جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

قتل عام اعضای یک خانواده در اسلام آباد

پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸
کد مطلب: 707389
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از قتل عام 3 عضو یک خانواده در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: قاتل پس از ارتکاب این جنایت وحشتناک متواری شده است.
قتل عام اعضای یک خانواده در اسلام آباد
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ محمدرضا آمویی در خصوص این خبر اظهار داشت: حوالی ساعت 18 امروز (پنجشنبه - 23 آبان) وقوع یک مورد تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان اسلام آبادغرب به پلیس گزارش شد.

وی افزود: ماموران به سرعت در محل حادثه حاضر و پس از بررسی‌های لازم مشخص شد 3 عضو یک خانواده با شکلیک گلوله جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد فرد ضارب، داماد سابق خانواده بوده که به دنبال کینه توزی و اختلافات شخصی گذشته به درب منزل آنها مراجعه و اقدام به تیراندازی کرده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: فرد تیرانداز در این حمله مرگبار، همسر سابق و دختر 3 ساله وی و همچنین مادر همسر سابق خود را به ضرب گلوله کشته و بلافاصله از محل متواری شده است.

وی با بیان اینکه قاتل، فردی سابقه دار است، تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی جستجوی خود را برای یافتن قاتل فراری آغاز کرده‌اند.

سرهنگ آمویی در پایان با ابراز تاسف از وقوع این جنایت هولناک، تاکید کرد: چنین افرادی راه گریز نداشته و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.
برچسب ها: قتل اسلام اباد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر در کشور ما اسلحه آزاد نیست. ......
Iran, Islamic Republic of
خانه پدری!
Iran, Islamic Republic of
...
Bulgaria
.....