جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۳

انتقاد نماینده اصلاح‌طلب از روحانی و دفاع از رئیسی

سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 707072
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است رئیس جمهور اگر از وجود مفاسدی در کشور باخبر است این موارد را به قوه قضاییه اعلام کند تا این قوه با مفسده شکل گرفته برخورد کند.
انتقاد نماینده اصلاح‌طلب از روحانی و دفاع از رئیسی
به گزارش جهان نيوز، فاطمه ذوالقدر عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره جلوگیری از برخی مفاسد میلیارد دلاری در کشور و نگرانی وی از این موضوع اظهارداشت: قوه قضاییه ورود خوب و مطلوبی به بسیاری از مفاسد داشته است.

وی تاکید کرد: برخورد با مفاسد آنهم در هر بخش و سازمان و قوه‌ای فرقی ندارد لذا قوه قضاییه این عزم را دارد که به هر موضوع مفسده‌ای ورود کند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بهتر است رئیس جمهور اگر از وجود مفاسدی در کشور باخبر است این موارد را به قوه قضاییه اعلام کند تا این قوه با مفسده شکل گرفته برخورد کند.

ذوالقدر بیان داشت: قوه قضاییه عزم خود را جزم کرده تا با هر تخلفی در هر جناحی برخورد شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قوه قضاییه به هیچ وجه در برخورد خود با مفاسد جناحی عمل نکرده و ورود خوبی به بسیاری از جرایم و مفاسد داشته است.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرصاد
Iran, Islamic Republic of
به گوینده حرف حساب ، باید گفت : احسنت !
United States
...
Iran, Islamic Republic of
فقط روحانی