کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واعظی:

روحانی چیز خاصی نگفته که یک عده برآشفته شدند/ چرا سخنان روحانی را به موضوع فریدون ربط می‌دهند؟!/ دولت تدبیر همیشه سردمدار مبارزه با فساد بوده

22 آبان 1398 ساعت 14:01

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت تدبیر و امید همواره سردمدار مبارزه با فساد بوده و اگر امروز هر دستگاه دیگری مانند قوه قضاییه هم می‌گوید که قصد دارد با فساد مبارزه کند مورد استقبال دولت و رئیس‌جمهور است.


به گزارش جهان نیوز، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره سخنان اخیر روحانی درخصوص مفاسد اقتصادی گفت: آنچه رئیس‌جمهور مطرح کرد مطلب جدیدی نیست، مبارزه با فساد همواره یکی از شعارهای رئیس‌جمهور در مبارزات انتخاباتی در سال‌های 92 و 96 بود و وی بارها نیز اعلام کرده در مسئله مبارزه فساد هیچ خط قرمزی اعم از مدیران دولت، و بستگان خود و هیچ‌کسی ندارد. آقای رئیس‌جمهور انصافا در 6 سال گذشته روی قول خود در مبارزه با فساد ایستاده و همواره مشوّق مدیران و کارکنان دولت در خشکاندن ریشه فساد بوده‌اند، این موضع رئیس‌جمهور است.

وی افزود: آنچه رئیس‌جمهور درباره ارقام میلیاردی بزرگ در سفر به استان‌های یزد و کرمان گفتند را قبلا هم چند بار عنوان کرده‌اند و حتی چندین بار هم در جلسه شورای عالی امنیت ملی مطرح و مصوب کردند و حتی وزیر اقتصاد وقت این موضوع را به قوه قضاییه برای پیگیری ارسال کرده‌اند.

واعظی گفت: چیز خاصی گفته نشده که برخی را برآشفته کرده، همان کسانی که این حرف‌ها را باید بزنند دو قطبی می‌کنند و موضوع را به برادر رئیس‌جمهور ربط می‌دهند. می‌گویند آقای طبری 16، 17 سال فساد کرده و دستگیر شده ولی هیچ چیزی در مورد پرونده‌اش مشخص نیست.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور اظهار داشت: دولت تدبیر و امید همواره سردمدار مبارزه با فساد بوده و اگر امروز هر دستگاه دیگری مانند قوه قضاییه هم می‌گوید که قصد دارد با فساد مبارزه کند مورد استقبال دولت و رئیس‌جمهور است.


کد مطلب: 707231

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/707231/روحانی-چیز-خاصی-نگفته-یک-عده-برآشفته-شدند-چرا-سخنان-موضوع-فریدون-ربط-می-دهند-دولت-تدبیر-همیشه-سردمدار-مبارزه-فساد-بوده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com