کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمادگی مجلس برای اصلاح قانون حمایت از خریداران خودرو

19 آبان 1398 ساعت 16:41

رئیس فراکسیون استاندارد مجلس از آمادگی مجلس برای اصلاح قانون حمایت از خریداران خودرو خبر داد و گفت: گزارش چالش‌های رونق تولید طی چند روز آینده در مجلس قرائت خواهد شد.


به گزارش جهان نیوز، حمیدرضا فولادگر در مراسم بزرگداشت روز ملی کیفیت با بیان اینکه اگر قانون حمایت از خریداران خودرو به درستی اجرا می‌شد، شاهد بسیاری از مسائل در زمینه کیفیت خودروها نبودیم، اظهار داشت: اصلاح قانون حمایت از خریداران خودرو در صورت نیاز قابل انجام است و در این زمینه مرکز پژوهش‌های مجلس می‌تواند کار را شروع کند. 

وی با بیان اینکه برای سنجش کیفیت نیازمند شاخص و معیار هستیم، گفت: در سال جاری که به عنوان رونق تولید نامگذاری شده، موضوع چالش‌های رونق تولید مورد بررسی قرار گرفته که گزارش ما در این زمینه طی چند روز آینده در مجلس قرائت خواهد شد. 

به گفته فولادگر، در فضای کسب و کار چند شاخص شامل سهولت فضای کسب و کار، حقوق مالکیت، رقابت‌پذیری و امنیت سرمایه‌گذاری مطرح است و بدون توجه به کیفیت نمی‌توان در حوزه تولید رقابت‌پذیر بود. 

رئیس فراکسیون استاندارد مجلس تصریح کرد: در بازارهای صادراتی در برخی موارد به دلیل مشکلات کیفی، از رقبا عقب‌تر هستیم، در عین حال باید توجه داشت که کیفیت و بهره‌وری دو بال برای رشد تولید محسوب می‌شوند. 
 
منبع: فارس 


کد مطلب: 706811

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/706811/آمادگی-مجلس-اصلاح-قانون-حمایت-خریداران-خودرو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com