جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کفاشیان: من مثل بیرانوند جوش نمی‌آورم!

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 707165
رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: من و بیرانوند یک فرق اساسی داریم. من هیچ‌وقت عصبانی نمی‌شوم، ولی بیرانوند عصبانی هم می‌شود. یک وقت‌هایی جوش می‌آورد.
کفاشیان: من مثل بیرانوند جوش نمی‌آورم!
به گزارش جهان نيوز، علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اخیراً در مراسم رؤیایی کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر شد. در این مراسم از چهره‌های فوتبالی که برای جامعه قدم‌های مثبتی برداشتند، تقدیر و تشکر شد.

قرار بود علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی هم در مراسم حاضر باشد، اما به خاطر بازی پرسپولیس، به آنجا نرفت تا به جای او کفاشیان جایزه این بازیکن را دریافت کند. دیروز که از علیرضا در این باره سؤال کردیم، گفت: «فکر کنم آقای کفاشیان جایزه را به آقای تاج داده و قرار شده ایشان به من بدهد.»
 
جایزه را دادم به تاج
از رئیس سابق فدراسیون فوتبال هم در این باره سؤال کردیم که پاسخ داد: «بله، من جایزه را به فدراسیون و تاج دادم و قرار شد ایشان به او بدهد.» کفاشیان اضافه می‌کند: «بیرانوند به خاطر کمک به زلزله‌زده‌های کرمانشاه مورد تقدیر کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت.» او همچنین می‌گوید: «جایزه‌ای به بیرانوند ندادند. نفر اول اگر اشتباه نکنم ۱۰ هزار دلار گرفت ولی برای علیرضا فقط یک لوح بود که فکر کنم در منیریه با ۱۰، ۱۵ هزار تومان بشود آن را خرید! (خنده)»

من جوش نمی‌آورم
کفاشیان در پاسخ به این سؤال که مثل علیرضا بیرانوند کلاً شوخ است و از این نظر به هم شباهت دارند می‌گوید: «البته من و بیرانوند یک فرق اساسی داریم. من هیچ‌وقت عصبانی نمی‌شوم ولی بیرانوند عصبانی هم می‌شود. یک وقت‌هایی جوش می‌آورد. من تا حالا جوش نیاورده‌ام. قبلاً بنده خدا کی‌روش هم کلی برای من جوش می‌آورد ولی دو تا شوخی می‌کردم تا آرام شود.»

یک سلام و علیک داریم
خیلی‌ها می‌گویند رابطه علی کفاشیان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دیگر مثل گذشته نیست. وقتی در این باره از رئیس سابق می‌پرسیم جواب می‌دهد: «ارتباط خاصی که نداریم.

ایشان خیلی گرفتار هست. ما هم مزاحمش نمی‌شویم. از دور یک سلام و علیکی با هم داریم. نمی‌خواهم زیاد مزاحم کارش شوم.» یعنی زوج پوتین و مدودوف از بین رفت؟ وقتی به کفاشیان می‌گوییم لبخندی می‌زند و می‌گوید: «دیگر این چیز‌ها تمام شد. مال گذشته بود و این چیز‌ها را هم شما خبرنگاران ساخته بودید. الان من دیگر در فوتبال نیستم و کاری به این ورزش ندارم.»

ان‌شا‌ءالله می‌بریم
در پایان از کفاشیان درباره بازی با عراق سؤال می‌کنیم. او هم جواب می‌دهد: «برای تیم ملی دعا می‌کنم. بازی خیلی سختی است. دعا می‌کنم تیم برنده شود. بهتر شد که به جای عراق در اردن بازی می‌کنیم ولی شک نکنید آن‌ها در این کشور هم کلی طرفدار دارند.

بیشتر اردنی‌ها قطعاً پشت تیم ملی عراق هستند. قطعاً اگر بازی در بصره برگزار می‌شد، کار ما سخت‌تر بود. بهتر که محل بازی به اردن تغییر کرد. ان‌شا‌ءالله بچه‌ها با اعتماد به نفس بالا بازی فردا را می‌برند.»

منبع: خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *