جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

«عسقلان» و «سدیروت» با 20 موشک گراد از غزه هدف گرفته شد

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 707214
شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، در بیانیه‌ای مشترک از هدف گرفتن دو شهرک صهیونیستی با 20 موشک گراد خبر داد.
هدف گرفتن ۲ شهرک صهیونیستی با ۲۰ موشک‌گراد
به گزارش جهان نيوز، «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای مشترک با «کتائب المجاهدین» (گردان‌های المجاهدین) اعلام کرد، شهرک‌های «عسقلان» و «سدیروت» با ۲۰ موشک گراد هدف گرفته شدند.

در بیانیه صادر شده آمده است،  امروز (چهارشنبه) سرایاالقدس و کتائب المجاهدین با ۲۰ موشک گراد این دو شهرک صهیونیستی را هدف گرفتند؛ موشک‌ها با دقت به هدف اصابت کرد اما رژیم صهیونیستی مانند عادت همیشگی، خسارت‌ها را رسانه‌ای نمی‌کند.

جهاد اسلامی در ادامه مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و آن را پاسخی طبیعی به ترور «بهاء ابوالعطا» و تلاش برای ترور «اکرم العجوری» در دمشق و دیگر جنایات رژیم صهیونیستی دانست.
این جنبش در پایان بر ادامه گزینه مقاومت و جهاد تا آزادسازی کامل خاک فلسطین تأکید کرد.

رژیم صهیونیستی دیروز با حمله به نوار غزه ابوالعطا از فرماندهان ارشد جهاداسلامی را به شهادت رساند و با حمله به دمشق قصد ترور «اکرم العجوری» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی را داشت اما به هدف خود نرسید.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز با اشاره به شلیک ۲۵۰ راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی، اعلام کرد تقریبا در هر هفت و نیم دقیقه، یک راکت به سمت آنها شلیک شده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *