار است. قوی می مانم و تلاشم را دو چندان می کنم که بازهم باعث افتخارتان باشم.»
 
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جون عزیزات دست از سر تیم ملی بردار به خدا بازی بلد نیستی
Iran, Islamic Republic of
اگر خداحافظی کنی تو 400 سالگی همه رو خوشحال کردی و پیام آور شادی هستی
Iran, Islamic Republic of
مردم اگر نخواهند شما را که در تیم ملی بازی کنید کی باید ببینند، خرابی شما بیشتر از خدمات شمات دیشب یک نمونه خرابکاران بود بروید به سلامت عذر خواهی شما چه دردی دوا میکنه
سلام
Iran, Islamic Republic of
به جاى عذرخواهى لطفاً بازنشسته شويد.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
فقط برووووووو
Iran, Islamic Republic of
مربی رو می گیم هنوز بازیکنان رو خوب نمی شناسه ولی تو که خودت رو می شناسی می دونی دیگه به درد تیم ملی نمی خوری چرا قبول می کنی بازم میایی؟